Elvin Mirzazade/ Düşün meni
İstediğiniz şarkıyı seçin ama duygusal olsun, sizleri seviyorum..Bismillahir Rahmani Rahim..
Kalp ritmini bozarak verdi kararını..
Artık onsuz yaşamayacaktı..onsuz
nefes bile daralarken nasıl yılları def ede bilirdi onsuz..Bir çiçektin papatyam...
Ruhuma işleyen her saç telin bir melodi gibi kulaklarımda yankılanan o sesin..
Bazen gülüşün, dudaklarına mühürlediğim o gülüşün..
Sensiz yapamıyor bu aciz beden, bu kadersiz ruh....
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
1 yıl sonra..
Yeni güne merhaba...
Nasılsın hayat...
Kaybetmek nasıl bir duygu...
"Papatyam niye uyanıksın?"
Diyen sevdiğime kaydı bakışlarım. Saçları uyuduğu için darma dumandı. Gözlerini zorla açarak bana bakıyordu hayranı olduğum yeşillikleriyle..
"Sevgili uyuyamıyorum kitap okuyacam"
"Gel buraya"
Diyerek beni göksüne yatırdı. Nefesim giderken kesilirken burnumu göksüne sürtdüm, huysuzlanırken sırıtıyordum. Bedenim ona bu kadar yakınken yine zangır zangır titredi. Nefesim bile kesik kesikdi.
Yutkundum...
Ellerim yanağını bulduğunda hoş bir heyecan sardı vücüdumu.
Kalkmak için yeltenirken tekrardan beni kendine çekti bu sefer tam anlamda üstündeydim.
Domates gibi kızarırken kafamı hafif çevirdim. Açık olan saçlarım yüzüne değdiğinde yüzünü buruşturdu. Ben sinsice sırıtırken yavaş yaklaşarak yanağına küçük bir buse kondurdum. Gözlerim kapanırken koyulaşan kokusunu iliklerime kadar hissetdim.
Ani şaşkınlığını kullanıp hemen üstünden kalktım. Başım aniden dönerken duvara tutundum.
Enes hemen yanıma gelip elimi tutdu.
"İyimisin papatyam bir şeyin yok dimi hastaneye gidelim hemen"
"H... hayır gerek yok iyiyim sevgili"
Sanki midemde bir şey oynuyordu ani gelen bulantıyla lavoboya koşdum.
İyice kusarken aynada kendime baktım. Ne oluyordu bana...
Yüzümü yıkarken havluyla kuruttum. Kafamı kapıya çevirdiğimde endişeyle bakan bir çift göz gördüm. Cennet gibi...
Gülümseyip sarıldım ona. Boyum yetmediği için parmak ucumda sarılmışdım. Kafasını boynuma gömmüş sanki kokluyordu. Gözlerimi kapadım.
Onu yaşadım sadece..sadece onu..
"Hemen hastaneye gidiyoruz, itiraz etmek yok"
"Tamam"
Diyerek gülümsedim.
"Ben aşağıda seni bekliyorum çabuk gel"
Diyerek işaret parmağını hafif burnuma vurarak sırıttı.
"Hadi sevgili hadi çık"
Diyerek belinden tutarak kapıya doğru yürütüyordum. Kapıdan dışarı çıktığında kapatmak istedim ama ayağıyla kapatmamı engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...