Ryan's p.o.v.
'Dečki, Ivy me pozvala van, hoćete sa mnom?"
Sven je sretno uletio u sobu.
Pogledali smo se čudno, Luka Ivana, Ivan mene, a ja Svena.'Sviđa ti se?'
U sebi sam se molio da odgovori ne. Ivy se meni počela dopadati.
Možda što sliči na Ivu pa osjećam neku nelagodu dok razgovaram sa njom, kao da njene oči ne gledaju u mene već zadiru u moju dušu.. imam osjećaj da zna sve o meni.. pred njom sam nekako u stalnoj strepnji, mada bezveznoj, ali opet sveprisutnoj.'Onako, zgodna je to je sve'
Sven je rekao sjedajući do nas.
'Meni je ona čudna, previše liči na Ivu'
Ivan je ustao i objasnio nam što je zaključio.
'Ima iste oči, usta, nos, iste karakteristike, iste navike'
Mi ostali smo odmahnuli glavom.
'Paranoičan si. To nije ista djevojka. Zar se ne sjećaš sramežljive Ive? Ova joj je čista sprotnost.'
Naposlijetku je i Luka progovorio.
'Onda idete ili?'
Sven je djelovao pomalo tajnovito, kao da sprema nešto.
Znam to jer on nikad ne šuti dok mi raspravljamo o nečemu.. uvijek je najglasniji i glavni u raspravama.
'Idemo'
(...)
Djevojke su već bile u klubu kada smo mi stigli.
Ivy je imala na sebi meni poznatu kombinaciju.. prevrtio sam malo po sjećanju i pjesma koja je svirala vratila me u prošlost na onu Novu Godinu.Sad mi je jasno.. obučena je kao Iva te noći.
Možda se netko zafrkava sa mnom? Ovo je prevelika slučajnost.Pocrvrnio sam kao paprika i hitno mi je trebalo piće.
'Jesi dobro?'
Njena ruka na mome ramenu proizvela je da mi svaki živac u tijeli eksplodira od njena dodira.. eksplozija sreće.
'Jesam'
Kratko sam rekao i otišao po piće.
Naručio sam što uobičajeno pijemo i vratio se za stol.
I wanna dance by water 'neath the Mexican sky
Drink some Margaritas by a string of blue lights
Listen to the Mariachi play at midnight
Are you with me, are you with me?
Are you with me?
Are you with me?Drink some Margaritas by a string of blue lights
Listen to the Mariachi play at midnight
Are you with me, are you with me?Pogledao sam u nju, bila je sama za stolom kao Iva one večeri.. još i ova pjesma, kao da se netko igra sa mnom.. sve mi se vraća u sjećanje i polako osjećam da stvari izmiču kontroli.. kao da ludim.
Kopala je nešto po torbici i mrmljala.
'Ne mogu vjerovati. Bila sam sigurna da sam ga ponijela'
Potiho je rekla no svejedno sam ju čuo.
'Što?'
'Upaljač'
I dalje ga je tražila nije primjetila ni kada sam ustao i prišao joj.
Upalio sam ga, nasmijala se i zapalila cigaretu.
'Neodoljivo me podsjećaš na nju'
Šapnuo sam sigurna da me čula ali nije ništa rekla.
'Iva'
Zazvao sam ju, na što se ona podsmijehnula.
'Ovo je tek početak'
Šapnula si je u bradu, ali naravna stvar da sam ju čuo.
'Što?'
Pitao sam pomalo zbunjen, rekla je da je početak zabave, ali ja sam siguran da je mislila na nešto drugo.
Sjeo sam do nje stvarajući joj pritisak da vidim koliko je jaka i koliko može izdržati..
Uvlačila je cigaretu zatim dim puhala meni u lice, nije mi smetalo niti malo.. način na koji je to radila bio je nekako erotičan sa skrivenim namjerama.
Društvo se vratilo i nekako sam se uspio odmaknuti od nje pustivši Svena na svoje mjesto.
Ostatak večeri ispio sam nekoliko pića i konstantno bio na granici sjećanja i stvarnosti.. gledao sam u nju bez treptanja.. nije me bilo briga je li joj bilo neugodno..
Sada znam da sam pogriješio sa Ivom i to gadno, a život mi sada ovako vraća.. u vidu Ivy.Postajem paranoičan kako je danas Luka rekao Ivanu.. previše mislim o tome zato mi se sve pričinjava.
Ali u jedno se mogu zakuniti da je ta djevojka Iva.
VOUS LISEZ
On ✔
FanfictionBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...