✨3-Gizli Numara✨

4.5K 428 170
                                    

Gizli numara:
Yemek yedin mi? Ne almamı istersin sana? Mesela en sevdiğin şeyi, pamuk şeker alayımmı?

Gizli numara:
Cevap vermiyorsun,bende bunu evet olarak algılıyorum.

Diye ard arda mesajlar gelirken yemek yiyordum Selinle. Her mesajın ardından Selin bana bakıp altdan altdan gülüyordu. Aslında bu insanları tanımasam bile,yıllardır görmediğim sıcaklığı,sevgini tatdım. Sevilmenin ne olduğunu bir kez daha hatırladım. Artık korkmuyordum gelen mesajlardan. Hatta aramızda kalsın mesaj gelirken yeniden okuyup sevgini tadacağım için mutlu oluyordum içten.

Buraya geleli tam 2 hafta olmuşdu. İki haftada alışmışdım Seline. Ama hala o adama mesaj yazmıyordum. Bögle şeyler bana göre değildiki. Ben alışkın değilim bu kadar sevgiye.

Selinin konuşmasıyla dikkatimi ona verdim

"Kayra, sana bir şey söğleyeyimmi?"

"Söğle tabi"

"Yarın..abimin doğum günü...yani belki doğum günü hediyesi gibi ona bir cevap versen? Ben abimi tanıyorum hiç bir zaman bir kız peşinde koşmadı, hep kızlar koşdu. İlk defa birini sevdi.. "

Dedi gülümseyerek sonra lafına devam etdi.

"Küçükken yaz da hep tatil için dağ evine giderdik. Orda annem ve babam abimle benim için bir bank koymuşdular. Hep oraya gider otururduk bizde. Daha dün gibi hatırlıyorum. Benim daha 8,abimin 9 yaşı vardı en son oraya gittiyimizde. Yine her zamanki gibi bankda oturmuşduk. Hep adetimdir otururken ayaklarımı kontrölsüz şekilde sallardım. O an abim bana bağırdı ilk defa,aslında sonra bağırdığına pişman olup özür diledi. Neyse işte ben sallarken abimin birden 'napıyorsun sen? Çek ayağını'
Diye bağırmasıyla korkmuşdum. Hep duygusaldım zaten o anda gözlerim dolmuşdu bağırdığı için. Tabi benim bu halime dayanamadı.. 'Niye bağırıyorsun be'
Diyip ağlamaya başlayıncada abim eliyle yaşlarımı silip açıklamaya çalışdı. Bana ordan kalkmamı ve ayağımı sallarken ezdiğim papatyanı gösterdi.' kardeşim bak ezdin papatyayı, gitti güzelim papatyam'
Demişdi. Tabi bende üzülmüşdüm, sonra papatyayı alıp annemin yanına gittik. 'Anne bak Selin papatyayı ezdi' diye söze başlayınca abime sinirli bir bakış attım . Oda sinsice bakıyordu. 'Anne ben baka bilirmiyim bu papatyaya benim ola bilirmi?' abim bunları söğlerken pür dikkat onu izliyordum. Annemde abime yakınlaşıp alnından öptü.'papatyana sahip çık oğlum kimse ezmesin! O artık senin' demişdi. Abim ondan sonra hep papatyaya özen gösterdi ne kadar papatyası vardı onun. Bahçemizde koca bir arazi gibiydi. Papatyalar her yerdeydi. Hiç kimseyide o yere koymazdı. Her kes hayran kalırdı abimin özen gösterdiyi bu çiçekelere. Biliyormusun o papatyalara hala bakıyor...ama onun için en önemli bir papatya var artık. Diğerlerinden çok farklı bir papatya..o sensin Kayra.. Abimin o özenle saklamak istediği, hiç kimsenin ezmesine izin vermeğeceği çiçeği sensin. Ona bir şans ver. Abimin ol, onun papatyası..."

Dediğinde kendime hakim olamayıp gözlerimden yaşlar akmışdı.

"Ne dersin yazacakmısın?"

"Yazacam"

Diyip sarıldım Seline. Dedikleri kalbime dokunmuşdu. Onlarında annesi ve babası yoktu. Daha Selinin 14 yaşında ölmüşler. Onları en iyi ben anlıyordum. Güvendim..tanımadığım bir yabancıya ilk kez bu kadar çok güvenmek vede bir papatya olmak istedim..tüm isteyim buydu....

Papatyalarım bölümü beğenmişmi acaba? Beğenmişdir inşallah..canlarım diğer kitabımda yeni bölümü yayınladım. İsterseniz baka bilirsiniz. Sizleri seviyorum oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın❤❤❤😉😘😘😘😘😍😍😍

Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin