'Puno ti hvala.. nisam ni shvatio da ne trebamo odmah reći Anni.. brzao sam i.. drago mi je što si bila sa mnom u tome trenutku'- izašao je iz Annine sobe šapćući.
'Sve je u redu Jamie, rekla sam da ću joj pomoći i to i pokušavam'- kratko sam se osmjehnula.
Uzvratio je nekim nedefiniranim pogledom i ispratio me van.
'Jedva čekam da sama vozim'- nezadovoljno sam uzdahnula.
Stao je zbunjeno me gledati..
'Kako to misliš?''Dosadilo mi je da me netko stalno taksira..'
'Ne voziš uopće?'-u nevjerici je razgoračio oči.
Kimnula sam glavom.
'Kod nas u Hrvatskoj drugačiji su zakoni.. ovdje već sa 15 imate dozvolu.. kod nas prvo trebaš postati punoljetan pa tek tad polagati..'- kiselo sam se nasmiješila.
'Želiš voziti?'- pitao je dok smo sjedali.
'Jako smiješno'- suzila sam oči praveći se ljuta.
'Ozbiljan sam.. svaki tjedan se van grada organiziraju ulične utrke.. posjećujem ih, volim to.. ako želiš, dođi sa mnom večeras je jedna... ondje ima dosta mjesta na kojem bi pokušala voziti..'- stresla sam se.
I Ryan voli utrke..
'Doći ću ali ne da vozim..'- slegnuo je ramenima.
'Ne boj se malecka.. bit ću uz tebe čitavo vrijeme'- nagovarao me.
'Ne, nisam spremna na takvo šta.. strah me i.. samo ću gledati'
Kimnuo je ne rekavši ništa. Nakon 20-minutne vožnje stigli smo.
Gomila ljudi se okupila, odjednom me bilo sram što se nisam prikladnije obukla iako su djevojke ovdje skoro polugole.
'Što je bilo?'- čudno me gledao dok sam pokušavala navući kratki top preko trbuha.
'Ma, malo je hladno'-slagala sam.
Izašao je iz auta i iz torbe izvukao duksericu.
Pružio mi ju je.
'Od treninga.. čista je'- objasnio je.
Zahvalno sam ga pogledala i navukla ju na sebe.
U ovome trenutku sam sretna što sam niska.. taman mi je bila ispod guzice, skrivajući sve što nisam željela da bude izloženo pogledima.'Hajde Iva'- nestrpljivo me zvao.
Pridružila sam mu se i odveo nas je do nekih ljudi, koji su nas zatim odveli do automobila..
Jamie je počeo birati..'Vozit ćeš?'- kimnuo je.
'I ti sa mnom'Panično sam odmahnula glavom..
'Nema šanse'- prekrižila sam ruke.
'Iva, ne budi tako ograničena, uživaj malo''Evo.. ovaj ćemo'- pokazao je prstom na divlji žuti auto išaran svakavim crnim prugama.. užasno izgleda.
Sjeo je i čekao da mu se pridružim. Uporno sam odbijala.
'Molim te.. kad osjetiš taj adrenalin navući ćeš se i željeti još. Vjeruj mi, ovo je samo za užitak'
'Opasni užitak'- mrzovoljno sam dodala.
'Iva.. u redu, ako te strah neću te više nagovarati.. ja ću odvoziti jedan krug. Čekaj me kod moga auta'- bacio mi je ključeve u ruke i vratio se u divljeg žućka.
Već i sam zvuk motora prisjetio me na Ryana i onaj puta kad sam bila sa njime na ovakvim utrkama.. stresla sam se i brzo otključala auto udobno se smjestivši u njega.
Jamieja dugo nije bilo.. pa sam malo prošnjuvala po autu.. u pretincu ispred suvozačeva mjesta imao je sliku jednog dečka, mladog, otprilike godina kao i Ryan.. okrenula sam ju, plavom kemijskom pisalo je Sean.
Znači to je on.. razumijem zašto se Anna zaljubila, izgleda jako dobro.Još jednom sam dobro pogledala lice i pokušala ga upamtiti. Tek toliko da znam za ubuduće.
Vratila sam sliku i ponovno izašla van. Zaključala sam auto i pokušala ga potražiti u gomili.
Zatekla sam ga tamo gdje sam ga i ostavila, bio je na 'parkiralištu' auta sa nekom djevojkom. Činili su se dosta prisni. Nije mi spomenuo da ima djevojku.. mislim, nisu to moja posla, ali ipak onako, kroz razgovor.. ništa.
Nisam ga željela niti se usudila smetati pa sam se okrenula i otišla na drugi kraj gdje su posluživali piće... uzela sam limunadu na opće čuđenje svih u redu iza mene pa i konobara.. nikako se ne uklapam u ovu priču sa utrkama.
Sjela sam na jednu od klupica i promatrala okolinu.. djevojke polugole sa pićem u rukama lete oko muškaraca koji se prave važni i da znaju voziti.. čak mi je i muka od toga prizora.
Odjednom mi je srce brže proradilo kad sam ga ugledala.. Sean.
Stajao se dečkom u redu za piće.. nisam mogla dokučiti tko je.Ustala sam i sakrila se iza nekoliko djevojaka koje su me gledale kao da sam luda.
Drugi dečko se osmijehnuo i jasno sam shvatila tko je. Ryan.
Ošamućena, zbunjena, ljuta, sa još 10 emocija vratila sam se do Jamieja koji je i dalje bio u društvu djevojke.
Povukla sam ga za ruku.
'Iva? Šta je bilo?'- u sekundi je ispustio tu curu i uhvatio me za ramena.
Zabrinuto me gledao dok sam pokušavala i sama shvatiti što sam upravo vidjela.'Iva?'- stresao me.
'Sean..'-smrknuo se..
'Ovdje je.. sa Ryanom'Ljutito je stisnuo usne i odvukao me u auto.
'Jesu te vidjeli?'- odmahnula sam glavom.
'Odlično. Izvidit ću situaciji i odmah se vraćam.. do tad ti ostani u autu Iva, ovaj put zaista mislim unutra'- ugurao me i čak zaključao da ne mogu van. Kvragu! Želim znati šta se događa! Šta Ryan radi sa njime i kamo on sad ide...
Najviše od svega me brine Ryan.. zar se i dalje druži sa njime?
Hola!!! Kako vam se sviđa tijek priče i cijela stvar oko Jamieja?
Uživajte!Ly, ♡
Proud-Mommy
YOU ARE READING
On ✔
FanfictionBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...