Zadovoljno sam koračala prema Evi, dajući joj doznanja da sam sretna.. štoviše presretna.
'Kako je prošlo? Vidjela sam da je Ryan izjurio van'
Sjetivši se tog trenutk osmijeh mi je zaigrao na usnicama.
'Prošlo je odlično.. iznervirala sam ga do te mjere da je pobjegao.. a da si samo vidjela lica ostalih kada su me vidjeli.. kao da je duh bio ispred njih.'
Naslonila sam se na stolicu i zapalila cigaretu.
'Opet si počela?'
Evin neodobravajući pogled spojio se sa mojim.
'Ryan je uzrok'
Nije ništa rekla, čudno za nju.
'Pošto si bila dobra danas, što kažeš da prebacimo u višu brzinu?'
Sumnjičavo sam je pogledala.
Nekada ne shvaćam što te njene metafore znače.'Kako misliš?'
Nakrenila je glavu i uz uvijek prisutni jezivi pogled približila mi se..
'Pozovi Svena van večeras, on će sigurno pozvati ostale.. natjerat ćemo Ryana da se prisjeti noći kada je dogovorio glupu okladu. Progonit će ga ti događaji'
Nasmiješila sam joj se i namignula.
'Pokušati ću se što sličnije odjenuti kao tada.. skrenut će s pameti, sigurna sam'
Nasmijale smo se glasno.
'Vrijeme je da zadamo udarac broj dva'
(...)
Sven je pristao doći zajedno sa društvom u dogovoreni klub.
Neopisivo se radujem Ryanovu licu kada me vidi..
'Iva, jesi spremna?'
Iz hodnika je dopirao Evin glas.
'Sekundu samo'
Sjela sam na krevet i obula crvene štikle, ukomponirane sa crnim hlačama i bijelom bluzom.. crveni ruž je bio šlag na torti.. ne slično, identično sam se obukla kao te noći.. kosu sam zavezala u visok rep i pustila ga da pada po lijevom ramenu.
Zadovoljno sam se pogledala još jednom i sa Evom se uputila u klub.
Stigle smo u klub kojih pola sata prije otvaranja, nekako smo se provukle do DJ-a i nagovorile ga da pušta određene pjesme.. na neke nije pristao, ali na one glavne je.. na onu koja je svirala dok mi je pripalio cigaretu, onu dok sam mu pala u naručje i onu dok su smišljali okladu.
Sjećam se svih.. jer nisam bila nešto pijana da se sljedeći dan ne bi sjećala svega.. a i godinama sam se prisjećala tih trenutaka, puštajući si ih namjerno kako bi otupila na njih da me više ne bi presjeklo kada bi ih čula na radiu i slično.Smjestile smo se i zabava je mogla početi.. prvo je pustio neku uvodnu.. ali kao da je znao kada treba pustiti Firestone, dečki su se pojavili ispred nas.
Sa osmijehom od uha do uha gledala sam zapanjeni izraz lica Ryana.
Ostali nisu baš shvaćali, pa su samo sjeli i upoznali se sa Evom.
'Jesi dobro?'
Dotaknula sam mu rukom rame na što se on trznuo.
'Jesam'
Lažno se osmjehnuo i otišao naručiti piće.
Namignula sam Evi koja je jadna zapela u društvu Ivana.
Shvatila je signal i ustala tjeravši i ostale da pođu sa njom na plesni podij.Atmosfera se užarila kroz svega nekoliko pjesama.
Ryan se vratio sa pićem i ostao iznenađen što sam bila sama.Nekoliko taktova pjesme Are you with me već je odsviralo, Ryan je uznemireno sjedio i promatrao me.
Pravila sam se da tražim upaljač po torbici.
'Ne mogi vjerovati. Bila sam sigurna da sam ga ponijela'
'Što?'
Oglasio se nakon nekoliko trenutaka.
'Upaljač'
Odsječeno sam odgovorila još ga lažno tražeći.
Prišao mi je bez riječi i upalio ga.
Nasmiješila sam se i zapalila cigaretu.
'Neodoljivo me podsjećaš na nju'
Gledao mi je u usne dok sam čekala kada će se društvo vratiti.
'Iva'
Šapnuo je više za sebe, ali itekako sam ga jasno čula.
Podsmijehnula sam mu se.
'Ovo je tek početak'
Promrmljala sam u bradu.
'Šta?'
Nevjerovatno kako me čuo, kao i ja njega maloprije.
'Zabave, tek je početak'
Progutao je laž i privukao mi se bliže dok sam puhala dim u njega.
Neka nerazumljiva sila nije mi dala da ustanem i prekinem njegovo gledanje.
Sreća pa se društvo vratilo i on se konačno odmaknuo puštajući Svena da sjedne pokraj mene.
Izgubljeno je izgledao dok je pio piće za pićem.. a i ja bi da mi se u glavu vraća onaj događaj.
Neka napokon osjeti teret krivnje i neka postane svjestan sranja koje je učinio.
BINABASA MO ANG
On ✔
FanfictionBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...