Anılın ağzından:
Her kesin gerginliyi daha da artmışdı, Enes öfkeyle odadan çıkarken arkasından gittim. Her zamanki gibi sinirliyken daha hızlı yürüyordu. Otoparka doğru giderken koşarak ona yetişmeye çalışdım.
Nefes nefese kalırken bir daha Enesin öfkeli halinde ona karşı çıkamadığımı kendime bir kez daha hatırlatdım.
"Enes dur lan"
Diyerek bağırdığımda yerinde durup elini yanda sıkı yumruk yaptı. Elindeki damarları net bir şekilde belli olurken bana 'seni gebertirim' der gibi bakıyordu.
"Ne istiyorsun?"
Dediye tıslarken kendini zor tutduğuna adım gibi emindim. Derin bir nefes alarak baktım yüzüne.
"Olum bir dur lan, bir sakinleş"
"Ne sakini lan! Ne sakini!! Kim lan o şerefsiz!! Kim lan?! Kim ki benim kariyerim hakta kararlar veriyor?!"
"Kardeşim seni anlıyorum ama sen beni anlamıyorsun Bir sakinleş"
"Bana bak Kayraya bu konu onu hakta tek kelime dahi etmeyeceksin!"
"Saklayacaksın yani?"
"Hayır!! Zamanı geldiğinde kendim anlatacağım ama şu an hiç zamanı değil!"
Ezelin ağzından:
Karşımda uyuyan Berkle kocaman odada yanlız kalmışdım. Gözlerimden akan her inci tanesi kalbime isabet etmiş gibi çok acıyor ve yakıyordu..
"Ağlaman bir şeyi değiştirmiyor"
"Bu seni ilgilendirmez!!"
"Sesini bana yükselterek ömrün azalıyor güzelim"
"Sen tam bir şerefsizsin!!"
Diyerek kalkaçakken kolumdan tuttuğu gibi yanına uzandırdı.
"Ve sende bu şerefsize deli gibi aşıksın"
Dediğinde hala kolumdan tutuyordu.
"Benim sana karşı olan bu duygumu kullandın sen!! Geriye sana karşı tek bir duygu besliyorum NEFRET!!"
Dediğimde iğernirce yüzüne bakmışdım.
"Etmiyorsun"
Dedi pisce sırıtarak.
"Ediyorum!!"
Diyerek kalktım. Evet..ondan nefret ediyordum. Hemde çok..
Odama doğru koşarken tekrardan bileğimden tutup beni kendisi ve duvar arasında sıkışdırdı.
"Bırak beni!!"
"Bana o dilini kesdirme!"
"Sıkıyorsa kes!"
Dediğimde yüksek bir kahkaha attı.
"Gülmeyi kes!"
"Neden çok mu etkileniyorsun?!"
"Saçmalama o eskidendi!"
"Eskiden? Yani bir iki saat öncesine kadar"
"Hayır ben senden hep nefret ettim"
"Yalan söğlemek senin gibi masum birine yakışmıyor güzellik"
Diyerek baş parmağıyla yanağımı okşarken hızla yüzümü çevirdim.
"Senden iğreniyorum"
Diyerek onu ittim ve bahçeye koşdum. Kahretsin! Bu yağmurda nerden çıkmışdı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...