✨2- Gizli Numara✨

5K 460 135
                                    

Gözlerimi yavaş yavaş açarken göz kapaklarımda hiss etdiyim ağrı, yüzümü buruşturmama neden olmuşdu. Yavaş yavaş gözlerimi açmaya çalışdım,açdığımda rüyada olduğumu sandım çünki bura gerçek olamayacak kadar güzeldi. Eski odamdı burası. Ailem ölmemişden önceki hayallerimi buraktığım odamdı. Ama benim burda ne işim vadı ve nasıl gelmişdim?

Hafızamı zorlayınca uyumadan önceki anları hatırladım. Doktora yumruk atmışdı biri. Sonra..papatya..

Evet bu söz... Ayağa kalktığımda zorlansamda kalka bilmişdim. Odayı inceliyordum, eski odama benziyordu ama ora değildi. Başka bir yerdeydim ama nerde?

Masanın üzerindeki günlüğümü görünce küçük çaplı bir şok yaşadım. Dolapları karıştırınca elbiselerimi gördüm. Her şey aynıydı.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonu elime aldım.

Gizli numara:
Benim naif ruhlu papatyam odasını beğenmişmi? Eskisi gibi yapmaya çalışdım ama üzgünüm papatya elimden bu kadarı geldi..

Gizli numara:
Konuşmayacaksın biliyorum, korkutmuyorum seni değilmi? Kırmıyorum o narin kalbini..

Gizli numara:
İyimisin bari onu söğle....o p*ç dokunmadı dimi sana

Ard ardına gelen mesajlar içinde kaybolmuşdum diye bilirim. Burası onun ev-evimiydi? Bu odayı o mu yaptırmışdı?

Birden kapı çalmasıyla ne yapacağımı şaşırdım telefon kendiliyinden elimden düşdü. Gergince yutkundum. O adam ola bilirmiydi? Bana bu mesajları yazan.

Kapının yavaş yavaş açılmasıyla geriye doğru gidiyordum. Hızlı hızli nefesler alıp verirken sakinleşmeye çalışdım. İçeriye girenin benim yaşlarımda esmer siyah gözlü kız olduğunu görünce içim birazda olsun rahatlamışdı. Tüm içtenliği ve güzelliyiyle bakıyordu. Sahi ya gülmek nasıl bir hiss? Unutmuşum.. İyi bir hissdir eminim..ama ben iyilikden çok uzağım

İçeriye girip kapıyı kapattı. Yerde olan telefonumu alıp masaya koydu hala gülüyordu. Qarip bir şekilde içim ısındı ona.

"Anlaşılan abim rahat durmuyor"

Bir dakika, bu kızın abisi bu evin sahibi,eğer öğleyse bana mesajlar atanda o.

"Sapıkmı?"

Derken sesimi ben bile zor duyuyordum. Başka ne düşüne bilirim ki? Bir benim yerime koyun kendinizi...

Bir kahkaha attı. Ben hala suratına ifadesizce bakıyordum, soğuk ve uzak...

"Hayır abim sapık değil, sadece aşık"

Dedi göz kırparak. Aklıma gelen bir fikirle kafamı iki yana salladım. Yanıma geldi elimi tutdu.

"Merak etme o cehennemden kurtuldun artık! Abim olduğu sürece kimse adını bile ondan izinsiz alamaz"

"Kimsin?"

"Ben Selin, abim şimdilik gizli kalsın. Zamanı geldiğinde sana zaten anlatacak. O senin hakkında çok şey biliyor"

"Onu tanımıyorum"

"Tanırsın tatlım merak etme, onu her kes tanır biraz şeydirde.."

"Ne?"

"Deli,benim abim tam bir deli!!"

Dedi kahkaha atarak. İlginç bir kızdı.

"Birde abimin 40 yaşı var"

Dedi kulağıma fısıldayarak. Gözlerim kocaman açıldı.

"Ger-gerçektenmi?"

"Tabikide hayır!! Daha 18 yaşında. Üniversiteye yeni başladı, bu kadar bilgi vere bilirim ancak. Bir de abimin niye seni seçdiğini niye hep senin peşinde olduğunu anladım"

Dedi. Cevabı bende çok merak ediyordum. Sonra lafına devam etdi.

"Çünki onun aradığı papatyasın"

Dedi ve kocaman sarıldı yanağımı öpüb dışarı çıktı.
Tabi arkasında koca bir enkaz burakdığından habersizdi.

Papatlyalarım benim... Bu bolum bu kadar oy verinnnn lütfen😍😍sizleri seviyorum güzellerim❤❤❤

Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin