Oporavila sam se, ne potpuno, pa su me doktori odlučili otpustiti kući, uz terapiju tabletama i svakojakim preparatima kako bi tijelo prihvatilo novi organ.
Zamislila sam se na trenutak čiji sam bubreg dobila? Možda od starije osobe koja je umrla prirodnom smrću ili pak mlade koja je na tragičan način skončala život? Nevjerovatna je spoznaja da sam tako brzo došla na red za operaciju.. inače se dugo čeka, toliko znam o medicini i transplantacijama.
Sigurno je Ryan reagirao, a i onaj milijun koliko je uplatio na račun bolnice progurali su me da budem prva na listama..Kad smo već kod Ryana, gledam ga kako spava na trosjedu do mene i zamišljam što bi bilo da se nije pretvarao.. bi li još bili zajedno ili bi prekinuli? Bi li otišao u SAD ili bi pak ostao sa mnom?
Mislim da bi ipak otišao jer, kako je sam rekao u nekoliko navrata, gluma je ono što ga ispunjava to je posao koji voli..Zažmirila sam i pustila osjećajima da me preplave, sjetila sam se nekih zajedničkih trenutaka dok se pretvarao.. jedan me nasmijao, ali i rasplakao istovremeno.
FLASHBACK
23. 01. 2013.Pokupio me ispred kuće i rekao da ima jedno iznenađenje za mene, ja, kao i svaka druga cura očekivala sam da će me odvesti na večeru ili nešto slično tomu.. nikako se nisam nadala da će me odvesti na utrke autima.
Došli smo na odredište, automatski mi je pažnju privukao njegov dječački osmijeh i oči koje su sjale tolikom jačinom da nam je mogao osvijetliti put.
'Voliš ovo?'
Pitala sam stresajući se od buke koju su proizvodili motori automobila.
'Vidi se, zar ne?'
Podigao je obrvu i nakrivio glavu. Voljela sam kada je to radio, izgledao je taako slatko.
Kimnula sam glavom i već u sljedećem trenutku hvatala kacigu koju mi je dobacio.
'A ne!'
Povikala sam, pogledao me kroz prozor, jer naravno da je odmah ušao u svoju igračku.
'Ajde Iva, zabavno je!'
Odmahnula sam glavom.
'Sigurna sam da je, ali bolje ću za sada gledati sa strane'
Slegnuo je ramenima.
'Ne znaš šta propuštaš!'
Zvuk motora otputovao je duboko u moje ušne kanaliće.. gledala sam ga kako je odvozio jedan krug, pa drugi i treći.. no četvrti je nekako dugo trajao.
Zabrinuto sam krenula uz stazu i vidjela Ryanov auto izvan staze, nešto se dimilo iz njega.
Srce mi je skoro stalo vidjevši tu scenu. Progurala sam se nekako i bez pitanja ikoga prišla autu.
'Gospođice, opasno je'
Rekao je netko.
'Gdje je vozač?'
Izbezumljeno sam pitala, pokušavajući otvoriti vozačeva vrata.
VOCÊ ESTÁ LENDO
On ✔
FanficBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...