Eire
Megint itt vagyunk. Az ablakon beáramlik a tömör, forró levegő, ami a nyár utolsó erőfitogtatásának eredménye, mielőtt ismét elárasztaná az utakat, a városokat az egybefüggő esőfelhő. A napsugarak erőszakosan törnek maguknak utat, nem törődnek azzal, hogy épp kit akadályoznak meg a tisztán látásban. Még akkor sem, ha az a valaki történetesen én vagyok. Ennek ellenére, és mivel az este veszekedés nélkül zajlott, nem érzem magam annyira pocsékul, mint szoktam, a szemeim sincsenek felpuffadva, ráadásul ma reggel megtaláltam a kedvenc halványkék ingem. Nincs okom panaszra.
Most is épp ennek a mandzsettáját piszkálom, miközben arra várok, hogy Victoria feltehesse a mai nap első kérdését.
- Hogy érzik magukat ma? - galambszürke zakóján árnyékot vet a függöny, és ahogy gyűrődik az anyag, úgy követik a vonalát a hullámok.
Tudom, hogy az ő esetében ez nem olyan érdektelen kérdés, mintha ezt a szomszéd kérdezné vagy a postás. Victoria gondolatokat, viselkedési formákat fejteget unalmában, az emberek elméjében kutat, hátha talál megoldandó problémát. Sosem fog ártatlan kérdéseket feltenni, mindnek van célja, ha más nem, kiszűrheti belőle a mai nap alaphangulatát: nyomasztóan semmilyen.
- Remekül - Niall hangja élesen hasítja ketté az ábrándozásaimat. Fél szemmel látom, hogy izzadt tincseit kifésüli ujjaival a homlokából.
A mai napon az az egyetlen közös bennünk, hogy mindketten túlöltöztük az időjárást, hosszú, sötét színű nadrágban és ingben ücsörgünk egy olyan irodában, ahol a legnagyobb jóindulattal is, a légkondícionáló kettes fokozata mellett minimum huszonnyolc fok van.
- Melege van? - kuncogva néz rá, ezzel egy időben kapcsol be a féltékenységi vészjelzőm. Visít, ordít, kiabál, belülről marcangol, de az arcomon ebből - remélhetőleg - nem látszik semmi. Csendben tűröm, hogy ez a nő megpróbáljon flörtölni a férjemmel, közben pedig az életem legfájdalmasabb pontjait boncolgassuk. - Remélem hamar hozzászoknak, mert sajnos ennél hűvösebbet nem tud produkálni semmilyen gép ebben az épületben.
Megfordul a fejemben, hogy talán mégsem olyan elit ez a magán tanácsadói központ. Még a mi családi házunknak is jobb a felszereltsége, amivel minden gond nélkül fel tudjuk venni a harcot a hőséggel szemben.
- A múlt héten sajnos nem sikerült befejeznünk a tesztet, de mára elkészült az értékelés - lelkesen csicsereg, mintha csupa jó hírekkel akarna szolgálni. - Emlékeznek még a válaszaikra, ugye?
- Nagyjából - csak azért szólalok meg, mert egyenesen rám néz.
- Csodálatos! Eire, kezdjük magával. Igen...nos, érdekes eredmény született, és azt gondolom, valahol itt kezdődik az, hogy tudok valódi segítséget nyújtani magának. Mert most már úgy érzem, sikerült megismernem a személyiségét - hosszasan lapozgat, a sokadik lap felett körözni kezd a tollával, néhány részt bekarikáz, majd folytatja. - Az, akivel sétált, tehát a férje, és a gyermekük, vagy gyermekeik, mert ugye ha jól emlékszem, nem derült ki, valójában hány csemetét látott, azt jelentik, hogy ők voltak abban a pillanatban a legfontosabb személyek az életükben - érzem, hogy lángolni kezd az arcom, szinte égeti a bőrömet az ereimben zubogó vér. - Ne aggódjon, ez nagyon jó hír. Ezek szerint családcentrikus.
- Igen? - ennyit sikerül kipréselnem magamból. Még mindig nem vagyok felkészülve arra, hogy Niall is megtudja a legféltettebb titkaimat.
- Igen. Az állata is ehhez kapcsolódik, a róka. Egyes kultúrákban, melyek száma túlerőben van más, hasonló társadalmi csoportokkal szemben, a róka a család, a ragaszkodás jelképe. Nem minden esetben totemállat, de előfordul. Az állat vadsága pedig a problémái nagyságával egyeznek meg.
JE LEEST
Where do broken hearts go? - Niall Horan FF [HUN]
FanfictieKépzeld el az életed. Képzeld azt, hogy egy tollvonáson múlik, vagy egy repülőjegyen. Képzeld el, hogy mi mindent tettél már meg, és hogy látszólag ez mind hiába volt. Képzeld magad elé a jövőd, amit épp szétcincálni készülnek. ...