✨9-Gizli Numara✨

3.8K 306 71
                                    

Son bahardı. Yaparaklar yerde bende hüzünlü bir şekilde yaparaklara bakıyordum. Kafamın üzerine bir sarı yaprak düşmesiyle komik görünüyordum. Kafamı kaldırıp rüzgarın savurduğu yapraklara bakdım. Her bir yaprak sesi ayrı bir melodiydi. Daha 14 yaşındayım. Kafama düşen o yaprakla gülümsedim. Mis gibi toprak kokusunu ciğerlerime çektim. Karşıda birini gördüm, yüzünü seçemiyordum..kim olduğu anlaşılmıyordu. Bana baktı..baktı ama sonra arkasını dönüp gitti. Seslendim..kim olduğunu sordum..söğle dedim..sonra güçlü bir ses geldi kulaklarıma.

"Sen narin bir papatyasın, seni asla kırmam"

Sonra koku bu koku...bu koku çok güzeldi,çok ferahdı. Sanki sadece bu koku nefes almama yardımcı oluyor..sanki sırf bu koku dünyadaki güzellikleri işaret ediyor. Nefes almak...evet nefes alıyorum.

Gözlerimi yavaş yavaş açıyordum. Ben hiç bir zaman böyle huzurlu uyumamışdım. Onun odasında onun kokusuyla uyumuşdum. Her yer o kokuyordu.. Ben sevmeğemi başlıyorum?..

Bildirim sesiyle gözlerimi telefona çevirdim. Elime alıp cevap yazmaya başladım

Gizli numara:
Nasıl uyudun bakalım?

Papatyam:
Çok huzurlu

Gizli numara:
Peki ne zan uyandın sen?

Papatyam:
Şimdi

Gizli numara:
Şakamı yapıyorsun? Kızım saat kaç haberin varmı? Tembel papatya

Papatyam:
Tembel falan değilim ben!

Gizli numara:
Sen sinirlendin sanki biraz..

Papatyam:
Biraz kendimi kaybetmiş ola bilirim akıl mı birakıyorsun insanda? Kafam allak bullak

Gizli numara:
Heyecan var mı peki?

Papatyam:
Qarip bir şekilde kalbim daha çok hızlanıyor. Bu heyecanlanmaksa evet..

Gizli numara:
Merak etme sadece akşama kadar sabret.

Papatyam:
Odan çok güzel,hele papatyalar ne kadar da güzeller

Gizli numara:
Sen daha güzelsin..

Papatyam:
Ben seni görmek istiyorum

Gizli numara:
Bunu bana yapma papatyam,daha buna hazır değilim,seni kaybetmeye hazır değilim..o kokunu mecburen unutmaya hazır değilim..

Papatyam:
Peki seni seversem yinede nefret edermiyim?

Gizli numara:
Bilmem belki evet aşkın nefrete dönüşe bilor.
Ben bundan çok korkuyorum

Papatyam:
Qarip biliyorum ama bende ilk kez korkuyorum

Gizli numara:
Neden korkuyorsun?

Papatyam:
Beni böğle temiz seven adamı kaybetmekten.

Gizli numara:
O zaman benden gitme papatyam..benden gitme

Daha fazla yazamadım. Boğazıma yumru oturdu sanki nefes alamadım. Onu kaybetmek korkusu tüm hücrelerimi yine işgal etmişdi. Beynim her şeyi ters algılıyordu. Gözlerimi kapattım, açmamla aynadaki yansımama baktım. İstemsizce aynaya doğru yaklaşdım. Mavi gözlerimin altı şişmişdi,dudaklarım çatlamışdı. Kafam patlamaya hazır bomba gibiydi. Saçlarım bir birine girmişdi. Düz olan saçlarımdan iz yoktu. Odadan dışarı çıktım kapıyı kilitledim ve kendi odama geldim. Burda da ayna vardı ama o odada bakmam sanki daha bir qarip olmuşdu. Beni böğle nasıl sevmişdi? Bu halimle? Ben çok kötü görünüyordum. Havlu ve bornozu alıp banyoya doğru ilerledim. Elbiselerimi çıkartıp küvete girdim. Sıcak suyun tüm bedenimi işgal etmesine izin verdim. Saç diplerimden parmaklarım uclarına kadar suyun sıcaklığını hiss etdim. Sonra aklıma bir şey gelmesiyle soğuk suyu açtım. Öncelikle ani bir titreme oldu. Sonra suyun verdiği rahatlıkla kafamı küvete yasladım. Dakikalar sonra saçımı yıkamak için ayağa kalktım karşıda üzerinde papatya resmi olan şampuanı gördüm ve elime aldım. Kafamı onla yıkadım. Patmaklarımın uyuştuğunu hiss edince çıkma vaktinin geldiğini anladım. Bornozu üzerime geçirdim,havluyla saçlarımı kuruladım. Banyodan çıkınca qardıroba yöneldim. Rahat bir şeyler istiyordum. Mavi renkde spor kıyafetlerini görünce üzerime geçirdim hemen. Bundan rahatını bulamazdım her halde. Saçımı kuruladıktan sonra dağınık topuz yaptım. Yüzüme kremimi sürdüm,dudakalrıma ruja benzer ilacı sürdüm. Aynaya baktığımda gözlerim dikkatimi çekti. Deniz mavisiydi gözlerim, bu çok güzeldi. Şimdi daha net goruluyordu gözlerim.

Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin