Eire
Hosszú, a lehető legnagyobb bőrfelületet eltakaró pizsamanadrágot, topot és köntöst veszek fel. A szó legszorosabb értelmében rettegek az éjszakától, még ha nincs is mitől félnem, mégsem tudok mit tenni ez ellen. Remegő végtagokkal csoszogok végig a folyosón, a küszöb előtt megtorpanok, elidőzök. Nehezen veszem rá magam, hogy megmozduljak, hiszen borzasztó rossz érzés újra átlépni az ajtón túlra, ismét itt lenni, a sokat látott négy fal közt, ahol az egész megpróbáltatás-sorozat elkezdődött, és a romlás útnak indult.
Görcsösen kapaszkodom a ruhám szélébe, fogalmam sincs, miért is jöttem át. Maradhattam volna a vendégszobába, hogy mindketten a saját magunk módján gondoljuk át a Zaynnél történteket, de valami különös oknál fogva itt vagyok, és érzem, hogy ez így helyes.
- Szia - valahogyan kipréselem magamból ezt az egy szót, de csak suttogok.
- Szia - elhaló hangon válaszol. Egyedül ült itt végig, amióta ott hagyott, amíg zuhanyoztam, húztam az időt, amíg csak lehet. Itt ült, és várt.
- Fáj még? - ez minden, amit képes vagyok megkérdezni tőle. Vizsgálgatja az arcát, forgatja a tükröt a kezében.
- Nem vészes - rám sem néz, szörnyülködve tapogatja a leragasztott szemöldökét, és megpróbálja minden szögből ellenőrizni az épségben maradt részeit.
Bólintok, mintha hallaná, a köntösöm felakasztom a fürdőszobaajtó belsejére. Kínzó lassúsággal, bátortalanul közelítem meg az ágyunkat, óvatosan bebújok a takaró alá, szigorúan a legszélére kihúzódva. Továbbra sem érzem jól magam itt, de meg kell tennem, ha másért nem, Niallért, és az est további részének megóvásáért.
Egész a nyakamig húzom a takarót. Ide nem illő kelléknek érzem magam, idegen a lepedő tapintása, Niall meztelen felsőteste, a tusfürdőjének illata, a szanaszét hagyott ruhái. Az ismeretlen ismerős érzésbe burkolózva, megerőltetve az agyamat teszem félre az elmúlt néhány órát, visszatérek a kocsiban felhozott témára. Megint azt akarom érezni, amit ott, az első ülésen; hogy van köztünk egy kapocs, amit nem lehet megszüntetni csak úgy. Ez pedig Sonia, és minden, ami vele történik.
- Beszéltem Harryvel - mintha csak érezné az akaratom, lustán fekve kezd el beszélni. Egymás felé fordulva fekszünk az oldalunkon, köztünk a lehető legnagyobb távolság. - Mondtam neki, hogy Sonia nemsokára beszélni fog - azzal, hogy ég az összes villany a szobában, tisztán látom az arcának minden apró részletét. A sebeit, a kékes-vöröses foltjait.
- Lehet, hogy hónapok fognak eltelni az első szaváig - próbálom felidézni a doktornő szavait.
Vajon mi lesz az első szava? Remélem sem az „anya", sem az „apa". Leginkább annak örülnék, ha egy semleges szó lenne az, valakinek a neve, akit magától kedvelt meg, és az élete része. Mindegy, csak ne mi legyünk azok.
- De addig is, hallatni fogja a hangját - elhomályosul a tekintete, a fókuszt valahova mögém helyezi, és elrévedve beszél tovább.- Meg fog szólalni a lányom.
Nem tudom tovább türtőztetni magam, hátat fordítok, mielőtt még meglátná a könnyeim. Úgy tűnik soknak bizonyul az, ami ma történik, és a félelem, ami egyre inkább átveszi az uralmat felettem és a tetteim felett.
- Eire?
- Ne haragudj, de nem bírom látni a sebeidet. Fájnak - szégyenlősen összébb húzom magam, a takarót még magasabbra rángatom. Kisvártatva lekapcsolódnak a villanyok, az éjjeli lámpát is leoltja. Azt akarom, hogy kikapcsoljon minden érzékem, nem akarok féltékeny, sóvárgó feleség lenni. Nem akarom azt hallgatni, hogy Sonia az ő lánya. Nem akarom, hogy látnom kelljen a sebeit. Nem akarom látni őt, csak érezni a közelségét. Nem szabadna haragudnom rá, pedig ezt teszem, gyűlölöm a helyzetet, de nem tehetek semmit, mert akkor még inkább felforgatnám a lelki világát. Így hát hagyom abban a hitben, hogy kizárólag a sajnálat vezérli a könnyeimet, nem más.
YOU ARE READING
Where do broken hearts go? - Niall Horan FF [HUN]
FanfictionKépzeld el az életed. Képzeld azt, hogy egy tollvonáson múlik, vagy egy repülőjegyen. Képzeld el, hogy mi mindent tettél már meg, és hogy látszólag ez mind hiába volt. Képzeld magad elé a jövőd, amit épp szétcincálni készülnek. ...