"31 Mayıs 2024 tarihinde Geçici Egonya Yönetimi Başkanı Gigi Volga tarafından yapılan basın toplantısından alınmıştır."
Takvim üzerindeki ay hanesinde her ne kadar "Mayıs" yazsa dahi hiç de mayıs ile alakası olmayan karanlık ve kasvetli bir günün ilk saatlerinde bir araya gelen insanlar, belki de hayatlarının en önemli dönüm noktalarından birisini yaşayacaklarını hiç tahmin etmeden, devlet binasının içindeki konferans salonunda önlerden yer kapabilmek için sıraya girdiler.
Yıllardır bakım görmediği için eskiyen ve döşemeleri yırtılan koltuklarda rahat bir pozisyon alarak az sonra yapılacak olan açıklamaları dinlemek için hazır olda bekleyen ve çoğunluğunu eski habercilerin oluşturduğu grup, geçici başkan Gigi Volga'nın yapacağı konuşmayı tedirginlik içerisinde bekliyorlardı. Zaman ilerledikçe insanların üzerinde hâkim olan tedirginlik duygusu, salonun kalabalıklaşmasından kaynaklı yerini yavaş yavaş gerginliğe bırakmaya başladı. İnsanlar arasında başlayan homurdanmalar o kadar artmıştı ki artık yanınızdaki insanın kulağına iyice yaklaşmadan söylemek istediklerinizin anlaşılabilmesi neredeyse imkânsızdı.
İki yüz yıldan uzun bir geçmişe sahip olan Egonya Halk Cumhuriyeti'nin geçici başkanı olan Gigi Volga, salondaki uğultular eşliğinde, duvarı deniz mavisi kâğıtla kaplı olan genişçe sahneye adım atarak uzun bir süre sonra ilk kez halkın karşısına çıktı.
İnsanlar sahnede uzun süredir ortalıklarda görünmeyen Gigi Volga'yı gördüğünde kısa süreli bir şok yaşarken, karşılarına çıkan başı öne eğik, gözleri içine çökmüş ve aşırı derecede zayıflayan Gigi Volga'yı tanımakta zorlandılar.
Çok değil bundan bir yıl önce yönetimi devralan Gigi Volga, halkın karşısına ilk çıktığında, insanları uzun boyu ve dik başı ile büyülerken, kendisine karşı halk içerisinde büyük bir güven duygusunun oluşmasına neden oluyordu. Ancak gelin görün ki şu anda karşılarında duran ve geçen bir yıl içerisinde neredeyse yirmi yaş yaşlanan biri gibi görünen Gigi Volga, insanların beyninde yer eden büyük kurtarıcı görüntüsünden çok uzaktaydı.
Gigi sahnenin ortasındaki büyük masaya yaklaşıp sonra sandalyeyi çekerek ağır hareketlerle yerine oturdu ve masa mikrofonunun üzerindeki kırmızı düğmeye bastı. Elindeki kâğıt tomarlarını toparlayarak kısa süreli bir göz gezdirme hareketinden sonra herkesin hayatını değiştirecek o büyük konuşmayı yapmaya başladı.
Çok değerli Egonya Halkı!
Şu anda yapacağım basın açıklamama zorunlu olarak teşrif eden değerli basın mensupları ve sevgili dava arkadaşlarım. Bugün burada beni dinlemek için vaktini ayıran herkese teşekkür ediyorum. Bugün karşınıza, son bir yıl içerisinde ülkemizin içinde bulunduğu durumu göstermek ve yine son bir yıl içerisinde yapmış olduğumuz tüm çalışmaları sizler ile paylaşarak önümüzdeki uygulamaya koyacağımız ve hayatınızı tümüyle değiştirecek uygulamaları açıklamak için çıkmış bulunmaktayım. Tüm samimiyetimle söylemem gerekirse bugün Egonya tarihindeki en önemli ve en kısa basın açıklamasını yapmak istiyorum. Az sonra yapacağım açıklamalar sonucunda, yarın itibari ile hayata geçirmeyi planladığımız yeni yaşam kuralları ülkemiz hatta dünya için bir dönüm noktası olacaktır.
Bugün devletimizin resmi olarak iflas etmesinin ve devlet yönetiminin bize zorla teslim edilmesinin birinci yıldönümüdür. Maalesef tarihimize kara bir leke olarak kaydedilen o gün, artık ülke olarak her şeyimizi kaybettiğimiz, bulunduğumuz o anki noktadan daha aşağıya inemeyeceğimizi ülke olarak fark ettiğimiz ve kurtuluşumuz için yapılması gereken şeylerin, artık bizim son şansımızın olduğunun anlaşıldığı gün olmuştur. Bugün 31 Mayıs 2024. O kara lekeli günün üzerinden tam 365 gün geçmiş bulunmaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP DEVRİM
Mystery / ThrillerKayıp Devrim, olmayan bir dünyada, olmayan bir ülkenin hikayesidir. Anarşinin son bulması için siyasi rejim değiştirilerek 6 parçaya bölünen Egonya, yepyeni bir lider ile içinde bulunduğu diktatörlük rejiminden kurtulabilecek midir? Yoksa ülkeyi kur...