Kako sam i obećala samoj sebi pokušala sam se sprijateljiti sa Jamiejevom sestrom.
Zapravo i nije tako loša djevojka. Nije mi ni jasno zašto pije, njen brat kaže da je zbog cijele situacije, nemaju roditelje, sami su na svijetu.. zapravo je istina puno drugačija. Čak niti njemu je nije otkrila, ne znam zašto se baš meni otvorila, no drago mi je da nekome jest.'Znaš..'- započela je odjednom.
'Jamie misli kako patim zbog roditelja.. ne, patim zbog jednog muškarca koji me napustio.. nisam se mogla oporaviti od toga.. svako malo ga se sjetim.. alkohol me opusti, kao da zaboravim na njega,a vjeruj mi da mislim toliko često da me nekada boli glava.. jednostavno je tu i nedostaje mi.. viđam ga po ulici, ludim'- sućutno sa sjela do nje i pomazila ju po leđima. Moja ženska strana željela je zaplakati sa njom, no onda sam se sjetila razloga zašto sam ovdje i suzdržala se.'Ostavio te?'- željela sam da mi bolje pojasni.
Odmahnula je glavom.
'Umro je'- hladno je dodala.
Tek sad sam dobila poriv za plakanjem.
'Anna, žao mi je zbilja'Nije ništa rekla sam se sklupčala i vratila u krevet. Dvoumila sam se što da radim.. nisam je željela ostaviti samu nikako, no Jamie je brzo došao tako da i nisam.
'Hej'- provirio je u sobu baš kada sam ju pokrivala dekom.
Stavila sam prst na usta kao znak da šuti i povukla ga van.'Što je bilo? Je li te vrijeđala?'- zašto me to pita?
'Ne, kako to misliš?'
'Dosad nije najbolje reagirala na pomoć, znala je biti bezobrazna, pa i nasilna'- stid mu se ocrtao u očima.
'Sa mnom je bila opuštena, Jamie..otvorila mi se već pri prvom susretu'- nasmiješila sam se.
'Stvarno?'- za sekundu je promjenio raspoloženje.
'Hvala ti Iva..'- zagrlio me.
Čudno sam se osjećala. Kao da me grli čovjek sa najmekšim rukama na svijetu.
Nasmiješila sam se kako ne bi shvatio da mi je bilo užasno neugodno.'Ii što ti je rekla?'- povukao me na krevet kako bi mu sve ispričala.
I jesam, gutao je knedle sa svakom mojom riječi.. suzdržavao se od plača.
'U redu je Jamie, opusti se'- stisnula sam mu rame kako bi shvatio da sam uz njega i da ga neću osuđivati niti malo zbog suza.
'Bio je to njen prvi dečko. Sean. Ona ga je voljela najviše na svijetu dok se on sprdao sa njom skupa sa svojim društvom.'- hej.. ovo mi je poznato.
'I tako jednog dana.. dok ga je čekala, njegovo društvo joj je javilo da je imao nezgodu.. nikada si nije mogla oprostiti.. mislila je kako je ona kriva za to.. '- ušutio je. Nije više mogao, pa je otrčao van.
Koliko mi ih je žao. Propatili su toliko, a mladi su.. pogotovo ona.. veže nas ista sprdnja muškaraca, sad imam motiv više da joj pomognem u oporavku..
Dok sam čekala sa se Jamie vrati sjetila sam se da je Ryan spomenuo ime Sean neki dan u razgovoru.. možda je slučajnost.. a možda je Sean zapravo živ, a društvo je to lažiralo kako bi ga pustila na miru? Ma ne.. to je već previše.
Uostalom možda to nije isti Sean.Jamie se vratio unutra ispričavajući se, drag je.. brine za sestru i proživljava sve njene emocije.
Po očima mu se vidjelo da je plakao.'Jesi dobro?'
'Jesam..'- rekao je uz polusmijeh.
'Oprosti što se vraćam na to no je li Anna bila na sprovodu?'- pogledao me smrknuto.
'Nije.. obitelj je odnijela njegovo tijelo u drugu državu, gdje je i rođen i ondje ga pokopala..'- aha! Tu nešto ne štima.Kimnula sam glavom ne otkrivajući kako mi trenutno mozak radi 300 na sat.
'Nešto nije u redu?'- pitao je nakon dulje stanke od razgovora.
'Ne.. imam jednu teoriju, no zvuči ludo.. '- posramljeno sam se zacrvenila.
'Reci.. o čemu?'
'O Seanu'- zbunjeno me gledao.
'Je li se družio sa Ryanom?'- kimnuo je potvrdno.
'Jučer je razgovarao sa nekime na mobitel i spomenuo je Seana.. možda se radi o nekome drugome, no Anna mi je rekla da halucinira, da ga stalno viđa na ulicama.. na sprovodu nije bila, nikada nije vidjela njegovo mrtvo tijelo.. znaš..'- stala sam.
'Misliš da je lažirao smrt?'
'Da'.Gledali smo se netremice.
'Kad bolje razmislim.. i ja dosta puta vidim sličnog dečka.. nisu valjda bili toliko okrutni!'- viknuo je.'Ššš'- upozorila sam ga na Annu koja spava.
Bio je ljut.. povjerovao je u moju ludu ideju.. da sam barem šutjela.. tko zna što će uraditi ako sazna da je istina. I Ryan... koliko je on upućen u sve ovo.. strah me i pomisliti.
'Jamie?'- okrenuo se.
'Koliki je Ryanov dio u ovome?'- nervozno se počešao.
'Nećemo o tome sad.. okej? Prvo da otkrijemo je li živ, onda ćemo pričati o njemu'- osmijehnuo se kratko i otišao po ključ od auta.
Nije me htio zabrinuti.. nije želio otkriti kako ne bi imala problema s Rynom.. štitio me od dečka zapravo.'A hoćeš mi reći zašto ga ne podnosiš?'- navaljivala sam u autu.
'Možda jednom mala'- nasmijala sam se.
Nitko me nije tako zvao još od srednje.
I tu sam stala nisam više postavljala pitanja iako sam ih imala stotine.Strah me onoga što mi nije rekao u vezi Ryana.. osjećam da je imao veliku ulogu u tome..
YOU ARE READING
On ✔
FanfictionBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...