rkıyı dediğim yerde açın birtanelerim. Emre Aydın/ Hoşcakal
Şa"Oo gelin uyandın mı?"
Diye gelen sesle kafamı kaldırmaya çalışsamda anlamadığım bir şekilde gözlerim kapanıyor ellerimi kıpırdatamıyordum.
"Yapma gelin, bu kadar saat uyulur mu?"
Diyerek tekrar geldi o iğrenç ses. Ne olduğunu hatırlamaya çalışan beynimden yanı sıra bedenim verdiği uyuşukluk beni sessizleşdirmişdi.
Korkuyu tüm bedenimde hiss ederken sessiz olmaya özen gösterdi bedenim.
"Gelin yapma ama, niye konuşmuyorsun?"
Sesindeki iğrençlik kusmama en büyük nedendi.
Enes...
Kalbim ritmini hızlandırırken korkuma galib gelmediğim için tekrar lanet ettim kendime.
"Enesle konuşmak istermisin?"
Dediğinde kafam istem dışı kalktı, gözlerim suratını incelerken giderek bulanıklaşıyordu her yer.
"Sen.."
Dedim ama boğazım kurumuşdu. Sesim çok aciz çıkmışdı.
"Evet gelin evet konuş"
Yutkunmaya çalışdım ama o bile canımı yakıyordu. Dudaklarımın çatladığını hissede biliyordum.
"Kim..kimsin?"
Dediğimde boğazımda oluşan zehir gibi tad tekrar iğrendiriyordu beni hayattan.
"Tolgayı hatırlıyor musun?"
Dediğinde anlamazca baktım ona.
"Kim..kim o?"
Dediğimde gur bir kahkaha atdı. Gülmesi giderek azalırken gülen yüzünün yerine acı ve nefret dolu ifade yerleşdi.
"Tolga benim oğlum"
Dedi öfkeyle tıslayarak.
"Benim oğlumu sen öldürdün, onun tek suçu seni deli gibi sevmesimiydi lan"
Diyerek bağırdığında ürkmüşdüm. Korkuyla kafamı kaldırdığımda öfke saçan gözleri beni bulmuşdu.
Yutkundum..
Tolgada kimdi? Bu adam benden ne istiyor?
"Bak Deniz gördün mü benim oğluma ne yaptın? İntihar etti lan"
Deniz mi? O kimdi?
"Deniz..kim?"
Dediğimde suratıma anlamazca bakarken saniyeler içinde yüzüne sırıtma ekledi.
"Şimdide isminimi unuttun? Seni önce dovecem sonra öldürecem, daha zevkli olur"
Dediğinde bir an kalbimin durduğunu sandım. Gözlerimden yaşlar teker teker inerken bağırıp 'ben Deniz değilim' demek isterdim. Ama susuyordu bu beden..
Sadece susuyordu..
Çaresizce bekliyordu ölümü..
Bakışlarını üzerimde hissetdiğimde rahatsızca kıpırdandım. Yavaş yavaş üzerime geldiğinde kıpırdamamak için kendimi zor tutuyordum.
Nefes almak bu kadar zor olamamalı..
Nerdesin be sevgili..nerdesin?
"Deniz..çok güzelsin"
Dediğinde istemsizce gözlerim büyümüşdü. Bu nasıl bir psikopattı..hızla nefes alıp verirken yüzüme dikkatlice bakıyordu.
"Alçak herif.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...