Ryan je još jednom pokazao kako nije sve onakvim kakvim se čini, žao mi je što mu nisam odmah priznala susret sa Melanie.. do ovoga uopće ne bi došlo.. sada ćemo se morati razdvojiti.. jer, moj kakav- takav život je u Hrvatskoj.. a njegov.. zna se.
Teško mi je uopće započeti tu temu sa njime, znam koliko će nas to povrijediti, oboje.'I Ryan, kada se planiraš vratiti u L.A.?'- Eva kao da je pročitala moje misli, postavila je pitanje koje nas je oboje prestravilo.
'Tek sam došao.. zar ti već smetam?'- naizgled ju je zezao, ali primjetila sam da se i on nakratko zamislio kada je čuo pitanje.
'Toliko je očito?'- nasmijala mu se u facu dok je izlazila iz dnevne sobe.
Ryan je prstom pokazao da je luda na što sam se ja samo nasmijala.. zanimljivi su mi oni dvoje dok se prepiru.
'Ryan.. Evino pitanje.. trebamo razgovarati o tome'
Smrknuo se na nekoliko trenutaka.
'Želiš da odem?'- skupio je obrve čekajući odgovor.
'Ne, naravno..'- olakšanje mu je preplavilo zabrinuto lice.
'Samo.. kako ćemo izvesti ovo?'- pokazala sam prstom između nas dvoje, a on je on sjeo do mene.
'Iva'- pomazio mi je obraz
'Sada sam ovdje.. i to je jedino što znam. Želim uživati sa tobom, ne razmišljati o svome odlasku, razumiješ?'- dodao je.Kimnula sam glavom shvačajući što je želio reći.
'Nećemo o tome više, u redu? Mislit ćemo na to, kada dođe vrijeme za razmišljanje o tome'- odlučno je rekao uzimajući mobitel iz džepa koji je vibrirao.
'Luka'- nasmijao se pozdravljajući ga.
Nisam mu željela smetati dok je u razgovoru pa sam izašla na balkon gdje se nalazila Eva.
'Rekla si pokušati'- stala sam do nje vadeći cigaretu iz kutije.
'Ako ti pokušaš ostaviti to sranje'
Nasmijala sam joj se grleći je oko vrata.
'Oboje mi značite sve na svijetu, ne želim da imate nesuglasice između sebe.. Ti si mi najbolja prijateljica, takoreći sestra.. a on, on je ljubav mog života i..'
'Ne preuveličavaš li malo?'- prekinula me svojim oštrim pogledom.
'Ne razumijem?'- zbunjeno sam ju pratila dok je ispijala čaj iz šalice.
'Ryan i ti.. misliš da imate budućnost? Iva zamisli se malo.. trenutno je tu, sve je super, divno, krasno, provodite se, volite najviše na svijetu... a što će biti kada on ode? Zaokupit će se poslom u kojem hvala Bogu ima djevojaka na pretek, a ti ćeš ovdje trunuti dok on ne mari za tebe..'
'Tko kaže da neće mariti? Sve si krivo povezala..'- sada sam prekinula ja nju. Bilo me strah da će Ryan ćuti naš razgovor.
'Nisam Iva.. govorim ti to za tvoje dobro.. previše sebe daješ u ovu takozvanu vezu.. živiš u zabludi da će sve biti kako treba, ali draga moja život nije bajka, pa barem ti to najbolje znaš'
Izrekla je svoju misao i otišla ostavljajući me samu sa gomilom upitnika i nedoumica iznad glave.. što mi je sada činiti?
Smrknula sam se na hladan vjetar koji mi je razbarušio kosu.. taj vjetar je isto hladan koliko i problem koji stoji pred nama.. rekao je da ima vremena za razmišljanje o tome, za njega ima, ali meni ta spoznaja da će morati otići potiho stvara nervozu.
ESTÁS LEYENDO
On ✔
FanficBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...