Opasna Iva?

2.1K 148 11
                                    

'Za sekundu sam nazad'- izašao je ostavivši upaljen auto. Utrčao je u zgradu na kojoj je velikim slovima pisalo Parker.

Pustila sam si radio i sklopila oči. Pjesma koja je naišla opustila me.. zamalo da nisam zaspala, no trubljenje izvana trgnulo me.
Izašla sam iz auta, neki dečko je mahnito trubio da se pomaknem.
O jebemti. Šta sad?

'Umm, oprosti, sada će doći vlasnik, auto nije moj.. '- mrmljala sam srameći se pogleda prolaznika.

'Pomakni ga, još je upaljen'- izašao je i pogledao ga bolje.

'Kako tako loše parkiraš? Smjesta ga pomjeri ne mogu izaći zbog tebe.. '

'Ja.. sad će doći..'

'Ne zanima me tko će doći, miči ga ili zovem da ti ga odvuku'- izvadio je mobitel kao da će stvarno to napraviti.

'Šta je bilo?'- Jamie se pojavio pored mene skupljenih obrva.

'Šta je dečko? Kakvih problema imaš?'- stao je ispred njega.

'Loše je parkirala i sad mulja nešto, zovem pauka da joj ga odvuče'

'Smjesta prekini poziv. Ja sam parkirao auto ovako, smeta ti?'- unio mu se u lice.
O ne, Jamie nije raspoložen.

'Vidiš li znak na kojem pišu inicijali?'- bezobrazno hladnim i ravnodušnim tonom ga je pitao.
Na tren sam dobila uvid u to kako obavlja svoj posao..

Potražila sam ga zajedno sa onim likom.. zaista su stajali pored nogostupa i to njegovi inicijali.

'Dda'- promucao je.

'Šta hoćeš onda?'

'Nisam vidio to..'- bijesno ga je uhvatio za majicu.
Nisam ga još vidjela u ovome izdanju. Izgleda na prvu kao netko sa kime ne želiš imati posla.

'Nadam se da nisi bio nepristojan prema djevojci.. '- mahao je glavom nijekajući.

Ubacila sam se kada sam shvatila da niti malo ne popušta.. odvojila sam ga od lika koji je prestravljeno ušao u auto.

' Nije bilo potrebe za ovime stvarno'- držala sam ruku na njegovu ramenu..

'Kako nije kad je seronja? Jel vikao na tebe?'- uspravio se i ponovno napravio tu očitu visinsku neusklađenost.

'Daj Jamie.. ako misliš tako reagirati na svakoga tko viče na mene trebao si reagirati sinoć.. bilo je svakakvih tonova'- pokušala sam se našaliti da zaboravimo na ovaj incident.

'Možda i hoću'- i ode šala na potpuno drugu stranu.

Kako je mislio to? Na koji način?
Isuse.

'Ideš?'- čekao me da se smjestim pa krenuo.

'Kamo idemo?'

'Samo da provjerim jednu osobu i onda kod Anne.. moramo ju pripremiti za istinu'

(...)

'Anna, stigli smo'

Pogledala sam u Jamieja koji je piljio u vrata njene sobe. Sigurno misli nešto loše.

'Možda spava'- pokušala sam ga navući na drugu misao..

Zaletio se prema vratima i u trenu ih otvorio.. Zaista jest spavala.

Pogledala sam ga onim rekla sam ti pogledom.

'Preburno reagiraš Jamie.. sada sa Annom i danas na parkiralištu.. opusti se malo'- sjeo je na krevet pored mene kao da želi nešto reći, ali i ne želi.

On ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang