Razgovor

1.9K 144 8
                                    

Otkako sam se probudila sa Ryanom pored sebe nemogu se sjetiti pravog razloga našeg prekida.. mislim da je inat u tome odigrao svoje i pobijedio, nažalost.

'Budna si?'- uspravio se zauzimajući isti položaj.

'Jesam'

'Kako si spavala?'

Zapravo vrlo dobro, tek sada kada razmišljam o tome shvaćam da nisam imala miran san bez njega.

'Dobro, kao i inače'- slagala sam.

'Ti?'

'Vrlo dobro'- nasmijao se.

'Iva?'

'Mhm?'- promrmljala sam.

'Jamie.. svidio ti se?'

Zašto odmah ujutro krene sa ovakvim stvarima?

'Na neki način je.. Ryan, da saznaš istinu o njemu i ti bi promjenio mišljenje i prespektivu iz koje ga trenutno promatraš'

Smrknuo se.

'Izgubio je roditelje, morao se brinuti o sestri problematičarki i uz to još i raditi da bi preživjeli.. nije mu bilo lako, razumijem ga, ono čime se bavi nije toliko strašno, objasnio mi je cijelu stvar.. pokazao mi drugoga sebe.'

'Svidio ti se drugi on?'

'Sada sam ti rekla da je.. i zašto..'

'Dobro.. dosta o njemu'- ustao je.

'Pa ti si poč..'- pogledao me smrknuto.

'Okej'- razvukla sam i ustala za njime.

Znam da ga moj odgovor naljutio, ali tako je.. počeo mi se sviđati Jamie unatoč tome koliko volim Ryana.. to je nedvojbeno.

Dok je Ryam bio u kupaoni iskoristila sam priliku i pokušala naći putovnicu.. ovako me može držati do prekosutra ovdje..

Prekopala sam po hlačama koje je sinoć imao, ništa.
Ni u noćnom ormariću je nije bilo.

'Ako tražiš ovo'- počeo je mahati njome, 'Na sigurnom je'- zataknuo ju je za ručnik koji je bio omotan od njegova struka na niže.

'Nisam ni mislila da je negdje drugdje'- predbacila sam.

'Toliko ti je dosadno sa mnom, da jedva čekaš otići?'- slijedio me iz sobe u kuhinju.

'Ne Ryan, samo nemam više zašto biti ovdje, moj život je u Hrvatskoj, Eva, roditelji, prijatelji, dom.. tamo je moje sve.'

'Nije'- nadureno je prekrižio ruke.

'Mislio sam da sam ja tvoje sve, sve što ti je potrebno da budeš sretna'

'I bio si'

'Bio? Kako ti misliš?'

'Promjenio si se, nisi više onaj isti Ryan koji mi je platio operaciju.. nisi nimalo nalik njemu.. stari Ryan me slušao i čuo.. a ti.. samo slušaš, a ne razumiješ.. '

'Ovo su teške teme za rano jutro..'- podigao je ruke predajući se.

'Slažem se'

'Idemo negdje drugdje.. razgovarati u nekom drugom ambijentu'- sinula mu je, malo luda ideja.

'Svejedno je, što više odugovlačimo sa njime, teže nam pada'- izdahnula sam.

'Onda idemo'- povukao me za ruku i ubacio u sobu.

'Spremi se za par minuta krećemo.'- zatvorio je vrata za sobom.

Očito ima jaku želju ispričati mi, ali mu je teško, zaista teško.

(...)

'Kamo ćemo?'

Već pola sata se tranzamo u autu, a nemam nikakve naznake kamo idemo.

'Idemo k meni doma'- ozbiljno je rekao.

'Sad smo bili u stanu..'- zbunjeno sam ga gledala.

'Ne..'- odmahnuo je glavom.

'Ideš upoznati moju obitelj'- izvalio je, a ja sam teško progutala.

O sranje.

On ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora