Papatyalarım şarkıyı dediğim yerde açarsınız. Aysel Yakupoğlu/ gün gelir
Hayat neden bu kadar karışıktı?
Niye hiç kimseyi doğru tanıyamıyoruz?
Kalbimiz neden her seferinde doğru söğlemek zorunda?
Sus hayat..
Sus dunya..
Bizde susalım sevgili..
Kader konuşsun..
Ama biz susalım..
Oturduğum yerden kalkıp salonda volta atıyordum.
Selin yavaş yavaş aşağıya indi. Yüzüne her ne kadar bakmak istesemde gözlerimi kaçırdım.
"Kayra.."
Dedi sesi sonlara doğru kısalırken. İstemsizce yüzüne baktım.
"Gel buraya.."
Diyediğimde gelip kollarımın arasına girdi. Öyle ağlıyordu ki canımdan can koptu sanki. Nefessiz kaldım.
"Kay-Kayra..ben.."
"Şişştt sakin ol...geçdi..geçdi birtanem,"
Dediğimde saçlarını okşadım..
"Uyumak vakti küçük prenses"
(Medyadaki şarkıyı şimdi açın)
Yarim Gezdin Yola Bakarım..
Uzun Uzun Gözlerim Doldu Yine...
Aklıma Geldi Yüzün oy...Yutkundum...sözler boğazıma dizildi sanki..boğuldum..
Yarim Gezdin Yola Bakarım...
Uzun Uzun Gözlerim Doldu Yine..
Aklıma Geldi Yüzün oy..Al Gözümden Yaşları..
Gün Gelir Kurutursun...
Yaz Bunu Bir Kenara...
Gidersen Unutursun...Nefes alış verişlerim düzensiz hal aldı. Göz yaşlarım sözümu dinlemeyerek yine gelmeye başlamışdılar. Ama Selin susmuşdu. Sessizce ağlıyordu..sessizce feryat ediyordu..en kötüsüde buydu. Sessiz olmak..
Limanın Gemileri...
Demir Aldı Gidecek...Benim Göz Yaşlarımı Kim Gördü...
Kim bilecek oy...Bakışlarım şarkıyı söğlerken cama kaydı. Sevdiğim gözlerini kapatmışdı. Uyumuşdu... Kafamı eğip Seline baktım. Yanaklarında olan yaşın dudaklarına gelip sonra da yere düşüşünü izledim. Gözleri kapalıydı..oda uyumuşdu..
Limanın Gemileri...
Demir Aldı Gidecek...
Benim Göz Yaşlarımı Kim Gördü...
Kim Bilecek oy...Al Gözümden Yaşları...
Gün Gelir Kurutursun...
Yaz Bunu Bir Kenara..
Gidersen Unutursun..Selini uyandırmamaya dikkat ederek yavaşca kalktım. Yavaşca yukarı çıkıp iki tane battaniye getirdim. Selinin yanına yaklaşdığımda ağlamaktan şişmiş gözleri sanki 'ben burdayım' diyordu. Yavaş haraketle üzerini örtdüm. Alnına bir buse kondurup geri çekildim.
Sonra bahçeye çıktım. Aynı yavaş adımlarla Enesin üzerini örtdüm. Gözlerim kusursuz yüzünde kaldığında ellerim titremeğe başlamışdı. Elim istemsizce boynuma giderken yaptırdığım kolyede durdu. Papatya kolyesinde. Tamir etmişdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...