Papatyalarım bölümü şarkıyla okumanız aşırı istekle öneriliyor
Anıl Durmuş- Unutamadım adınıKarşımda kanlar içinde yatan bir adam vede öfkeden nerdeyse kuduran bir Enes vardı.
"Enes!!!"
Dedim ama duymadığına emindim. Çunku sesim çok aciz çıkmışdı.
"Gebertirim lan seni!!"
Diye kükreyerek yumrukluyordu adamı. Her kesde kenarda durup bize bakıyordular. Biri bile yardım etmiyordu. Sonra tam karşıdaki şirketten güvenlik geldi.
"Enes bey lütfen yapmayın"
Diye Enesi kaldırmaya çalışdı,ama ne yazıkkı başaramadı.
"Enes korkuyorum!"
Dedim bağırıp elimle kulaklarımı kapattım. Geçmiş yine geldi..uvey teyzemin eşinin beni dövdüyü zamanlar. Tekmeler...tokatlar..bitmek bilmeyen acılar...izi geçmeyen yaralar.. Arabanın bir köşesine sinip küçük kız çoçuğu gibi saklanmaya çalışdım. Ama hala o anlar geçmiyordu aklımdan.
"Hakanı niye tesliyorsun lan!! Yetimsin...seni burda tutuyoruz dua et sokakta değilsin.."
"Kes sesini!!!"
"Ailen öldü bana kaldın!!"
"Hayır ölmediler!!"
"Sen bir zavallı yetimsin.."
"Lütfen susun"
Beynimi susturamıyordum...o anki sesler...o an ben bitmişdim..
"Enes yardım et susmuyorlar"
Diyerek tekrar bağırdım...sanki biri belimi tutdu hemen ittim
"Hakan gitt!! Yalvaririm birak beni!! Lutfen birak!!"
Sesleri duymuyordum. Sadece beynim konuşuyordu...
"Enes nerdesin?? Niye susmuyorlar Enes? Lütfen yalvarırım kurtar beni!!"
Sonra sanki elime aynı iyneden vurdular. Hayır...hayır..
"HAYIR!!!! ENES!!!!! Birakin!!!"
Debeleniyordum ama işe yaramıyordum. Sanırım sedyeye yatırılmışdım..elim bağlı...kendimi hapisde gibi hiss etdim...boğuluyorum
"ENES!! Enes boğuluyorum!!! Yardım e.."
Sesim gitdi. Nefes alamadim..her şey bulanıklaşmışdı...hiç bir şey görmüyordum anlıyordum bilincim kapanıyordu. Dediğim son söz
"Enes..."
Oldu dahası gelmedi. Sustum.. gözlerimden gelen damlalar beni esir almışdı...yine kriz geçirmişdim. Niye? Ne zaman iste düzeldim yine yaşaya bileceğim diyorum niye bunlar geliyor başıma? Peki ben niye geberip gitmiyordum o zaman?
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Göz kapaklarıma sanki tonlarca yük koymuşlar gibi açılmıyordu. Gücümü toplayıp baş parmağımı kıpırdattım. Sormak istiyordum? Neler olduğunu? Niye burda olduğumu? Enesi sormak istiyordum..
Gücüm yoktu ama. ...
Sonunda gözlerimi birazda olsa açabilmişdim.
"E..n..e..s"
Dedim sesimi ben bile zor duyarken. Gözlerime yine yaşlar hücum etmişdi. Karşımda Anıl ve Selin vardı.
"Kayra canım benim iyimisin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...