✨40- Esir✨

1K 120 108
                                    

Simge/ prens ve prenses

Arkadaşlar bu bolüm moralim olmadığı için içime hiç sinmedi. Beğenmezseniz sizi anlarım

Kalbim sıkışıyor tekrar..

Tekrar aldığım nefese esir oldum. İnsan hiç aldığı nefese esir olur mu? Ben oldum..

Attığım her adımda oldum hemde..

Gerginlik tüm vücudumu ele geçirmişdi. Beynim durmuşdu.

Elimi gergince saçlarımın arasımdan geçirdim. Üzerimdeki elbiseler sanki beni boğuyordu. Oturamıyordum..

Ayağa kalkıp odanın içinde volta atıyordum.

Gelidi işte damlalar..

Yine ağlıyorum..

"Ağlama Kayra..sen Enesin papatyasısın..o güçlü, sende güçlü ol, yapa bilirim"

Diyince elimle göz yaşlarımı sildim. Bu gün pazardı.

Bu gün Enesin kincboksu vardı. O gün bu gündü..

O dosyaları bulmam gerek..kahretsin!

Aşağıya indiğimde Enes ayakkabıların giyiniyordu. Bana baktı ama soğuktu.

Yanına yaklaşdığımda yüzüme bile bakmıyordu. Tam gidecekken dediğimle durdu

"Sevgili.."

Sonra gözümden düşen damlayı seyr ettim. Bana sırtı dönüktü ve öylece duruyordu orda.

Nihayet bana doğru döndüyünde yeşilleri ifadesizdi. Kalbimden sanki bir şey kopdu.

"Enes bana bu kadar soğuk davranma"

Dediğimde hala ifadesizdi suratı, sonra devam ettim.

"Bu haraketinden nefret ediyorum"

Dediğimde göz kapaklarımda ağırlık hiss etdim. Gözlerim kapanmak için direnirken ona yenik düşdüm. Gözlerimi kapattığımda bir damlamda bana eşlik etmişdi.

"Bende nefret ediyorum.."

Dediğinde suratına anlamazca baktım. Lafına devam ettiğinde kalbim ağrımaya başlamışdı. Garip bir şekilde onun söylediyi bir soğuk laf canımı her şeyden çok yakıyordu.

"Senin benden bir şey saklamandan nefret ediyorum"

Dediğinde gerginliyimi son nebze kadar bildirdiğimi anladım. Gözlerimi ondan kaçırırken kekeliyerek konuşmaya çalışdım

"Ben-Ben senden..senden bir şey..sak-saklamıyorum"

Dediğimde derin bir nefes aldım. Bana inanmış gibi bakmıyordu.

"Son kez soruyorum..benden ne saklıyorsun?"

Dediğinde sesindeki kararlık korkutdu beni.

Kafamı olumsuz anlamda salladım. Ona yalan söylemekten nefret ediyordum. Arkasını dönüp kapıya doğru gitti ve sert bir şekilde kapıyı kapattı.

Yutkundum..

Yere çökmemek için kendimle savaşa çıkmışdım.

O benim hayatımdı..

O benim nefesimdi..

O benim korkumdu..

O benimdi..

Odaya çıkıp kasaya baktım. Burdaydı...sevdiğimi kurtarmak için bunu yapmak zorundaydım.
Kasaya yaklaşıp vakit kaybetmeden şifreyi girdim.

13465789

Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin