Zamišljeno sam sjedila na trosjedu još otkako je Melanie napustila stan, ne mogu reći da me nije protresla njena zadnja rečenica, je i to dobrano.. Ali ne vjerujem joj, opsesivna je i luda, pa može svašta izmisliti.. a ako pitam Ryana za objašnjenje pomislit će da sumnjam i povrijedit će ga to.
U dilemi sam pitati ga ili ne.. volim ga i neopisivo mi je drago što smo sve riješili i nekako mi je teško uopće razmišljati o tome da je bio sa njome, a kamoli ga pitati za istinu.
Mislim čak da se i bojim odgovora.. ovako niti sam lijevo niti desno.. držim neki pravac i ne skrećem sa puta.. ako mi kaže da se našao sa njom, slomit će mi srce ponovno, samo što će ovaj put biti zadnji.
Odlučila sam prešutjeti mu Melanieinu posjetu i promatrati njegovo ponašanje kada ju slučajno spomenem.. ne želim riskirati i napadati ga, jer možda je slagala sve samo da bi nas pokušala odvojiti.
(...)
'Iva? Što ti je? Nekako si tiha večeras?'
Obzanio je svoje zapažanje dok je pospremao stol za kojim smo netom večerali.
'Ma, sve je u redu.. malo sam umorna'
Promrmljala sam i ispružila se na trosjed u boravku.
Nekoliko sekundi poslije Ryan mi se pridružio, povukla sam se kako bi stati i on te sam ga obujmila desnom rukom stisnuvši ga toliko jako da je ciknuo od boli.
'Volim te Ryan, puno'
Nasmijao mi se i primaknuo usne k mojima.
'I ja tebe Iva, ne znaš koliko'
Uzdahnula sam zadovoljno i kao zamišljeno spomenula Melanie.
Disanje mu se promjenilo.. više nije bilo plitko i ravnomjerno.. srce mu je počelo brže kucati sa nekokliko preskoka.'Što je bilo? Jesam li rekla nešto krivo?'
Ustala sam za njime sjedajući u indentičan položaj.
'Ma ne.. sjetio sam se da sam imao neke papire u studiu pa idem po njih'
Ustao je oblačeći hoodie.
'Baš sada?'
Pomalo ljutito sam pogledala na sat. Devet navečer je.
'Oprosti bitno mi je, doći ću brzo'
Poljubio me u čelo i zbrisao van.
Reakcija je očita, nešto mi prešučuje što se tiče Melanie.
Podsvijest mi je klimala glavom dok sam se tiho izlazila iz stana slijedeći ga.
Što se mora- mora se!
Sjeo je u auto i uzeo mobitel u ruke, nekoliko sekundi je tipkao po njemu da bi ga potom naizgled bijesno bacio na suvozačevo sjedalo te se uključio u užurbani promet Los Angelesa.
Zaustavila sam taksi i rekla vozaču neka slijedi njegov auto.
Slegnuo je ramenima i učinio kako sam rekla.Žurio je previše što mi je ukazivalo na to da mu nešto nije po volji.. brzom vožnjom izbacuje bijes iz sebe.
Izmicao nam je sve više da bi ga naposlijetku izgubili.
Iznervirano sam se vratila u stan i opsovala glasno.
Lagao mi je.. nije išao u studio.. Melanie je vjerojatno bila u pravu.. našao se sa njom.Ta spoznaja me dotukla.. uzela sam papir u ruke i napisala mu poruku..
'Je li bilo ugodno ponono gledati kako nasjedam na tvoje laži?
Jesi li se smijao dok sam ti govorila da te volim? Je li te boljelo srce makar imalo dok si ponovno lagao?
Vjerovala sam ti Ryan.. to je posljednje što ti želim reći.'Stavila sam pismo na svoju stranu kreveta i uzela stvari. Ovo je definitivno loše za nas.
STAI LEGGENDO
On ✔
FanfictionBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...