Koliko udaraca i boli život može nanijeti čovjeku? A koliko čovjek može podnijeti?
Koliko smo zapravo jaki? Vjerujem kako je onaj fijasko izrežiran kao pravi film, moje iskušenje i moj test.
Život mi je pred sebe stavio prvu prepreku, o koju sam se neslavno spotaknula.
Druga je ovdje, visi u zraku.
Osveta.Prepreka broj dva. Jesam li dovoljno jaka da izdržim sve kušnje na tom putu?
Jesam li jaka da se oduprem osjećajima koju su sveprisutni?
Jesam li spremna uništiti njegov život, kao što je on moj?Nervozno sam trljala ruke koje su se već polako počele znojiti.
Sa drugog kraja kafića Eva mi je slala podršku i neku pozitivnu vibru.
Podigla je palac u zrak i blago me pogledala. Znala je da se u meni kuha nelagoda, panika i strah.
Poslala sam joj slabašan osmijeh, dok je napetost bila na vrhuncu.
'Dečki nadam se da vam ne smeta što sam pozvao Ivy.'
Sve glave za stolom okrenule su se prema meni.
'Jebote'
Otelo se iz Lukinih usta.
'Iva?'
Odmahnula sam glavom.
'Ne Ivane, ovo je Ivy.'
Ryan me odmjerio od glave do pete. Shvatila sam po naborima na čelu da se pokušava sjetiti odakle sam mu poznata.
Samouvjereno sam pružila ruku svoj trojici.
Ne znam otkud sam skupila toliko hrabrosti i kada sam uspjela nabrusiti živce da ne popuste.
Jedan pogled na njihova zbunjena i nemoćna lica hranio je moju dušu, gasio onu dugogoreću buktinju.
'Djevojka iz Glorie?'
Ryanov glas presjekao me točno po polovici trbuha.
'Dečko sa upaljačem?'
Pravila sam se da ga nisam skužila.
Kimnuo je glavom. Izgledao je zatečeno i prije svega zbunjeno.
Oh, jadan.. nije mu jasno otkud sam se ponovno našla u njegovu prisutstvu.
'Znate se?'
Sjela sam na pokraj Svena koji je postavio pitanje.
Otvorila sam usta u namjeri da objasnim kako smo se sreli, ali me pretekao.
Još uvijek to radi.. upada u riječ, prekida misao.
To mu je mana.'Sreo sam Ivy neki dan u restoranu. Tražila je upaljač'
Pogledom me sasjekao cijelu. Doslovno.. osjećala sam kako mi njegov pogled para meso sve do kostiju, kako mi ubrzava krv.
'Isto kao i Iva'
Na spomen svoga imena trznula sam se i pogledala u Luku koji se smijuljio.
'Tko je Iva?'
Nisam skidala pogled sa Luke tako da je bio prisiljen reći..zanima me kako će me opisati.
'Ryanova.. *pročistio je grlo* bivša prijateljica'
Nasmijala sam se cinično dok su se oni zbunjeno pogledavali.
'Luka, bivša djevojka'
Zarežao je Ryan natjeravši me da sada njega gledam kao Luku maloprije.
Uzemirio ga je ovaj razgovor.
Očima je signalizirao dečkima da zašute.. shvatila sam naravno. Znam što svaki njegov pokret znači.
Zasmijuljila sam se neprimjetno.
'Pa Sven, otkud si ti upoznao Ivy?'
Očito je koliko je htio promjeniti temu razgovora, ali ne neću mu dopusiti.
Ignorirao je njegovo pitanje u potpunosti, što ga je učinilo još nervoznijim.'Sven?'
Sva pažnja je ponovno bila usmjerena na mene.
'To je ona djevojka sa kojom si me zamjenio u parku? Nazvao si me Iva isto kao i ovaj dečko maloprije.'
Kimnuo je glavom bez riječi.
Ryan je progutao slinu i izjurio van.
'Što je njemu?'
Pitala sam kao da ne znam.
Slegnuli su ramnima i nastavili razgovor među sobom.Pogledala sam Evu i namignula joj.
Stvari se sada okreću onako kako ja želim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On ✔
Hayran KurguBio je moje sve, muškarac kojeg noćima sanjaš prije nego li postane tvoj, muškarac koji unatoč problemima ne odustaje... Bio je moj realistični san. San iz kojega me naglo probudio, pravo u noćnu moru. Otišao je od mene jednako kako mi je i došao, b...