Bölüm 21

1.4K 63 6
                                    

Herkese merhaba! Öncelikle biraz malum sahne hakkında düşüncelerimi belirtmek istiyorum. Erken falan diyen var ama bence gayet doğru bir zaman. Leon'un alıntıladığı söze dikkat edin. Çok naif bir söz. Ve o savaşta mağlup olduğunu söylüyor. Anlayacağınız Leon'a duyguları ağır geliyor. Ve Hilal'in onu her tersleyişinde bu yük daha da artıyor. Bu kadar duyguları ağır gelmişken, tekrar onu kaybedemezdi. Bu yüzdendir, her seferinde onu ipten aldığını hatırlatması. Yalnız çocuğun aşk itirafı bile naifti. Leon çıtayı baya bir yükseltti. Hatta, bana kalırsa çıta kendisi oldu. Umudumu kaybetmeye başlıyorum.😂 Hilal'i de tokat için suçlayamayız yani kimse Leon'un boynuna atlamasını beklemiyordu. Yalnız acilen Leon'un vurulması gerekiyor ki Hilal de Leon'u kaybetmenin ne demek olduğunu anlasın. Ben Leon'dan ziyade, Hilal'in aşk acısı çekmesini istiyorum. Leon aşk acısı çekince üzülüyorum baya. 😂 O yüzden Hilal çeksin hem de Leon'un değerini anlasın. Neyse bu sefer çok uzattım. Herkese keyifli okumalar...

Bir şey demedim. Hızlı adımlarla evin yolunu tutum.

***
İçeri girdiğimde herkes kendi halindeydi. Babaannem bir köşede oturmuş dalgın dalgın düşünüyordu. Annemin ne hâlde olduğunu tahmin etmek pek zor değildi. Büyük ihtimalle odasında ağlıyordur. Babaannemin yanına oturdum.

-Yıldız o konakta kaldı değil mi?

-Tarafını belli etti. Evlat da torun da boşanmıyor ki.

Kapı çalınca Yıldız önde Ali Kemal arkada girdiler.

-Hilal şu ablana sahip çık! Yapıyordu yine yapacağını!

-Ne yapıyordu ağabey?

-Odasına bir girdim hanfendinin elinde ne var biliyor musun?

-Ne olabilir Allah aşkına?

-İşte Allah elden gidiyordu! Elinde Haç vardı!

Babaannem hiddetle ayağa kalktı:

-Sen ne dersin Ali Kemal!

-Gördüğümü babaanne! Allah bilir o Yunan teğmeni çelmiştir aklını.

Yıldız araya girdi:

-Leon falan çelmedi benim aklımı! Sadece merak ettim nasıl bir şey diye. Hem biz Leon ile evleneceğiz.

-Ya sabır ya sabır!

Ali Kemal'in kontrolden çıkan öfkesi annem içeriye girince sönmeye başladı.

-Anne iyi misin?

Gülümsedi:

-Bir an hiç yapmayacak zannettim. Bizi bu azaptan kurtardı Allah'a şükürler olsun.

Odanın ortasına yıldırım düşse daha az afallardım. Bunu kesinlikle bizi teskin etmek için söylüyordu. Annem babamı Yunan da olsa vatan haini de olsa çok seviyordu.

-Azize, Yıldız'ı al da odaya kitle.

-Yine ne yaptı anne?

-Hristiyan olmaya kalkmış!

Yıldız öfkeyle bağırmaya başladı:

-Milli Mücadele midir nedir onun olacağı yok! Zorla da olsa güzellikle de olsa bu olacak! Hem Leon ve ben evleneceğiz.

Annem öfkeyle bağırdı:

-Leon mu söyledi sana bunları?

Merakla vereceği cevabı bekledim.

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin