Şarkıyı dediğim yerde açın papatyalarım
Gökkuşağı yağmurdan sonra tüm güzelliğini ortaya koyarken gergince nefesimi dışarı verdim. Kaç gündür hastanede oturmaktan fazlasıyla bunalmışdım.
"Papatyam"
Diye bir ses duyduğumda kalbimin hızından anlamışdım aslında kim olduğunu, içten bir şekilde gülümsedim.
"Sevgili.."
Dedim bende yattığım yataktan kalkmak isterken.
"Papatyam dur geliyorum zaten yanına"
"Sevgili gerçekten bunaldım ama kaç gündür hastanedeyim ne zamaman çıkıcam ki "
"Kerata gelene kadar"
Diyerek gözleriyle karnımı işaret etti. Tam 9 ayımı doldurmaya iki gün kalmışdı önlem olsun diye önceden hastaneye yatmışdım.
İçimdeki yavrumun varlığı bile bana ter temiz nefes almaya yardımcı ola bilirdi.
Elindeki poşetde bir şeyler karıştırarak bir tane kalem bir tane defter ve bir masal kitabı çıkardı. Ben ona anlamazca bakarken gülümsedi.
"Papatyam bak Eymene ne aldım"
Dediğinde gözlerim kocaman oldu. Ona 'ciddimisin' der gibi bakıyordum.
"Sevgili sen ciddimisin şu an?"
Diye hayretle sorduğumda onaylayarak cevap verdi.
"Evet papatyam niyeki?"
"Sevgili o daha doğmadı bile doğar doğmaz okuma yazmayi mi sökecek?"
Dediğimde biraz düşünür gibi oldu sonra her zaman haksız olduğunda yaptığı şeyi yapdı, boynunu ovuşturdu ve kafasını kaşıdı.
"O zaman ne alsaydım?"
"Mesela hani bebekler için olur ya patiler ve ya oyuncak mesela hani ha?"
Diye anlatırken bana acayip bakıyordu. Dayanamayıp kahkaha attım. Güzel huylu kocam benim..
"Sevgili?"
Dediğimde bana baktı, yeşillikleri mavilerimle birleşdiğinde içimde oluşan heyecan tarif edilmezdi..
"Sen beni ne kadar seviyorsun?"
Diye bir soru sorduğumda derin baktı gözlerime giderek kızardığımın farkına varıp kafamı aşağı eğdim..
"Seni.."
Dedi ama durdu..anlamazca bakarken gülümsedi
"Anlatılmaz güzel gözlüm"
"Tamam o zaman ben sorayım sen cevapla, beni dünyalar kadar seviyormusun?"
Dediğimde kafasını olumsuz salladı.
"Ben seni dünyalar kadar sevmem, ben seni 'senin' kadar seviyorum, sen benim zaten içimde dönen dünyamsın"
Dediği her kelime o kadar hoş hissetdiriyordu ki elim yanağına giderken gözlerini kapatıp avuç içime öpücük kondurdu. Yeni çıkan sakallarını avuç aramda hissederken çok tatlı bir heyecan oluşdu kalbimde.
"Hep beni benim kadar sev"
Dediğimde gözlerimden bir damla süzülüp karnımın üzerine düşdü.
"Hep sevecem papatyam.."
"Enes.."
Dediğimde bana bakarken elimi karnıma götürüp içimde oluşan acıyı bastırmaya çalışdım yada yavrumun zarar görmemesi için yapmışdım bunu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbinde Saklandım (Tamamlandı)
Teen FictionGizli Hayranım isminden Kalbinde Saklandım olmuşdur. Bu isimde ve kurguda tek kitapdır Merhaba papatya ailesi... 2017 yılında yazmış olduğum bu hikayenin en gizli kahramanları olan sizler... 5 yıl geçmesine rağmen kalbimin bir köşesinde hep düşünüp...