✨45-Papatya✨

1.1K 108 142
                                    

Şarkı ismi Ufuk Çalışkan/ Bahçemiz
Lütfen şarkıyla dinleyin inanın çok seviceksiniz bu şarkıya bayılıyorum😍

Enesin ağzından:

O şerefsizin bize yaşattıklarını unutacak değildim.

Anıla baktım, ne demek istediğimi anlamışdı. Başta Ezel olmakla tüm kızları dışarı çıkardı ne kadar direnselerde.

Oda boşalınca karşımda pisce sırıtan şerefsize baktım.

"Haklısın lan şerefsiz!! Oyun daha şimdi başlıyor"

Elimle yakasından tutup duvara vurdum. Karın boşluğuna attığım tekmeyle iki büklüm oldu.

"Oo..kuzen kendini..baya..geliştirmişsin..
hatırlıyormusun..papatyanı kaybedişini.."

Yüzüne yumruk yemesiyle ağzına gelen kanla daha da sırıtdı. Daha fazla sinirimi bozuyordu sırıtışı..

İki büklum olunca dirseğimle belinin ortasından koydum ve yeri boyladı.

Benim papatyamın nasıl hangi cesaretle adını o pis ağzına ala biliyordu?

Yere yığılınca acılı inlemeleriyle kalkmaya çalışdı.

"Zayıfsın..KUZEN!!"

Tam üzerine yürüyecekken Emre durdurdu.

"Yapma lan daha yeter! Öldüreceksin"

"Zaten bunu istiyorum ya.."

Dedim sesim fısıltı gibi çıkarken.

"Olum Kayrayı düşün lan, o şu an nasıl korkuyor haberin varmı?"

Artık yetmiyormu lan?

"Kuzen yeminim olsun papatyanı yaşatmayacağım, yalvaracaksın lan! Öldurme diye yalvaracaksın!"

Bu adam fazlamı kaşınıyordu. Emreyi itip o şerefsizin üzerine çıktım. Ard arda vurduğum yumruklarla kendinden geçiyordu ama hala sırıtıyordu.

"Alma lan!! Papatyamın ismini o pis ağzına alma!! Kabusun olurum lan azrailin olurum piç"

Diyerek vurucakken Ezelin bağırışıyla elim istemsizce durdu.

"Dur abi dur!!"

Diyerek onun yanına geldi. Onun için ağlıyordu!

"Ezel.."

"Abi ne yaptın ona? Onu seviyorum neden anlamıyorsunuz?!'

" Neyi be neyi anlamıyoruz?!! O şerefsiz seni kullanıyor bunu görmüyormusun!!"

Diyerek bende bağırmışdım, sesimi ilk kez bir kadına karşı yükseltmişdim.

"Abi.."

"Sus Ezel!! Al sevdiğinide nereye istersen oraya git!!"

Diyerek kapıyı açdım..

O şerefsiz kendine gelmişdi. Ezel bir kolunu beline dolamışdı yavaş yavaş kaldırırken kapıya doğru ilerledi.

Bana dönüp ağlayan sesle konuştu

"Affet beni abi, ama ben sevdiğimi seçemedim, inan denedim ama olmadı! Kalbim lafımı dinlemedi..bunun için affet"

Diyerek çıktı.

"Hadi kızlar bu kadar eğlence yeter"

Diyen Emreye baktım 'saol' dercesine.

"Abi bende onlarla gidiyorum"

Dediğinde Selinle konuşmaya halim bile yoktu bu yüzden bir şey demedim. Sadece öfkeliydim ve bu yüzden biriyle konuşursam kalbini kırardım.

Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin