Nevolje u raju 2

2.8K 170 9
                                    

Mrzim reći da je Eva bila u pravu.. mrzim taj osjećaj poniženja koji nastupi kada se ispostavi da sam izgubila..

Ryan je proveo dva tjedna sa mnom, a onda se morao vratiti, kako kaže radi na novom projektu. Vjerujem mu, bez daljnjega.. samo.. kada god razgovaram sa Evom neželjeno se prisjetim onog razgovora na balkonu.. kako ćemo živjeti ovu vezu kada smo toliko udaljeni? Kako će ona opstati s obzirom na njegov posao?.. Teško.

'Razmišljaš o njemu, zar ne?'- Eva je sjela nasuprot mene  zauzimajući položaj psihologinje.

'Bila si u pravu.. ne znam kako ćemo ovo izdržati'- pojadala sam joj se, moram nekomu.

'Jeste razgovrali uopće o budućnosti?'- nervozno se uspravila u sjedeći položaj.

Odmahnula sam glavom dajući joj očiti odgovor.

'Glupi ste'- bez imalo brige hoću li se naljutiti na taj komentar, rekla je naglas.

'Rekao je da ću uskoro doći u L.A. pa da ćemo tada razgovarati.'

Odmahnula je glavom ne skrivajući koliko ju to ljuti.

'Nadaj se Iva.. rekla sam ti kako će na kraju biti..'- sjela je do mene povlačeći me u zagrljaj.

'Kad putuješ?'- pitala je kada su se tenzije slegnule.

'Idući tjedan'- odgovorila sam joj suzdržano.. iako me ljuti svojim izjavama, ujedno me njima drži na zemlji, ne da mi da se potpuno prepustim srcu bez i trunke slušanja razuma i na tome sam joj zahvalna.



Nekoliko dana poslije
L.A.

Ryan je došao po mene na aerodrom i odvezao nas u njegov stan, falio mi je taj naš kutak.. znala sam da smo u njemu biti samo nas dvoje, bitni su naši osjećaji, ne razmišljanje i ostale gluposti.

'Falio mi je ovaj stan'- zaneseno sam se okrenula oko sebe i bacila  na krevet u spavaćoj sobi.

'A ja?'- nasmiješeno mi se pridružio otkrivajući svoju zaigranu stranu.

'Naravno'- zagrlila sam ga i poljubila u obraz.

Nakon nekog vremena uživanja i izležavanja na krevetu Ryan mi je rekao kako večeras idemo na jednu zabavu, valjda netko od njegovih prijatelja glumaca pravi tulum.. iskreno.. ideja mi se nije svidjela, bit ću autsajder ondje.. moj engleski je dobar, ali naglasak čini to da me ljudi gledaju kao da sam pala s Marsa.. još kada im kažem odakle sam, stanu zuriti u mene kao u izvanzemaljca.. a o ostalome da i ne govorim.. no, nisam se htjela protiviti jer vidim da se njemu ide pa sam pristala.. samo se nadam da me neće upoznavati sa puno ljudi.

(...)

D

o sada je zabava tekla super, Ryan je brbljao sa svojim prijateljima dok sam se ja smiješila ne shvaćajući što govore, razgovarali su o novome filmu.

Kada god bi se željela ubaciti u razgovor, druga djevojka bi promjenila temu.
Otpila sam sok do kraja i nervozno ispustila čašu na stol.

'Ryan, ne bi nam predstavio pratnju?'

O, ne.

Nasmiješio se i primio me za ruke predstavljajući me kao svoju djevojku.
Lica nekoliko djevojaka poprimila su zelenu boju.

'Drago mi je'- najtišim glasićem sam rekla padajući još dublje u njihovim očima.

Sada sam im definitivno predmet za ismijavanje.. oni su glasni, samouvjereni, na kraju krajeva bogati.. a ja? Čista suprotnost.

'Kako ste se upoznali Ryan i ti?'- djevojka plavih očiju pitala me kada je shvatila da Ryan nije u blizini.

Zaista, gdje je on?

'Ma duga priča'- pokušala sam se izvući bez dubljeg razgovora o nama.

'Ryan i ja smo se upoznali kada je tek došao u L.A.. ja sam mu bila prva prijateljica'- nasmiješeno je rekla iako ju nisam pitala ništa. Nametljiva je.

'Ili možda nešto više'- zajedljivo je dodala druga plavuša.

Ona se samozatajno nasmijala dajući prostora mome mozgu da napravui od muhe slona.

'Da, bili smo nešto više, ali to je bilo davno'- obrazložila je naposlijetku.

'Da, da.. a sjećaš se kada te vodio na večeru u Sticks, to je bilo ono, savršeno.. odlični ste bili zajedno'

Bez imalo obzira što ja stojim pred njima, pričale su o njima dvoje kao da su još uvijek zajedno.

Udahnula sam duboko izbacujući iz sebe negativu koji su ove djevojke ovdje uporno slale  prema meni. Ryan nam se uskoro pridružio i mislila sam kako će prestati priča o njima dvoje.
Ali nije.. nastavili su ugodno čavrljati  čak mu je plavooka nešto šapnula, a on se nasmijao.. doista su izgledali kao par iz bajke.. a on i ja.. mi smo više kao par iz noćne more.

Strpala sam ovu večer u koš Zaboravi što prije i okrenula sam se novim izazovima.. izazovima koje pred mene stavlja ova veza..

On ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora