29. Part

2.4K 96 0
                                    

Do šľaka, moja hlava. Otvorila som oči. Predo mnou bola potetovaná hruď. Do šľaka ja som spala s Harrym. Prudko som sa posadila. 

Chyba Sasha. Už zas. 

Ach svedomie moje. Z celého srdiečka ťa nenávidím. Harry spal. Aww. Je zlatý. Pretočil sa na druhú stranu a niečo zamrmlal tým jeho chrapľavým hlasom. Je to zlaté no radšej vypadnem. Teda aspoň som chcela. Harry položil ruku na miesto kde som pôvodne mala rameno. No nahmatal len vankúš, čo ho prinútila otočiť sa. 

,,Ako ti je?" Povedal rozospato. Znel celkom zachrípnuto.

,,Neviem čo sa stalo, prečo som v tvojej posteli a ako som sa sem dostala" Chytila som sa za hlavu.

,,Opila si sa na plese a ku mne si prišla sama" Vysvetlil mi a postavil sa.

,,Kam ideš?" Hľadela som naňho.

,,Bolí ma hrdlo a idem ti po tabletku aby ti nebolo zle" Odišiel. Je vôbec možné, že Harry je chorý? Samozrejeme nerátam to , že je na hlavu. Prišiel do izby s pohárom s vodou a s tabletkou. 

,,Mala by si si pospať" Začal sa hrabať v skrini. Užila som tabletku a ľahla som si späť.

Harry

Vybral som si oblečenie a Sasha už spala. Z jej izby začala hrať hudba. Šiel som sa tam pozrieť. Zvonil jej mobil

Call from Dan♥

No jasné. Veď som vravel, že je doňho. Zdvihol som to a skôr ako stihol niečo povedať som sa ozval ja. 

,,Tu Harry"

,,Um... Harry. Sasha má u mňa topánky"

,,Neskôr si po ne príde, teraz spí" Zložil som to. Dal som si liek od bolesti hrdla. Niekto zazvonil. Bože dnes nemám pokoja. Šiel som otvoriť. Boli to chalani.

,,Hlavne ticho, Sasha vyspáva včerajšok" Zasmial som sa. 

,,Niekto to tu prehnal" Zasmial sa Louis.

•••

Už tu blbneme vyše troch hodín. Niekto na mňa vylial vodu. Otočil som sa. Bol to Niall.

,,Nepraj si ma Horan" Schmatol som vajíčko a rozpučil som mu ho o hlavu. Na schodoch sa objavila Sasha a skoro ju trafilo vajíčko.

,,Dobré ráno princezná" Zasmial sa Liam.

,,Volal ti Dan so srdiečkom, že máš uňho topánky." Povedal som a Niall sa úchylne uškeril. Drgol som doňho. Sasha len prikývla. Divno na nás pozrela a prešla okolo nás.

,,Niekto tu má zlú náladu" Šepol som no myslím, že ma počula, keďže do mňa drgla. Chcela ísť do izby no zastavil som ju na schodoch.

,,Čo ti je?" Chytil som ju za ruku.

,,Spomenula som si, čo sa stalo včera a bola by som rada keby mi všetci dali pokoj" Vytrhla sa mi. Bežala do izby. Naozaj skvelé. Takže dnes bude mať zlú náladu.

,,Čo s ňou je?" Spýtal sa Niall.

,,Pamätá si čo sa včera stalo a asi to nebolo niečo príjemné" Povzdychol som si.

,,Zavolaj Danovi, zlepší jej náladu" Zaškeril sa Louis.

,,Ale prestaň" Zasmial sa Niall.

,,Čo ty vieš, možno by bola sranda" Vzal som si do ruky mobil.

,,Šibe ti?" Povedal Liam. Sasha šla do mojej izby. Mobil mala vo svojej izbe. Som proste sviňa a šiel som po jej mobil. Opísal som si číslo a mobil som položil späť. Zišiel som dole a zavolal som Danovi.

Mr. Bad- h.s [SK]Where stories live. Discover now