Şu an her kes salonda oturmuş,etrafa huzursuz edici bir sükut çökmüşdü. Sadece arada sevdiğimin öfke ve gerginlikden salladığı ayak sesleri duyuluyordu. Anılın gergin yüzünden ziyade mutlulukla parlayan gözleride gözümden kaçmadı. Dudaklarım istemsizce yukarı kıvrılırken bu gergin ortamı yumuşatmak için bir çözüm düşünüyordum.
Aklıma bir fikir gelmesiyle ayağa kalktım ve her kesin gözü o an beni buldu.
"Şey..Selin gel bir kahve yapalım"
Selin sanki bu anı bekliyomuş gibi hemen ayağa kalktı beni destekleyerek
"Bencede..yani gel kahve yapalım"
Diyerek ordan nerdeyse koşarak mutfağa girdik. Girer girmez kapıyı örtüp derin bir nefes aldık.
Kahveyi yapıp masaya koyduk ama nedense hiç birimiz salona girmek istemiyorduk. Selin gergince alnını sıvazladı.
"Acaba ne yapıyorlar şimdi?"
"Bilmem bence gidip bakalım"
Dediğimde bana baktı. Alt dudağını ne yapacağını bilemez halde dişledi.
"Hadi.."
Dedi hiç beklemediğim şeyi yaparak. Kahveleri alıp kapıyı açdık. Yavaş yavaş salona ilerlediğimizde hala çıt yoktu.
"Kahveler geldi"
Enesim kahve içmeği sevmezdi bu yüzden ona çay yapmışdım.
"Sizinle konuşacaklarım var"
Diyen Enese 'harbimi' diye bakıyordum. Ama bu sesleniş hiç iyi değil gibiydi.
"Neymiş abi?"
Diye merakla soran Selini destekledim.
Anılında bizden kalır yanı yoktu.
"Tek bir soru tek bir cevap kabul mü?"
Diyerek Enes Seline bakıyordu. Selin kafasını onaylarca salladı.
"Anılı seviyormusun?"
Dediğinde Selin boğazında kalan kahveyle öksürmeğe başladı.
"Su iç helal"
Dediğimde suyu uzatmak istesemde Anıl çoktan bunu yapmışdı.
"İyimisin?"
Diyen Anıla baktığımda baya bir endişeliydi.
"İyiyim"
Enese baktığımda Seline 'cevap bekliyorum' gibi bakıyordu.
"Şey..."
Diye başladı söze...sonra gözlerini kapatıp cevap verdi.
"Se..seviyorum!"
Dediğinde renginin değişimi kahkaha atmama neden oluyordu. Enesin gergin yüzü bir azda olsun rahatlamışa benziyordu. Anılsa şok olmuş gibi bakıyordu. Selini demiyorum bile..
"O zaman yarın gel iste..bu konu burda kapandı"
Diyerek sevdiğim adam merdivenlere doğru ilerledi. Bende onun ardınca..
Merdivenleri çıkdıktan sonra odasının kapısına geldi ve açdı. İçeri girirken kapıyı açık bıraktı. Bende onun ardınca gittim. İçeri girip kapıyı kapadım.
"Ne yapıyorsun?"
Dediğinde bıkkındı tavrı...
"Ne yapıyormuşum?"
"Papatyam niye her seferinde peşimden geliyorsun..bir rahat bırak"
Dediğinde kırılmışdım..rahat bırakmış..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...