Pomutnja 2

3.1K 187 22
                                    

Ryan's p.o.v.

Iva je bila neuobičajeno tiha večeras, kao da se bori u sebi, ali nije mi bilo jasno oko čega.. sve do trenutka kada je spomenula Melanie, kao slučajno, nisam ni pomislio da bi ona mogla biti razlog njene odsutnosti.. no očito da jest.. Iva ne spominje ljude tek tako.. kod nje je sve sa razlogom.. nije to skrivena namjera već pravi razlog.

Iznerviran njenim spomenom izvukao sam se iz stana pod laži da idem do studia.. ne dičim se time što ju lažem, ali svakako moram upozoriti Melanie, očito da me nije ozbiljno shvatila.. ne želim ju u njenoj blizini.. teško sam ju pridobio natrag, a uz Melanie pored nas mislim da nam veza neće dočekati skoru budućnost.

Poslao sam joj poruku da se nađemo i ljutito ga bacio na suvozačevo sjedalo. Ljuti me ova situacija. Iva prešućuje nešto, osjećam da je vezano za Melanie i čini mi se da gubim kontrolu, a zapravo ne znam nad čime.

Jurio sam ulicama L.A.-a, brzina ne smirivala.. ispoljavala je moj bijes..bio sam zahvalan što me policija nije nigdje zapazila.. barem sam bijes izbacio prije suočavanja sa problemom zvanim Melanie.

(...)

Parkirao sam pred zgradom u kojoj sam dogovorio susret. Sam pogled na nju i na to kako se obukla za ovo podizao mi je želudac do te mjere da su se lampice za uzbunu upalile šaljući potres cijelim tijelom.

'Bok Ryan'

Pokušala me poljubiti u obraz no izmaknuo sam se na sreću.

'Ti baš ne možeš bez mene iki se tvoja draga izbrbljala?'

Nisam shvatio. Izbrbljala o čemu?

'Sigurno je.. takva cura ne vrijedi ništa'

Skupio sam obrve na što je ona zašutjela.

'O čemu pričaš?'

Slegnula je ramenima.

'Znači nije ti rekla?'

'Ne odugovlači'

Povisio sam ton. Njeno prevrtanje očima dalo mi je do znanja da je i ona iznervirana čitavom situacijom.

'Bila sam danas kod nje'

I tada mi je sinulo.. kockice su se posložile. Zato je bila tiha.. zato ju je kao slučajno spomenula.. sigurno joj je rekla da smo se našli onu večer kada sam joj slagao da nisam.. to je razlog njenog ne raspoloženja..

'Šta? Rekao sam ti da joj ne prilaziš!'

Uhvatio sam ju čvrsto za ruku i stisnuo skroz u kut.

'Šta si joj rekla?'

Smijala se iritantno i natjerala me da ju odgurnem u zid.

'Istinu.. da si bio sa mnom neku veče i da je ona višak.. kvari krug između nas.. '

Popustio sam stisak i okrenuo se dok su mi u glavi već sijevale slike Ive kako plače što sam joj lagao.

Uzeo sam čašu i bacio joj je pod noge, vrisnula je gledajući me prestavljeno.

'Melanie.. zadnji put ti kažem.. ne patljaj se između mene i Ive.. nećeš dobro proći'

Kimala je glavom još u šoku.

Brzo sam sjeo u auto i čini mi se još brže vozio nego maloprije. Tko zna što joj se sada mota po glavi.. moram joj večeras sve reći iskreno, kako je i bilo.

(...)

Mrtva tišina je vladala stanom. Čulo se samo moje disanje pomješano sa zvukom lupkanja cipela o pod.
Nešto ne štima.

Iva nije bila u dnevnoj sobi, kao ni u kuhinji.
Dozivao sam je nekoliko puta no odaziva nije bilo.. uspaničeno sam ušao u sobu. Sve je bilo na svome mjesto osim što su falile njene stvari.

Papir što je stajao na njenoj strani natjero mi je suze na oči.. znao sam da je otišla.. ovo je bilo samo potvrda toga.

Bojao sam se otvoriti ga.. jer sam predosjećao da neće biti ugodno za čitanje..

''Je li bilo ugodno ponono gledati kako nasjedam na tvoje laži?
Jesi li se smijao dok sam ti govorila da te volim? Je li te boljelo srce makar imalo dok si ponovno lagao?
Vjerovala sam ti Ryan.. to je posljednje što ti želim reći.'

Suze se sada već naveliko tekle.. u ovih nekoliko rečenica pomogla mi je da shvatim da sam bio budala.. iako nisam napravio ništa zapravo sam zasrao cijelu stvar..

Bojao sam se gdje je.. nije znala grad.. tko zna gdje se trenutno nalazi..strah mi se uvukao i kroz glavu su mi prolazile scene nesreće.. trgnuo sam se i krenuo u potragu.. moram joj objasniti čitavu stvar.. ako ju nađem.

Nastavak je stigao! Uživajte dragi moji :* ♡♡♡

On ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora