Pokušaj primirja

2.3K 160 14
                                    

'Ne'.. 'Da, rekao sam već da ne znam gdje..'.. 'Bože Sean glup si'-  vikao je Ryan dok je razgovarao na telefon.
Nijemo sam prošla pored njega osjećajući kako se sprema oluja, njegov uznemireni pogled nije dao mira ni meni.
'Pronađi ga i javi mi, bok'- otresao se nabrzinu.

'Stani'-kao da je stvorio zid ispred mene stala sam.
Čula sam korake kako se približavaju.

'Gdje si bila?'
'Izašla sam sa prijateljem'- ravnodušno sam uzdahnula.
'Iva, kojim prijateljem? Ne znaš nikoga ovdje.. sa kime si mogla biti toliko dugo?'- povisio je glas, ne razumijem čemu tolika ljutnja, ja sam ta koja treba vikati.. a on se treba osjećati tupavo kao ja sada.
'Osim ako..'- problijedio je.
'Da.. sa Jamiejem sam bila na piću'- dovršila sam ono što je njemu očito bilo teško.
'Sereš'
Odmahnula sam glavom.
'Hoćeš me izludjeti? Pa rekao sam ti da on nije dobro društvo Iva! Sami glumi kako bi ti se uvukao'- zastao je.
'Znaš gdje'- dodao je spuštena pogleda.
'Ne mogu vjerovati da si nakon svega što sam ti rekao o njemu otišla na piće sa njime'- digao je ruke u zrak.
Ma o čemu priča on? Ispričao mi je same laži u vezi njega.. ja ga trebam bezpogovorno slušati dok se on nateže sa Amandom u novom filmu.. plus mu je i bivša.. koja ga još uvijek želi, samo što se on pravi glup pa ne vidi igru ili se ne pravi već uživa u tome.

'Daj molim te, dokad ćemo se ovako ponašati.. ja tebi ne biram društvo stoga te molim da se ni ti ne petljaš u moje'- ošinuo me pogledom.
'Ma koje crno društvo ženo, on je kriminalac, shvaćaš? Teški klošar'
'Možda jest kriminalac ali je bolja osoba od pola tvoga društva. On svoj posao može popraviti, a ona tvoja pokvarenu dušu nikada'- nisam je htjela izričito spomenuti, ali vukao me za jezik.
'A tu smo.. sve se vrti oko nje jel da? Amanda ti smeta još uvijek'- kao da je zaboravio razgovor koji smo imali danas.
'Da Ryan smeta mi'- iznervirao me.
'Toliko i meni smeta Jamie'- nadovezao se.
'Ali ja sa Jamiejem nisam imala ništa, niti ću imati, jedva ga poznajem ali osjećam da je osoba za prijateljstvo.. ništa više.. dok ti i Amanda imate prošlost koju ona očajnički želi povratiti u sadašnjost.. žao mi je što to ne vidiš Ryan.. progledaj već jednom.. '- pokušala sam mu prići no izmaknuo se.
E sad ga tek ne razumijem.

'Ne.. znam ju dulje od tebe, nema nikakve skrivene namjere, to tebi  inutucija krivo govori. Smatraš je prijetnjom i želiš je se riješiti.. a ne shvaćaš da volim tebe, bez obzira na nju i deset tisuća drugih'- nisam znala što reći. Jednim djelom je u pravu.. smatram je prijetnjom, ali intucija me ne vara.. izučila sam se na njemu. Kojim ljudima vjerovati, a kojima ne. Jednostavno im u pogledu piše kakvi su ljudi..

Tu je razgovor stao. Ni jedno od nas dvoje nije znalo niti imalo hrabrosti reći išta više.

Otišla sam u sobu i uzela deku i jastuk.. neću spavati u sobi.. ne mogu podnijeti to da smo u svađi i još ležati kraj njega.

'Kamo ćeš?'- ustao je.
'Spavat ću u boravku'
'Nije potrebno ja ću'- pokušao mi je uzeti posteljinu iz ruku, ali sam se izmaknula.
'U redu je'
Počela sam namještati trosjed dok me on čitavo vrijeme pozorno pratio.

'Zašto se ovo događa Iva?'- stala sam sa radom i sjela.
'Zašto se svađamo? Želim uživati sa tobom, a ne voditi rat na dnevnoj bazi'
'Žao mi je ako ti smeta Amanda, ali zaista, mogu životom garantirati da je dobra osoba, samo prijateljica.. nemaš razloga za toliku odbojnost prema njoj'- sjeo je ispred mene na pod i stavio mi glavu u krilo.
'Ti si jedina koju sam gledao, koju trenutno gledam i koju želim gledati do kraja života, shvačaš?'- kimnula sam glavom zbunjena svime što smo izrekli jedno drugomu danas.

'Iva nijedna druga mi nikada neće značiti ono što mi ti značiš. Ti si moj svijet'- poljubila sam ga u glavu dok je on udisao moj miris.
'Falila mi je naša bliskost.'- priznao je
'I meni'
Nasmiješio se i podigao sa poda.

'Što kažeš na to da oboje spavamo ovdje?'- zaigrano se nasmijao.
'Čini se kao odlična ideja.'
Legao je i čekao mene da mu se pridružim.
'Što češ sutra raditi? Ja sam ponovno cijeli dan na snimanju.. još nekoliko dana i gotovo je'
'Umm.. sklapati nova prijateljstva.'- namjerno sam mu odlučila reći istinu, da ću pomoći Jamiejevoj sestri.
'A da?'- oprezno je pitao.
'Da.. sa Jamiejevom sestrom. Želim joj pomoći da se riješi problema.'- naslonila sam glavu na njegova prsa i čekala erupciju, eksploziju bijesa.. no nije se dogodila.
'Iva.. '- pokušao je normalno zvučati no udaranje srca ga je izdalo. Ponovno se uznemirio.
'Nije dobra ideja, molim te poslušaj me.'
'Pokušat ću Ryan, pa što bude'- zatresao je glavom.
'Izbit ću mu u ideju iz glave čim ga vidim'- zarežao je.
'Smiri se, ne radi se o njemu'
'O itekako se radi'

Zvučao je kao da nešto prešučuje, kao da Jamie i on imaju prošlost koja baš i nije bajna.. možda će mi Jamie reći kad Ryan već nije.


On ✔Where stories live. Discover now