Zar je kraj?

4.7K 243 16
                                    

FLASHBACK
11. 02. 2013.

Iva's p.o.v.

Ryan mi se nije javio od jučer  otkako je napravio onu gadost.. uporno sam gledala u mobitel i očekivala poruku, nadala sam se da je to sve bila neka vrsta poremećene šale, da se ne događa ovo što upravo proživljavam.

Nisam mislila da smo završili.. nikako to nisam mogla shvatiti, kao ni to zašto bi to učinio..

Kako je vrijeme odmicalo nije mi se javio i sve više sam shvaćala da se samo zavaravao sa mnom.. da sam mu bila igračka.. marioneta u njegovim bezobraznim i hladnim rukama.

Prekoravala sam samu sebe zbog načina na koji sam mu se 'olako' predala.. ali s druge strane, to je tako dobro krio da je bilo nemoguće prokljuviti što zapravo smjera.. Eva je bila u pravu.. svaku negativnu riječ koju mu je uputila bila je na mjestu.. kajem se sada što ju barem nisam poslušala, što nisam razmislila glavom prije nego što sam mu dozvolila da se tako naruga sa mnom.

Bacila sam se na krevet i jastukom pokrila lice, nisam više vidjela svjetlost, sakrila sam se u tami, nadajući se da će sve ubrzo proći.

Boljela me pomisao da je Ryanu sve bila samo rutinska igra.. da je slagao svaku riječ, da je odglumio svaki osjećaj..

END OF FLASHBACK

Stala sam ispod natkrivene autobusne stanice i pustila suze da slobodno padaju.. u tom trenutku mi kiša nije smetala niti malo.. bila je moj prijatelj.. sudionik, partner u plakanju.

Stavila sam ruke na oči i pokušala se smiriti.. sjećanja koja su navirala su bila prebolna.. disala sam neujednačeno i ljudi su se počeli okretati prema meni.

Nekolicina me pitala jesam li dobro.. kimnula sam glavom i produžila dalje ne obazirući se na njihove znatiželjne poglede.

'Ivy'

Čula sam iz daljine kako me netko doziva.. od magle koja se stvorila odmah za kišom nisam vidjela o kome se radi.

'Jesi dobro?'

Čvrsta muška ruka me stresla na mjestu.

'Sven?'

Začuđeno sam pitala shvativši da je to on.

'Plakala si?'

Pitao je grleći me.

Pošto je bio jedini u blizini koji mi je pružio rame za plakanje zagrlila sam ga i glasno zajecala.

Sjetila sam se Eve i njenih riječi da će biti teških trenutaka na ovome putu.. ovaj dan je definitivno jedan od takvih kakve je opisala.

Odmaknula sam se od Svena i nasmijala mu se lagano.

'Dobro sam'

Sumnjičavo je pratio svaki moj pokret.

'Jesi sigurna?'

Obrisala sam maramicom lice i pogledala ga.

'Da Sven jesam'

Kimnuo je glavom.

(...)

'Tko te toliko povrijedio?'

Pogledala sam u šlag koji se gubio u šalici kakaa ispred mene.

Gubio se kao i ja pred Ryanom.. doslovno se istopim baš kao i on.

'Nitko, zaboravi na scenu od maloprije, okej?'

Lažni osmjeh je zaigrao na mojem licu.

'Ne mogu Ivy, zanima me'

Otpila sam kakao i spustila šalicu na stol.

'Jedna osoba, sjetila me na neke događaje iz prošlosti'

Okrenula sam glavu u stranu dajući mu doznanja da ne želim više o toj temi.

Za čudo nije više ništa pitao.. ostatak pića popili smo uz neobavezan razgovor o svemu i svačemu.. maknuo mi je misli od Ryana i spoznaje da me prepoznao.. ali neću se dati.. prikrivati ću Ivu u sebi koliko god je potrebno.


Nastavak je stigaooo :*
Uživajte!

♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥

On ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora