'Predlažem ovako.. '- i prije nego što sam krenula sa prijedlogom sustiglo me ušutkavanje.
'Vouvou, polako malecka..'- nasmijao se.
'Cijenim tvoju pomoć i brigu, ali ovo prepusti meni.. brini se za Annu, njoj si potrebnija, opasne stvari ostavi iskusnima, okej?.. sad te vozim doma i ne želim više raspravljati o tome..'- zvučao je ozbiljno, ali nije tako izgledao. Bore oko očiju su ga odavale.. imao je maleni, jedva vidljiv osmijeh koje su te borice i dokazivale.'Ako ti zatreba pomoć tu sam'- rekla sam izlazeći iz auta.
Izašao je za mnom nasmijan.'Iva, kako bi mi ti, molim te pomogla?'- hm, zatekao me tim pitanjem, jer ni sama nisam znala šta sam točno mislila.
'Kako djevojka od 160 cm može biti opasna? Izgledaš tako slatko i nevino da bi ti i sveci pozavidjeli..'- dodao je.
Ne znam bi li mu zahvalila na komplimentu ili se naljutila na opasku o visini..'Hva..la'- zbunjeno sam razvukla.
'Znaš, baš mi je drago što sam te upoznao, nekako mi se život mijenja.. na bolje.'- zagrlila sam ga.'Drago mi je što pomažem, čujemo se sutra, pozdravi Annu'- mahnula sam mu i ušla u hol.
On je nakon nekoliko trenutaka otišao.. a ja sam se susrela sa Ryanovim neodobravajućim pogledom.
'Kako je bilo?'- pokušavao se praviti da je sve u redu.
'Dobro, prihvatila me i već smo razgovarale o stvarima koje nikome nije rekla'- nakašljao se.
'Jesi dobro?'
'Jesam.. samo ne znam zašto izigravaš psihijatra.. postoje stručnjaci za to'- nervozno je otključao vrata.
'Postoje, ali ja joj želim pomoći.. veže nas jedna slična stvar'- znam da sam rekla Jamieju kako se neću petljati u ovo no znatiželja mi nije dala da odustanem dok ne izvidim situaciju sa Ryanom.Zagrcnuo se ponovno.
'Ryan'- lupala sam ga po leđima.
'U redu je'
'Što si rekla? Veže vas slična stvar? Koja to?'-sjetio se mojih riječi.
'Prevara dečka.. i ona je bila nasamarena od strane jednoga kao ja od tebe'- pogledao me smrknuto.
'Rekla si da se više nećeš vraćati na to'
'I nisam, samo sam podvukla poveznicu između mene i nje.. zato joj želim pomoći, baš je uništena.. taj Sean ju je dokrajčio.'Krajem oka pratila sam njegovu reakciju, prevrnuo je očima kao da mu je muka od ovoga što pričam.
No više ništa... to je bila jedina gesta na spomen tog imena.'Dobro Iva, radi kako misliš da je ispravno, idem sada.. spremio sa ti večeru u pećnici je.. '- veselo sam odskakutala u kuhinju. Lazanje.
'Kupovne su, no bitna je nakana jel?'- slatko je slegnuo ramenima.
'Hvala ti'Iako živimo u istome stano imam osjećaj da smo udaljeni jedno od drugoga, on po cijele dane snima, a ja.. našla sam novi hobi i ne viđamo se dovoljno.. čak i ove male nježnosti su mi falile.
'Ništa'- poljubio me u čelo i izašao van.
Nakon što sam pojela začuđujuće dobre i ukusne lazanje izvalila sam se na krevet.. pretjerala sam, pojela i više nego što sam mogla i sad ne mogu disati.. a kamoli ustati i oprati prljavo posuđe no nekako sam se natjerala i obavila to.
Čekala sam da mi Jamie javi da treba pomoć iako mi je jasno rekao da ne treba ipak sam se nadala. Željela sam otkriti istinu zbog Anne.. no vjerojatno ima svoje prijatelje gromade kao on koji mu pomažu.. dobro je rekao, izgledala bi kao hrčak nitko me ne bi shvatio ozbiljno..
Čekala sam i čekala no nisam dočekala, zaspala sam.
(...)
Probudila sam se potpuno dezorijentirana. Valjda sam spavala toliko dugo da mi se percepcija poremetila i još je uvijek spavala.
Zgarbila sam mobitel kako bi vidjela koliko je sati.. kasno je.. odspavala sam mini zimski san.
Samo što sam ustala iz kreveta i odložila mobitel sa strane on je zazvonio.
Jamie.'Halo'- uzbuđeno sam se javila.
'Hej Iva.. bila si u pravu, živ je'
CZYTASZ
On ✔
FanfictionBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...