Ryan's p.o.v.
Iva je uporna, ali nikako upornija od mene.. satima sam sjedio ispred vrata, ukočio sam se sav od položaja u koji sam se sklupčao.. no ona nikako nije popuštala sve dok Eva nije otvorila vrata i ja, koji sam bio nagnut na njih nisam pao u stan.
'Još si tu?'
Izbezumljeno je pitala gurajući me van.
Ustao sam sa poda i otresao nepostojeću prljavštinu sa sebe.
'Makni se, trebam razgovarati sa Ivom'
Ozbiljnim tonom sam joj rekao, no nije popuštala.
'Dovoljno je propatila zbog tebe, kloni je se'
Izderala se koliko god je mogla.
Preokrenuo sam očima i pomaknuo je u stranu projurivši pravo u dnevni boravak u kojemu je stajala Iva, ozbiljna i povrijeđena, čupava i prelijepa.. uplakana i samo moja.'Iva.. mogu objasniti'
Otvorila je usta u naumi da nešto kaže, ali ju je prekinula Eva.
'Ne slušaj ga, gad sere kao i uvijek'
Pogledao sam ju značajnim pogledom.
'Eva, pusti ga da dovrši'
S negodovanjem je sjela ne trosjed i gledala nas.
'Nisam ti rekao da sam se našao sa Melanie jer si bila slaba.. nisam te želio zabrinjavati.. oprosti.. pogreška me skupo koštala.. nemam ništa sa njom Iva kunem ti se'
Gledala me bezizražajno.
'Reci nešto'
Osmijehnula se nakon višeminutne agonije.
Prišao sam joj i zagrlio je.
Bilo je lijepo i olakšavajuće napokon je držati u naručju.'Nadam se da neće biti sljedećeg puta, ali ipak svejedno ću ti reći..'
Zagledao sam se u nju, uplašen što bi mogla reći..
'Želim znati sve što trebam znati'
'Odlično rečeno'
Sarkastično je dodala.. sada već dosadna Eva.
'I hoćeš i više od toga'
Nasmijala se jos jednom i uzvratila mi zagrljaj.
Iva's p.o.v.
Znala sam da mi ne bi lagao niti mr prevario.. ali opet, strah od prošlosti vjerojatno je presudio tome da odem od njega.. strah od ponovnog suočavanja sa neistinom i njime kao uzročnikom boli i jada.
Drago mi je što je došao čak u Hrvatsku zbog mene.. sada znam koliko mu je stalo do mene i koliko mu značim.
Znam da je kratko, ali to je sve što mogu izvući iz blokade i gubitka inspiracije.. nadam se da se ne ljutite na mene,
Volim vas!!
Uživajte♡♡♡
YOU ARE READING
On ✔
FanfictionBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...