Enesin ağzından:
Elimdeki telefonu parçalara ayırmamak ne kadar direndim bilemezsiniz..
Onu, o piçi gebertmemek için ne kadar sıktım kendimi.
Gözlerim sevdiğim kadına kaydı.
Titriyordu..
Onun gözünden akan her damla bir ok olup kalbime saplanıyordu..işte o kadar acıtıyordu beni..
Sadece onun hatrına direndim hep..o iyi olsun diye sustum hep..
Ama yeter...
Beni buldu mavileri...korkarca bakıyordu..korkuyordu..
Hiç bir şey yapamıyordum elim kolum bağlı.
Bu benim canımı çok yakıyordu.
Anıl beni tutup dışarıya sürükledi. Donup kalmışdım sanki..hiç bir şey düşünemiyordum.
İkimizde arabaya bindik. Arabayı o kullanıyordu. Peki ben niye bu kadar suskunum..Dokunuyor lan..elimden hiç bir şey gelmemesi çok fena dokunuyor işte.
Dakikalar sonra beni spor salonuna getirmişdi.
Öylece durmuş bakıyordum kum torbasına
Ellerim istemsizce yumruk oluşdu. Tüm hıncımı çıkarmak istiyordum tüm öfkemi kusmak istiyordum.
Beni buraya zaten bunun için getirmişdi. Çünkü farkındaydı..elimden hiç bir şeyin gelmemesinin farkındaydı.
"Anlat lan işte..neler oluyor?
Kayra senden niye nefret edecek?"Dediğinde yumruğumu daha da sıkıp kum torbasına vurdum. Her şey bir an gözümün önünden film şeridi gibi geldi geçdi.
Bir daha da vurdum..defalarca..durmadan.
(MEdyadaki şarkıyı acilen burda açın)
"Anne!!!"Diye bağırıp yerde kanlar içinde yatan anneme sarıldım
Elindeki bıçak kan içindeydi.
"Anne bak kurtuldum o adamlardan!!"
Diye bağırıyordum. Ama beni duymuyordu çünkü ćoktan gitmişdi. Ćoktan beni terk etmişdi. Soğuk ellerini tutdum. Solgun yüzüne baktım
"Gitme anne,bunu bana yapma"
Tekrardan vurdum kum torbasına, o an gelmişdi işte..lanet olsun ki o günki sesler kulağımdaydı..
"İyi para eder, beni kandırmaya çalışma paramı ver"
Diyerek babam olacak adam beni yakamdan tutarak bir adamın üzerine ittirdi.
"20000 son kararım. İstemezsen al veledini defol"
"Yeter tamam"
Dediğinde babam olacak pisliğe baktım. Daha15 yaşındaydım.
"Bırak lan beni hayvan herif"
Diye bağırarak kurtulmaya çalışıyordum ama kolumda hiss ettiyim acı beni susturmaya yetti.
Sıcak bıçağı koluma bastırmışdılar. Ağlamak istiyordum canım yanıyordu.
"Ağla lan velet,ağlada biraz eğlenelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...