Ne može je se riješiti? Šta mu to uopće znači?
Baš me briga što snimaju film zajedno.. valjda sam mu važnija ja od nekakva projekta..
Kao riječima izazvano u misao mi se uvuklo sjećanje na ono vrijeme dok mi je lagao.. u ono vrijeme kada je otišao ovamo, bez objašnjenja.. ičega.. stvarno mu je bitna gluma. Ovime to i dokazuje.Sjela sam na terasu onoga kafića kojeg jedino znam u okolici stana. Naručila sam piće i stavila sunčane naočale na nos.
'Vaše piće'- konobar je donio što sam naručila.
Nasmiješila sam se usiljeno i čekala da ode.
'Pa Iva.. jel? Opet se susrećemo ovdje'- sad već poznatiji glas dopirao je iza mojih leđa.
Jamie.'Da.. objasnila sam ti već'- posramljeno sam zahvaljivala Bogu što imam naočale..
'Kako si?'- jednostavno je započeo naobavezan razgovor uz koji sam se opustila.. nisam uopće pomišljala na posao kojim se bavi.(...)
'I kažeš to ti je napravio?'- u nevjerici me slušao dok sam mu se jadala o problemima sa Ryanom.
'Da'- kratko sam rekla.
'Stvarno je budala'- uz grimasu je rekao.
Popratila sam ga nekim čudnim izrazom lica i krenula platiti račun.'Ne dolazi u obzir'-namignuo je konobaru i on kao da je zaboravio po šta je došao, okrenuo se i nastavio sa svoji poslom.
'Jamie?'- zbunjeno sam ga gledala.
'Konobar'- ponovno sam podignula ruku, no nije me ni pogledao.
'Iva, molim te, moj je kafić.. kuća časti'- nasmijao se.O tako.
Iako mi se nije svidjelo popustila sam. Ne volim scene pa sam se iz petnih žila trudila izbjeći jednu.'Želiš li možda prošetati?'- pitao je.
'Nisam sigurna'- pogledala sam na drugu stanu ulice.. kao da bi trebala biti ondje, a ne ovdje gdje se nalazim.
'Ma hajde, kratko ćemo'Uz nesiguran trzaj uhvatila sam ga pod ruku i polako hvatala ritam njegova hoda.
Pričao mi je o sestri, problematičnoj alkoholičarki kojoj nastoji pomoći.. kako je mlad ostao bez roditelja i bio primoran brinuti se sa sestru koja je krenula lošim putem..
Na trenutak mi se učinilo da je Ryan lagao kada je rekao da je u mafiji.. ne čini se kao loš dečko. Ili ubojica u krajnjem slučaju.
Jednostavno, nisam mogla izdržati i morala sam ga pitati da se riješim te nedoumice..'Čime se baviš?'- samozatjano se nasmijao.
'Svime i svačime'- ukratko je rekao.
'A pod to spada?'
'Svašta Iva.. moj posao nije iz bajke.. nemam puno toga za reći osim da je prljav.. i nimalo ugodan za priču.'- pogledao me procjenjujući što trenutno mislim.Prljav posao. Mafija.
A ja ga držim pod ruku? Isuse..
Brzo sam izvukla ruku i zagrlila samu sebe.'Što je bilo?'- iznenađeno je pitao.
'Ja.. ovaj.. Ryan se vjerojatno zabrinuo za mene.. mislim da bi trebala poći kući'- nervozno sam grizla usnicu pokušavajući ne zaplakati.
'U redu.. odvest ću te.. dođi'- pružio mi je ruku no samo sam ga potapšala po ramenu.. sjetila sam se Ryanovih riječi kako ne bi smjela biti viđena sa njime.. panika me obuzela i konstantno sam se okretala iza sebe na putu do mjesta gdje mu je bio parkiran automobil..'Iva jesi u redu?'- stao je otključavajući ga.
'Dda'- promucala sam.
Zabrinutim pogledom me pratio dok sam sjedala na suvozačevo mjesto.'Reci što je?'- okrenuo me k sebi.
'Nervozna si otkako smo pričali o mome poslu.. ne želim da se loše osjećaš sa mnom, samo sam ti želio pomoći'- raširala sam oči u strahu. Jebote.
'Ma.. Hvala ti stvarno, samo.. mislim da je vrijeme da idem kući'- slegnuo je ramenima dok mu se žila na vratu sve više isticala.'Naravno..'- upalio je auto i uključio se u promet.
Nisam prepoznala put do Ryanove zgrade.. vozi okolnim, duljim.
Pitam se zašto..'Kamo idemo? Mislila sam da me vodiš u stan?'- uspaničeno sam počela histerizirati.
Šta mi je ovo trebalo?'Vozit ćemo se čitavu noć dok mi ne kažeš zašto si onako regirala na pitanje o poslu. Ryan ti je nešto rekao'- jednostavno je izbacio iz sebe
'Molim te'- gotovo sam zajecala. Strah mi se uvukao u kosti toliko da sam drhtala čitava.
On je mirno sjedio gledajući ispred sebe.I tako nekoliko minuta.. shvatila sam da nismo više ni blizu centra, niti L. A.-a uopće.. vozio je van grada..
Možda će me vratiti kući ako mu kažem.'Ryan mi je spomenuo da se baviš prljavim poslom.. kako si i sam rekao..'
Pogledao me.
'Ne Iva. . Drugačije ti je rekao.. siguran sam.. poznajem Ryana.. nije toliko pristojan'
Zamrzla sam se. Šta to znači?'Rekao je kako si u mafiji'- šapnula sam zadnju riječ.
Glasno se nasmijao. Izgledao je kao lik iz horor filmova sa jezivim smijehom.'Zato si se uplašila?'- stao je pored ceste.
Kimnula sam glavom bez snage da izgovorim ikakvu riječ.'Iva.. Ryan je oduvijek sklon pretjerivanju.. shvatila si dosad i sama kakav je.. nisam u mafiji.. samo, radim za nekoga tko je na lošem glasu..'- dah mi je zastao. Taman pomislim kako sam se plašila bez veze kad ono isto sranje.
'Ja sam, kako bih rekao..'- zastao je misleći,' kada netko ne vrati novac na vrijeme ili zaboravi ili nema, ja sam tu da ga podsjetim na taj dug.. i budem siguran da će ga vratiti'- pogledala sam u pod.
'Nešto kao kamatar?'-izustila sam
'Da.. tako nešto'
'Znaš i kod nas u Hrvatskoj postoje takvi ljudi.. otimaju djecu kako bi bili sigurni u povrat duga, premlaćivaju ljude, ubijaju..'- rastužila sam se. Činio se kao dobar prijatelj.. dobra osoba općenito.Odmahnuo je glavom.
'Ne.. ne radim to.. ako se pitaš nisam nikoga ubio.. niti pretukao do besvijesti.. udario da, ali onako kako misliš ne.... šef ne posuđuje novac svakomu.. samo onome za koga zna da će mu vratiti duplo, ako ne i više.. to su većinom poslovnjaci u usponu.. koji kroz godine narastu i vrate dug kako sam rekao..'- olakšanje mi se razlilo niz kralježnicu.
Odmah sam lakše prodisala.Bilo me strah toliko da nisam ni shvatila da sam ga samo trebala pitati još jedno pitanje u razgovoru dok smo šetali.. ništa od ovoga se ne bi dogodilo.. niti bi si skratila život za nekoliko godina kroz ovu muku.
'Eto.. sada znaš sve'- okrenuo se i nastavio vožnju prema gradu.
'Zašto si mi to otkrio?'- ohrabrena time da nije mafijaš pitala sam.
'Dobra si osoba.. volio bi kada bi moja sestra imala prijateljicu poput tebe, možda bi manje pila i stvarala probleme.. želio sam te to pitati još onaj dan dok smo razgovarali.. hoćeš li barem pokušati družiti se sa njom.. molim te? Ne želim ju slati u kliniku za odvikavanje.. vjerujem da ona može sama uz malu pomoć odreći se toga..'-
Šokriana zurila sam u njega pokušavajući shvatiti što je rekao.. da mu pomognem oko sestre? Kako bi reagirao Ryan na to?
CZYTASZ
On ✔
FanfictionBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...