✨42-Papatya✨

1.1K 114 126
                                    


Şarkiyi dediğim yerde açın papatyalarım.
Sezen Aksu /Belalım fon müziği

Enesin ağzından:

Sabah burnuma dolan o eşsiz kokuyla uyandım. Buram buram cennet kokuyordu papatyam.

Sabah sabah başımda durup beni izlemek ha..hmm fena değil. Birazcık uyuz ediyim o zaman ben

"Gizem..gizem.."

Diye guya sayıklıyormuşum gibi yapınca koluma yediğim yumrukla gözlerimi açdım.

"Gizem kim? Kim o? O kim? Konuş Enes boğarım o kızı!! Öldürürüm"

Dediğinde dayanamayıp kahkaha attım. Benim mis kokulum beni mi kıskanmış..

"Benim kıskanç papatyam şaka yaptım"

"Hahah çok komiksin!!"

Dediğinde göz uçurtdu. Evet bildiğiniz göz devirmedi uçurtdu. Daha fazla gülerken, kendimi zorlukla durdurmuşdum.

Şu an gözlerini yere çevirmiş aklınca trip atıyordu.

Bileğinden tutup kendime çektim. Mis gibi kokusu beni benden alıyordu. Bahar kokulum,papatya kokulum benim...

Sadece benim...

Mavi gözleriyle hayretle bana bakarken elimle yüzüne gelen saçlarını kulağının ardına aldım.

Bu hareketi yapmak hoşuma gidiyordu. Çünki o zaman gözlerini kapatıyor sadece ona konsantre olmamı sağlıyordu.

Kalbim gerektiğinden fazla hızla çarpıyordu. O bana yakındı.

Kafasını usulca göksüme koydu. Kokusu daha da koyulaşırken gözlerim kapandı yine. İşte bu an..bu anda dursun hayat..geçmesin zaman..

"Sen benim hayatımdan daha değerli bir papatyasın"

Dediğimde sesim yakınlıktan dolayı kısık çıkmışdı.

Kafasını kaldırıp baktı o boncuk gibi gözleriyle.

"Sevgili ben çok seviyorum.."

Dediğinde istemsizce dudaklarım yukarı kıvrıldı. Yatakta oturur pozuyonuna gelip belinden tutup birazda kendime çektim.

O kadar güzeldiki...

"Çok mu seviyorsun?"

"Çoooooook"

Desi 'o' ları komik bir şekilde uzatarak.

Gülümsedi...

Gülümsedim..

"Bir şey söyleye bilirmiyim"

Hadi ama bu anı bozacak yine ne oldu acaba? Kıramazdım ki meleğimi, hayır diyemezdim.

"Söyle papatyam"

"Anıl ve Selinin kınası olmadı ki? Hem ne bu acele"

Şu an bu sorunun sırasımıydı be güzelim.

"Tamam bu gün kına olsun yarın nişan ama çabuk çabuk olsun"

Dedim yarı kızgın halimle. Yataktan kalkıp lavobaya gittiğimde arkadan kıkırdama sesi duydum.

Utangaç papatya..

Lavobodan çıktığımda karşımda Selini sırıtırken buldum.

Tek kaşım havada 'hayırdır' diye bakıyordum. Oda bana 'seni haylaz' der gibi sinsice bakıyordu.

"Kardeşim ağzınımı yapıştırdın?"

"O niye abi ya"

"Selin Aksoyun konuşmadan durması mucize olarak tarihe geçneli de ondan"

Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin