Herkese merhaba! Öncelikle kısa olan bölümden dolayı herkesten özür diliyorum. Bu sene sınav senem olduğu için anlayış gösterirsiniz umarım.😀 Şimdi geçen bölüm hakkında konuşmak gerekirse ben hiç böyle hayal etmemiştim. Kabil değilden çok aklım karışmıştı dedi ya Leon, ona sinirlendim. Mağlupsanız, mağlupluğunuzu bilin Teğmen! Öyle değil mi ama? Gelecek bölümden hayalim Leon'un Hilal'i bombadan kurtarması. Twitter'da birkaç resim gördüm ve sanırım öyle bir sahne var. Leon Hilal'i kaldırıyor gibi duruyor hadi İnşallah! Hangardaki gibi geçiştirme olmaz umarım 😂 Bu bölümden aşırı umutluyum siz de Twitter'da resimlere bakarsanız anlarsınız. Neyse son olarak Yıldız hakkında da Yallah Arabistan'a demek istiyorum.😂 Neyse herkese keyifli okumalar...
Dağılmış bir ailenin vatanperver, kalbi kırık, özgürlüğüne kelepçe vurulmaya çalışılan kızı. Herkes bilsin izin vermem buna.
***
Yazdığım yazıyı emniyetli bir yere sakladım. Kararlı adımlarla aşağıya indim. Annem umutla ayağı kalktı:
-Hilal, doğru kararı verdin değil mi? Kabul edeceksin bunu?
-Ne düşündüğümü önemsiyor musun?
-Hilal, o nasıl söz tabii ki.
-İyi o vakit anne. Aç kulağını beni dinle anne. Eğer beni Mehmet ile evlendirirsen bir daha asla yüzümü göremezsin.
-Hilal, söz verdik bir kere.
-İyi o vakit. Latife etmedim az önce ben.
Ayağa kalktım, yukarıda hazırlamış olduğum çantayı aldım, kapıya yöneldim.
-Hilal, gitmiyorsun değil mi?
-Gidiyorum anne. Buna asla izin vermeyeceğim.
-Hilal, otur oturduğun yere yapma lütfen.
Kararlı ses tonu ile konuştum:
-Hoşçakal anne. Bunu bize yapan sensin bunu da bil. Bir söze tercih ettin kızını. Ben son sözümü söyledim.
-Nereye gidiyorsun Hilal?
Bir şey demeden çıktım. Buna asla izin vermeyecektim. Sokakta kalmak pahasına.
Ali Kemal'in yanına gittim. Yardım ederdi bana. İçeri girdim.
-Ağabey?
-Hilal, o elindekiler ne?
-Senden bir şey isteyeceğim.
-Söyle.
-Bana kalacak bir yer bulman lazım.
-Hilal, ne diyorsun koskoca evimiz var, eve mi bir şey oldu yoksa?
-Yok, eve bir şey olduğu yok. Olanlar bana oluyor.
-Sana ne oluyor, eve de bir şey olmadığına göre neden gidiyorsun o vakit?
-Annem, ablama münasip birini bulduktan sonra beni de evlendirecek hem de Mehmet ile.
-Doğru mu bu söylediklerin?
-Yok ağabey, bir şaka için bu kadar çile çektim. Tabii ki doğru! Başka sual sorma, kalacak yer bulacak mısın yoksa başımın çaresine bakayım mı?
-Tamam, Eleni de kalsana.
-Onlar anneme söylerler.
-Haklısın da benim de aklıma bir şey gelmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatanım Sensin
FanfictionVatan âşığı Hilal ve işgalci Yunan askeri Leon. Vatan mı aşk mı? Ya vatanı bir Yunan'ın kalbindeyse? "Hilal, Leon'un kulağına fısıldadı: Benim vatanım sensin. Leon'un vatanı zaten Smyrina idi." Diziyle paralel ve bağımsız.