Jamie's p.o.v.
Anna me opsjeda da joj kažem istinu, ali iskreno mislim kako je nebi podnijela.. Ni sam još nisam siguran što ću sa Seanom, imao sam druge stvari ma pameti.. zapravo samo jednu, ali vrijednu toga da sve ostalo stavim na stranu.
Da je barem Iva sa mnom u ovome trenutku, ona bi znala kako da joj kažemo bez nekih većih posljedica.
'Anna, idem samo na čas do kafića.. i kad se vratim obećajem ti reći sve'- skolpio sam ruke molećivo je gledavši.
Popustila je i rekla mi neka idem.
Zapravo sam išao po svoj spas.(...)
Očekivao sam odgovor na njenu poruku koju sam poslao već prije pola sata.. siguran sam da se probudila jer nije uobičajeno za nju da toliko spava..
Igrom slučaja našao sam se pred Ryanovim stanom u trenutku kada su izlazili zajedno iz njega.
Zar je spavala ondje?
Malo sam čučnuo kako me ne bi primjetili, zadnje što trebam trenutno je susret sa njima dvoje.
Zar mi je lagala o osjećajima i pravila se čitavo vrijeme?
Sjela je u auto sa njime i odvezli su se nekamo.. gorio sam od želje da saznam gdje, no.. nešto mi nije dalo da ju nazovem.. da ispadnem papak.. kao da se već nisam dovoljno blesirao pred njom.. otkrio sam joj svoju životnu priču, životnu tugu, ono što me prati i nikako ne da toliko željeni mir.. koji sam, mislio sam na svoju sreću, no čini se nesreću našao baš pored nje.. djevojke svojega bivšeg prijatelja.. djevojke toliko jednostavne da čak sam tražim komplikacije iako ih nema.
Mislio sam kako je ona napokon ono što mi je potrebno.. i meni i Anni, njoj utjeha i potpora, meni oslonac.. njoj prijateljica, meni nešto više.
Stvari izgleda nisu bile onakvima kakvima sam ih ja predočio..
Ponovno je sa njime, ne krivim ju, voli ga to je jasno.. krivim ju zbog osjećaja koje mi je dopustila da gajim prema njoj.. premda je znala da neće biti moja.. da mi ih nikada neće moći uzvratiti..
Nisam želio tugovati ili raditi budalu od sebe, dovoljnu je već ona napravila.
Zato sam se okrenuo onomu čemu sam trebao odavno.Osveti.
Ona mi nije dala da učinim nešto loše, ona je bila blijesak dobrote koje je spriječavao buktinju bijesa da zaslijepi sve one koji su je trebali osjetiti.. sada.. kako nema toga blijeska, nema više niti dobrote koju je u meni probudio..
Vrijeme je da osvetim sestrinu patnju onako kako treba.
Iva's p.o.v.
Zavukla sam ruku u torbicu i kopala tražeći mobitel. Ryan je bio usmjeren na cestu i nije se okretao na moje pokrete.
Imala sam poruku od Jamieja.. nemir koji je nastupio kada sam ju otvorila natjerao me da kažem Ryanu da se zaustavi..
Pisalo je da mu treba moja pomoć, prvo što mi je palo na pamet bilo je da se ozlijedio na poslu.. da ga je netko dohvatio.. zatim Anna.. o Bože, moram ga nazvati.
'Šta je bilo?'- stao je zabrinuta pogleda.
'Moram telefonirati, hitno!'- izašla sam iz auta i udaljila se onoliko koliko sam mislila da je dovoljno da me Ryan ne čuje.
Nije odgovarao na poziv. Strah u meni je postajao sve veći, panično sam se uhvatila za glavu i ponovno ga pokušala dobiti.
'Molim te Bože.. molim.. '- mrmljala sam dok se nije javio.
'Jamie!'- vrisnula sam njegovo ime radosno.
'Reci'
'Što je bilo? Poruka koju si mi napisao..'
'Zaboravi je'- prekinuo me.
'Ne razumijem'- stala sam sa hodom u krug.
'Zašto nisi drugačija kako sam mislio? Zašto si mu se morala vratiti?'
O ne.. saznao je.
'Jamie nisam mu se vratila, stvari su izmaknule kontroli ali nije onako kako se čini'- pokušala sam se obraniti.
'Je Iva.. voliš ga, razumijem te'- dahnuo je.
'Zaista te razumijem.. a i molim da i ti imaš razumijevanja za naredne događaje kroz koje će tvoj dečko i njegovo društvo nitkova uskoro proći ..'- dodao je.
Zaledila sam se.
Povrijedila sam ga. Nesvjesno, pogoršala sam cijelu situaciju sa najboljom stvari koja mi se desila ovdje.
Da, najbolja je stvar Jamie.. ne znam kako mi nije bilo jasno do sada da me privlači.. emocionalno i fizički.. na ovaj i na onaj način. A sada se želi osvetiti za to što sam ga prevarila.. misli da sam odglumila svaki osjećaj svaku scenu sa nama.
'Jamie molim te.. ne radi gluposti'- pokušavala sam doći do zraka kojeg mi je sve više ponestajalo u trenutku kada je prekinuo.
Žurno sam se vratila k Ryana i naredila mu da se vratimo.
'Zašto?'- bijesno je frknuo na mene.
'Zato što će te napokon sustići sva tvoja nepromišljena sranja koja si radio sa prijateljima!'- i ja sam se sad već naveliko derala.
Zbunjeno me gledao pokušavajući dokučiti što time mislim.
'Jamie.. krenuo je na Seana i tvoje kompanjone.. uskoro će doći i do tebe, molim te vrati me da razgovaram sa njime dok nije prekasno'
Bez riječi je okrenuo autu i pojurio natrag u grad.
Čitavo vrijeme sam mislila na to što Jamie osjeća.. kako mu je u ovome trenutku dok misli da sam mu okrenula leđa.. nisam mislila na Ryana niti na razgovor koji smo trebali voditi.. mislila sam samo na crnu kosu i oči koje su toliko propatile da nisam mogla dopustiti da ga više niti jedna stvar povrijedi..
Nisam mogla dopustiti da si uništi život.. trenutno ga vodi strast, osjećaji, a ne razum.
Trebam ga dovesti do svjesnoga stanja prije nego požali svoje postupke.. prije nego što se pretvori u zvijer koju sam, sada je očito ja držala uspavanom i ja je naglo probudila..
KAMU SEDANG MEMBACA
On ✔
Fiksi PenggemarBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...