Sasha
Čo si o sebe akože myslí. Najskôr je nasratý, potom ma skoro utopí, potom je znovu nasratý a teraz ma volá von. Ja v žiadnom prípade nejde von s celebritou, ako by to asi vyzeralo. A Kika k tomu pozeráva MTV a ak by ma.s Harrym niekde odfotili mala by som čo robiť. Tak budem predstierať že mi je zle. Nič iné mi nezostáva a odmietať ho naozaj nechcem. Už osprchovaná a prezlečená som ležala na posteli a predstierala som že spím. Ozval sa zvonček. V to sa pomali otvorili dvere.
,,Sasha spíš?" pošepkala Ella. Nechápem na čo je dobré pýtať sa spiaceho človeka či spí. To akože čaká že jeje odpoviem? Ach svet prečo mi toto robíš. Neodpovedala som. Už som počula len kroky preč. To akože nemohla zatvoriť dvere? Do izby niekto opäť vošiel.
,,Mňa neoklameš" Počula som pobavenie v jeho hlase. Neodpovedala som. Počula som ako si kvokol ku mne. Zasmial sa, ale nie nahlas.
,,Naozaj spí" Povedal si pre seba. No neodišiel. Stále kvočal pri mojej posteli. Prehodila som sa na druhú stranu. Počula som len kroky preč. Stále som pre istotu neotvárala oči. Dvere sa zatvorili a ja som v izbe zostala sama.
Harry
Dobre viem že nespí no necham ju v tom a dám jej pokoj.
,,Idem so štúdia keby niečo" Ella len prikývla. Niekedy do štúdia nechodím preto aby som si zaspieval. Niekedy tam len tak sedím a premýšlam o tom prečo som vlastne s tými debilmi v jednom dome. No teraz mám v hlave skôr Sashu. Nie je zlá. Až na to rozprávanie a plávanie. Krista Harry na čo myslíš. Je to len obyčajné dievča, ktoré je náhodou neterou Elli. Ach bože. Nikdy by som nechodil s obyčajným dievčaťom. Ach už aby bol večer. Chcem byť s mojou posteľou. To je moja jediná láska. Ale vlastne spánok je moja láska. Zaspím všade. Aj teraz by som zaspal, lebo tí imbecili ma zobudili o siedmej a ja som zaspal o šiestej. Oprel som si hlavu o stenu. Teraz sa mi chce celkom spať. Ruky som si zložil na hrudi a pomali som zaspával. Do štúdia vošla Ella a ja som okamžite spozornel.
,,Poď mi pomôcť" Usmiala sa. Povzdychol som si no išiel som. Potrebovala pomôcť s varením. To si naozaj nedokáže najať kuchárku?
O pol hodinu bolo jedlo hotové.
,,Nebodaj sa Harry Styles nudí" prisadla si ku mne.
,,Tak ako... Doma sú samí imbecili, von nemôžem poriadne výjsť lebo by ma asi zadupali paparazzi a fanúšikovia a Sasha spí" vytiahol som si mobil a pozeral som si instagram. Ale, ale... Koho som to našiel. Sashka má instagram. Musel som usmiať. Pozeral som si jej fotky. Väčšinu mala len s kamarátkou. Tak čakal som že tam bude mať fotky s priateľom a tak. Po schodoch zišla Sasha úplne rozospatá.
,,Ako sa ti spalo?" naschvál som sa na ňu usmial, vlasy mala totiž skoro všade. Neodpovedala, naliala si džús a odišla späť do izby. Je naozaj drzá keď neodpovedá.
,,Nemá jazyk či čo?!" Zamračil som sa.
,,Kľud, len je hanblivá" Oh tak slečna je hanblivá. Možno je hanblivá, ale v hlavičke musí mať naozaj tvrdý slovník. Postavil som sa a na odišiel som sa voziť po L.A. zabijem tak čas. Štve ma ako mi neodpovedá. To že je hanblivá nič neznamená. Na jej mieste by som bol rád že ja sa s ňou vôbec rozprávam. Čo to meliem. Nemá ma rada. Jačala by a neviem čo všetko. Ona je iná. Čo ma to stále napadá. Radšej pôjdem k niekomu na párty, opijem sa a budem mať kľud. Na všetko zabudnem. Aha Selena má párty. Tak skvelé. Smer dom Seleny.
Párty bola v plnom prúde. Mám na pláne tu byť až do konca, čo by malo byť až do 22:00 skvelé.
,,Harry, nečakala som že prídeš" Ozval sa za mnou, mne veľmi známy a nepríjemný hlas.
,,Jen" Falošne som sa usmial. Hneď sa uškerila a bola nalepená na mne. Veľmi príjemné keď sa vaša ex- priateľka na vás lepí ako lepidlo na papier. Snažil som sa z toho vymotať, no chytal som len nervy.
,,Kurva Jeniffer!" Povedal som celkom hlasno keď mi siahla na rozkrok. Uškerila sa. Pevene som ju chytil za zápästie na čo len sykla.
,,Vypadni." precedil som pomedzi zuby a už sa pakovala preč.
Bolo niečo po 21:00 a mňa to tu prestávalo baviť. Možno sú chalani debili ale na párty je to bez nich nuda. Nasadol som do auta, nehladiac na to že mám vypité. Zaparkoval som a vošiel som domov.
,,Kde si bol? Nemohli sme sa ti dovolať?" Vydesene na mňa pozrel Louis. Začal som sa hrabať po vreckách.
,,Do piče!" Skríkol som, keďže nikde nebol môj mobil.
,,Ty si stratil mobil?!" Zvýšil na mňa hlas Liam.
,,Kurva!" Opäť som zanadával. Niekto zazvonil a ja som sa rozletel k bráne. Otvoril som a stála tam Sasha s mojim mobilom.
,,Zabudol si si ho u nás" Šepla a odišla. Nič som nestihol povedať. Odomkol som mobil. Stále tam bol otvorený jej instagram. Zatvoril som a vošiel som do domu.
,,To je tvoj mobil?" ukázal naň Niall s plnou pusou čipsov. On proste stále niečo musí jesť.
,,Nie to je mobil mojej babky a prišiel sem zazvoniť." Povedal som ironicky.
,,Jasné že je to môj mobil ty pako" Dodal som mierne naštvaným hlasom.,,Ja-" Chcel niečo povedať Niall.
,,Nič nehovor, dnes je extrémne hnusný" Zamračil sa Zayn. Môžem vás kašlať. Zabuchol som dvere na izbe.
Sasha
Ja som naozaj zaspala. Keď som vstala tak som išla do kuchyne si pre vodu. Harry bol stále tu, ignorovala som to. Vzala som ju džús a vybehla som hore do izby. Len som počula buchnutie dverí. Do mojej izby vošla Ella a sadla si na posteľ.
,,Zajtra mám prehliadku a len som chcela či by si nešla so mnou" Milo sa usmiala.
,,Bude tam aj Harry?"
,,Pravdepodobne" mikla pleciami.
,,Tak to nejdem, je hrozne zlý a v kuse kričí" odcekla som. Tak v žiadnom prípade nebudem niekde kde je Harry.
Ola!
Trošičku kratšia časť, ale snažím sa to vydávať čo najčastejšie.
Aňanás ľudia! 🍍
YOU ARE READING
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...