Kenan Doğulu/ baş harfi ben
"Offf yavaş Selin ya..."
"Uyyyyy benim yengemin canı mı yanmış..uyşşş yerim onu ben"
Dediğinde ona hortlak görmüş gibi bakıyordum. Şu an Enes hepimizle evet her kesle birlikte gezmeğe çıkacaktı. Alev,Buse,Ezel,Caner,Emre,Ege,Anıl,Selin, Enes ve ben..
Selin benim saçımı yapıyordu. Pek becerdiği de yoktu.
"Bak Selin ver ben yaparım"
"Yok ya ben yapacağım işte"
"Sorunda bu ya"
Diyerek kıkırdadım. Surat asıb fön makinesini bana verdi.
"Uyyyy benim sevdiğimin kardeşi suratmı asarmış..uyşşş yerim onu ben"
Diyerek onu taklid etdim. Bana gülerek bakıyordu. Sonra kulağıma eğilip fısıldadı.
"Evet ona sevdiğimin kardeşi yok, mustakbel baldız derler"
Diyip göz kırpdı ben hala transdan çıkamamışdım. Yüzümde aptalca gülümseme oluşdu. Selinde kıkırdayarak odadan çıktı. Ben ne yapıyormuyum??
Ben öyle kazık gibi durup aptalca gülüyordum. Yavaş yavaş kızardığımda aynanın karşısına geçdim. Yüzümdeki gülümseme bir türlü geçmiyordu. Utanarak elimle yüzümü kapattım, ve o an resmen yeri boyladım. Ben yerde olmanın verdiği şoku hala atamamışken kapıdan kahkaha sesi duydum.
"Çok mu komik?"
Dediğimde kendini zorda olsa kontrol etmişdi. Gelen sevgiliydi..
"Yok papatyam sadece ben..ben.."
Diyerek tekrar güldü. Sırf o güldüyü için bende gülmüşdüm.
Elini uzatdı bana bakarak. İşte öyle bakma...
Elimi avcuna koydum. Yine aynı hissleri yaşıyordun. Kalbim deli gibi atarken gözlerine bakmamam mümkün değildi.
Yavaş yavaş kalktığımda hala elimi bırakmamışdı.
"Enes bırakmak gibi bir niyetin var mı?"
Dediğimde belimden tutup kendine çekti ve ben onun vucudu karşisinda karıncadan farksız kalan bedeninim göksüne çarpmasını izledim. Gözlerine baktım. Gözlerinde kendimi görmek o kadar huzurluydu ki..
Seviyorum..
"Seni seviyorum mavi papatyam"
"Seni seviyorum Kalbini sevdiğim"
"Gidellim mi artık"
"Gidelim"
Dediğimde elini elimde sabitleyerek düğüm oluşdurdu.
"Sen bana çok yakışdın"
Dediğinde gülümseyerek baktım ona. İstemsizce kendi kendime gülümsüyordum.
Aşağıya indiyimizde Selin bizi bekliyordu. Dışarıya çıkıp arabaya ilerledik. Enes benim için ön koltuğu Selin için arka kolduğu açdı.
Giderken yolda arada yüzünü inceliyordum. O kadar seviyordum ki...dünya kadar...hayır..hayal kadar sonsuz..
Tabi arada oda bana bakınca gözlerimiz buluşuyordu. Ona yakınken huzur dolu bedenine sarılmamak için kendimi ne kadar tutuyorum tahmin edemezsiniz.
Aklıma gelen fikirle ellerimle oynamaya başladım.
Acaba Enes benimle gerçekten bir ömür olmak istiyormudur ki? Ya istemezse..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...