Ona

2.1K 153 19
                                    

Jamie's p.o.v.

'Nisam znao da će toliko loše reagirati'- muški glas odzvanjao je halom u koju sam smjestio Seana i Jacka.. jedino njih sam uspio pronaći, no i ostali će doći na red.. pogotovo Ryan.

'Stari, slušaj.. znaš i sam kako je to sa ženama, uvijek se zaljube'- Sean je počeo sa izgovorima.

'Daj šuti, bolje se ispričaj'- Jack je shvatio na vrijeme.

Sa zanimanjem sam pratio prepirku njih dvojice.

'Gle Cole, ja ti se ispričavam za to što sam sudjelovao u spački.. glavni krivci su Sean i Guzman'- izdao ih je.

'Jebi se'- Sean ga je trknuo nogom.

'Dosta'

Prišao sam Jacku i bez ikakve uvertire raspalio po nosu.

'Isprika prihvaćena'

'Gdje su ostali?'- pitao sam ga dok je držao glavu sagnutu.

'Nne znam'- promucao je.

(...)

Ostavio sam ih ondje zavezane sa trakom na ustima, iako u blizini nema nikoga ne mogu riskirati da ih netko čuje.

Ne namjeravam ih ubiti.. niti mučiti.. samo im dočarati Annine patnje i njenu bol proteklih godina.

Ali ništa od toga dok ne uhvatim Ryana. Tako ga želim izudarati.. nisam siguran je li više zbog osvete ili zbog njega i Ive.

Otresao sam glavu kao da pokušavan bacati misli u jedan koš. Jednu po jednu. Sve dok mi glava nije bila prazna bez ijedne smetnje na svome putu.

Razradio sam plan.. glavni krivci biti će kažnjeni.. ali ne i ona.

Nju nemam razloga više nikada ni pogledati, ma ni pokloniti joj jedan djelić sekunde svoga života..

Previše sam se unio u cijelu stvar.. toliko da sam izgubio osjećaj stvarnosti.. izgubio sam osjećaj za realnost i prosuđivanje. Da nije bilo nje, da se nije dogodila ona.. svi bi već bili kažnjeni.. Annina patnja bi bila osvećena, naučili bi da se tako ne ponaša sa djevojkama.. ni sa kime, pa ni najgorim neprijateljem.. kamoli djevojkom koja voli.

Otišao sam natrag u stan pokušati smisliti gdje bi Ryan mogao odvesti Ivu.. gdje bi ga mogao naći.. no umjesto toga naišao sam na nju.

Sjedila je ispred zgrade, već skoro u polusnu. Kako i ne bi zaspala kad je dva ujutro.

Prodramao sam je za rame.

'Jamie?'- šapnula je.

'Digni se, idi doma'- uspravio sam se praveći se da sam imun na njen glas, nju.

'Zabrinula sam se, hvala Bogu da si dobro'- rekla je trljajući oči.
Bože, izgledala je nevjerojatno slatko.. možda djevojka njenih godina ne voli tako izgledati i nije joj drago kada je takva, ali ona je bila.. i po svemu sudeći nije se brinula puno kako izgleda.

'Iva, idi kući, zaključat ću vrata uskoro, ne možeš ovdje bit'- krenuo sam u hodnik i spotaknuo se o njenu nogu.
Kladim se da mi ju je podmetnula.

'Koji kur..'- poželio sam opsovati, no u sekudi sam bio prekinut.

'Ne moraš to raditi.'

'Osveta Jamie, nije ono što ti je potrebno. Nisi ljut na njih, ljut si na mene jer misliš da sam te preveslala'- riječi su jednostavno klizile iz njenih usta i činilo se kako je u pravu.. prokleto u pravu.

'Molim te'- ustao sam i otvorio vrata.

'Ne vrti se svijet oko tebe'- ljutnja je progovarala iz mene. Ako sada ne prekinem ovaj razgovor, loše će završiti.

'Ne vrti.. vrti se jedan dečko koji misli da sam ga prevarila.. a znaš, krivo misli'

'Ne pokušavaj'- upozorio sam ju.

Ustala je i skupila hrabrosti za nevjerojatan ultimatum.

'Samo me poslušaj okej? Poslije ću otići.  Ako želiš zauvijek'- stala je pred mene i čekala.

'U redu'

'Misliš da sam ponovno sa Ryanom? Nisam. Otišla sam kod njega po neke stvari.. među ostalim i po putovnicu.. već je bilo kasno i prespavala sam tamo. Ujutro je shvatio kako bi me razgovorom mogao vratiti i odličio me odvesti kod njegovih.. pristala sam iz razloga što me zanima što će reći.. u pola puta sam saznala za tebe i tvoju namjeru i natjerala ga da se vrati.. Jamie nije mi bio bitan razgovor sa njime, bio si mi jedino ti bitan.. i to kako te smiriti da ne upadneš u nevolje..
Ne govorim ti ovo iz straha što bi mogao učiniti Ryanu i drugima.. zaslužili su i više od onoga što si smislio..  govorim ti ovo za tvoje dobro.. što će Anna bez tebe ako ih ubiješ ili završiš u zatvoru? Na kraju krajeva što ćeš ti ondje?'

Zašto sam pristao na ovo?

Njene riječi potaknule su mi kotačiće u glavi.. ima pravo.
Sada umjesto da hvatam Ryana, ja hvatam konce njenih misli.. ispletenih u mrežu istine.. surove istine.

Što bi Anna bez mene? Vratila se na stari put? Put do čijeg cilja je skoro stigla?

Svaka njena riječ je na mjestu.

'Nemoj misliti da popuštam zbog tebe.. ti si još jedna djevojka koja se poigrala osjećajima dvaju muškaraca.. i to je loše završilo.
Puštam ovo zbog sestre, da ne dobije još veće traume, a što se tiče tebe, sretno ti sa njime'

Zatvorio sam vrata i presjekao posljednju nit koja me vezala za nju. Možda mi je lagala da je bila zabrinuta, a možda i ne.. tko zna.. nastaviti ću svoj život kao da nije niti postojala. Jednostavno bi trebalo biti.

On ✔Where stories live. Discover now