Hışımla ayağa kalktım. Gözlerimden gelen yaşlarda neyin nesiydi? Hayır yeniden gelmemeliler. Tekrardan olmaz.
Kapının aniden açılmasıyla irkildim. Selin bana şaşkınca bakıyordu
"S-sen iyimisin?"
Diye sorduğunda sadece kafamla onaylaya bilmişdim."Peki sen?"
Sesim nedensizce çok zayıf çıkmışdı. Şimdi kendimi yabacı hiss ediyordum işte"Kayra..ben özür dilerim,krize girdim bende olur öyle"
Gözlerini kaçırdı benden, yalan söğlediyi hemen anlaşılıyordu ama üstünde çok da durmadım.
"Önemli değil sen iyi olda"
Aniden camdan bir top fırlamasıyla Selin ufak bir çığlık attı. Bense ifadesiz bakışlarımı cama çektim. Neler oluyor?
"Ne oluyor ya?"
Diye korkuyla konuşmaya çalışan Seline baktım
"Bilmiyorum"
"Bu topta neyin nesi?"
Kapı çaldı sonra. İkimizde bir birimize baktık ve aşağıya indik. Kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu.
"Kimsiniz?"
Diye sordu Selin kapıdakinin cevap vereceğini umud ederek.
"Şey özür dileriz, topumuz yanlışlıkla evinize düşdü ala bilirmiyiz acaba?"
Bu bir kız sesiydi. Acaba açsamıydık.. Ben bunları düşünürken Selin çoktan kapıyı açmaya koyulmuşdu bile. Kapıyı açtığımızda karşımızda 4 kişi vardı. İkisi kız ikisi erkek. Hepsininde maşallahı vardı. Boylar duruşlar surat ifadeleri ayrı bir güzeldi. Kız boğazını temizleyip konuşmaya başladı
"Şey merhaba ben Buse"
Diyip elini uzattı Seline. Selinde aynı şekilde karşılık verip
"Merhaba ben de Selin"
Allahım yine tanışma faslı. Hiç sevmiyorum yeni insanları tanımayı onlarla tanışmayı. Biraz utangaç bir yapıya sahibim.
Sıra bana gelince kız elini bana uzattı. Bende nazikce
"Ben de Kayra"
Diyip elimi geri çektim. Bir an önce gitsinler lütfen diye içimde mırıldanıyordum.
"Top sizin qaliba"
Dedi onlara bakarken. Topla oynamak için fazla büyük değillermiydi? Erkek olanlar bizden büyükdü. Tahminimce Anıl yaşlarında olurdu. En fazla 1-2 yaş. Kızlarsa bizim yaştalardı qaliba. Anlayacağınız büyüktüler.
"Evet top bizim.. Bir çoçuk yüzünden bu durumdayız"
Diye imalı konuşurken arkadaki sarışın olan erkeğe baktı.
"Ama aşkım benim suçum yok ki? Çoçuk çok istedi bende dayanamadım"
Diye sarışın adam kendini kurtarmaya çalışıyordu. Qaliba sevgilililerdi.
Buse daha da sinirlenerek hışımla konuşdu"Hadi ordan. Ben biliyorum o çoçuk istedi diye değil yanındaki alman dadıyı gördün ya salyaların aktı ..yazıklar olsun! Aşkım deme bana"
"Ama benim tatlı kurabiyem sen yanlış anladın ben o alman bozuntusunu ne yapayım gül gibi karım varken? Aha..bak karım dedim Allah söğletti"
"Caner sen bir anormal hayvansın! Aha..bak anormal hayvan dedim Allah söğletti. Sus! Bir vurucam şimdi yere düşücen ha"
"Vurduğun yerde gül biter bebeğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...