✨28-Kalbini Sevdiğim✨

2.1K 184 217
                                    

Bu bölümü bu şarkıyla dinleyin lütfen çok duygusal bir bölüm olacak. Şarkı bir Azeribaycan şarkısı ismi
Orxan lil/ sen olmadan

Enesin ağzından:

Telefonla konuşmayı bitirip eve girdim. Papatyama baktım ama sesi gelmiyordu. Mutfağa baktım yoktu..

İçimden sanki bir şey koptu kapıyı açık görünce. Yavaş yavaş kapıya yaklaşdım. Kenardan dağılmış çöpleri gördüm.

"Papatyam.."

Dedim gözlerim bir an kapanıp tekrardan açılarken.

Yutkundum..

Koşarak eve girip odaya kalktım. Yoktu..kahretsin!!

Odadan Selin ve Anıl çıkınca endişeyle baktılar bana.

"Ne oldu lan ne bu halin?"

Diyerek tek kaşı havada bana bakan Anıla kaydı bakışlarım.

"Yok.."

Diye bildim. Ne demek istediğimi anlamışdılar. Selin koşarak lavobaya gitti. Dakikalar sonra döndüyünde gözünden bir damla yaş akmışdı. Kalbimin sanki durduğunu hiss etdim çünkü nefesim kesilmişdi,çünkü papatyam yoktu.

Koşarak aşağıya indim telefonu elime alıp aradım. Telefon çaldı...Lütfen gitmesin..lütfen bir şey olmasın.

Çaldı çaldı ve açıldı...

"Papatyam nerdesin sen? Ne kadar endişelendim haberin var mı?

" Ah kuzen..papatyan şu an tam karşımda oturuyor. Galiba ellerini sık bağlamışım elleri morarmış"

Dediğinde alaylıydı sesi.. Telefonu elimde o kadar çok sıktım ki şimdi bittin lan..

"Kuzen düşündüm ki acaba bende senin yaptığın gibi diri diri yaksam mı?"

"Ulan şerefsiz p*ç eğer eğer ona bir şey olursa..seni doğrarım lan pezevenk!!"

"Oooo sakin kuzen..daha yeni başlıyoruz..babamın intikamını daha beter alacağım senden..çok güzel papatyan varmış"

"Ulan..ulan ona dokunursan..gebertirim lan seni!! GEBERTİRİM!!!!"

Diye bağırmamla alayla güldü.

"Kuzen papatyanı kaybetmene
12 saat..42 dakika..46 saniye.."

Derken kapattı telefonu. Telefon ellerimden kayıp düşerken tüm vücüdum donup kaldı. Kıpırdayamıyordum sanki..çivilenmişdim..

Kalbim yerinde değil gibi..sanki nefes almıyor gibiydim..

Karşımdaki vazo bir an haraket etti sanki. Elime alıp sert bir şekilde yere vurdum. Parçalara ayrıldı. Daha sonra duvardaki manzara resmi haraket etti..onuda alıp parçalara ayırdım.

Haraket etmesinler. Dursun zaman lan...gelsin papatyam..

Elimi sert bir şekilde duvara vurunca dünkü yaralarım daha da patlamışdı.

Nasıl lan..nasıl? Benim yanımdan nasıl ala bilirler onu? Nasıl lan? Nasıl?

Diyince Anıl yanıma geldi.

"Bana bak olum, bulucağız onu...nerde ne konuştunuz bilmiyorum ama bulacağız"

"O p*ç kaçırmış Anıl..düşüne biliyormusun? Benim yanımdan?.."

Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin