✨18-Kalbini Sevdiğim✨

3K 283 98
                                    

Kalbim bana ihanetmi etmişdi? Yada ben bu hayatta kime ne gibi bir iyilik yaptımda bana aşık olmak gibi büyük bir duyguyu bahşetti. Aşık olmak,aşık olupda sevdalanmak,aşkda güvenmek ve özlenmek her adam için değildir. Belkide ben 'her adam' değilimdir...

Gece olduğundan tam kafamın üzerinde yanan işik yüzünde güzel bir manzara bırakıyordu. Şaşkın suratından yanı sıra gözlerim gözlerinde takılı kaldı. İlk defa birinin gözlerine bakınca kalbim titredi...ama bu titremede korkuda saklıydı..belkide ihanet...tanıdık gelmişdi..

Yeşil olan gözleri işık nedeniyle daha da parlayınca o an öldüm sandım. Bu mükemmel insanın yanında kendimi çok farklı hissediyordum....bedenimin hepsi tek talimatı uymamı istiyordu 'dokun ona' ....

Gözlerim alev alev yandı yeşilliklerinde kaybolarak. Sadece gözlerine baktım. Bir duygu..bir hiss vardı... Korkuda vardı..

"Ne yaptın sen?"

Diyerek kalktı sandalyeden. Yüzünü çevirdi....

"Bakmak istiyorum"

Sesim çok aciz çıkmışdı..balonu elinden alınmış çoçuk gibi...

"Sen bunu yapmamalıydın"

Derken sesinde en çok korkuyu hiss etdim.

"Lütfen Enes...ben seni tanımıyorum"

Dediğimde tam gidecekken durdu. Arkasını döndü baktı yine gözlerime ama bu sefer susan tek dudakları değildi. Gözleride susmuşdu..

Ayağa kalkıp yanına geldim. Boyum ondan küçükdü,bu yüzden kafamı kaldırıp baktım yeşil gözlerine.

Gözlerim tekrar taradı yüzünü gerildiyinde bile gamzeleri ortaya çok bariz bir şekilde çıkıyordu.

Elimi önce yanaklarında gezindirdim. Nefes almayı unutmuş..kalbim deli gibi....hayatım darma duman..

Suskunluğunu sevdim..
gözlerini sevdim...
gamzelerini sevdim...
sesindeki manayı sevdim..
anlayışını sevdim..
kıskançlığını sevdim..

Kısaca onu her haliyle sevdim.

"Benden nefret etmiyormusun?"

Kafamı olumsuz anlamda salladım

"Bu kadar çok severken nasıl nefret ede bilirim..."

Yutkundum ve devam ettim.

"Enes...belki...belki seni hatırlasaydım ederdim..ama hatırlamak istemiyorum. Beynimin durmasını istiyorum..kalbimin yaşamasını istiyorum"

Sesim titredi..artık çoktan yaşlar yanaklarımdan dudaklarıma doğru yol almışdılar. Gözlerimi kapattım...şu an yaşadığım duygu nasıl tarif edilirdi..tarif edilecek kadar basit değildiki..

" Deli gibi atan kalbime inat seveceğim seni"

Dedim ve ona yaklaşıp ellerimi bedenine doladım. Vücudu gerildi...ama sustu..niye susuyordu ki?

Gözlerimi kapatıp ruhumu ona teslim ettim. Kokusunu gerçekten tüm iliklerime kadar hiss etdim. En önemliside ne biliyormusunuz? .. Tekrar yaşadığımı hiss etdim.

Saçlarımı öperken kokladığınıda hiss etdim. Susuyordu..tekrar yine susuyordu..

"Enes bir şey söğle"

Sesimin bu kadar aciz çıkdığı umrumda değildi.

Gözlerini yere dikti..sustu

"Enes lütfen konuş benimle"

Yutkundu..arkasını döndü..

"Enes niye konuşmuyorsun?"

Haykırmak istiyordum...bağırıp çağırmak istiyordum..hıçkırıklarımı duymasın diye elimle ağzımı kapattım. Her şey güzelken niye böyle yapıyordu? Canımı niye yakıyordu?

Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin