,,Časom sa polepší. Ver mi" Milo sa usmiala.
,,Už to vidím. Teraz si vypočujem niekoľko príkladov na to ako vyzerám." Povzdychla som si. V diaľke som si všimla Harryho auto.
,,Budem musieť ísť. Vidíme sa zajtra" Olívia ma však zastavila.
,,Moje číslo, keby niečo vždy som poruke" Usmiala sa a podala mi papierik.
,,Ďakujem" Harry zatrúbil. ,,Ahoj" S Olíviou sme sa objali a ja som bežala k autu. Harry mal slnečné okuliare. Mal mikinu a jeansy. Stála som tam s otvorenými dvermi na aute a hľadela som na Harryho, čakajúc čo z neho výjde. Pozrel na mňa. Usmial sa.
,,Vyzeráš akoby ťa osrala krava" Pozrel sa opäť pred seba. Sadla som si a zabuchla som dvere.
,,Aký bol prvý deň?" Naštartoval.
,,Spoznala som naozaj pekného chalana a našla som si kamarátku" Áno, robím mu na protiveň. Jeho chyba.
,,Aha" Stisol volant. Dnes je mega teplo. Najradšej by som sa hodila do bazénu. Zapla som klimošku a rádio. Začala hrať pesnička... ČO SOM RAZ SPIEVALA V ŠTÚDIU!
,,Odkiaľ to máš?!" Harry sa len zasmial.
,,Od teba, nahrávala si sa" Mala som chuť vyskočiť z auta.
,,Tebe... Páči sa ti to?" Pozrela som naňho. Sasha na čo sa toto pýtaš Stylesa. Urazí ťa ty krava. Harry bol ticho. Vyzeral ako by bol nervózny z toho čo povie. Kútiky sa mu mikali. Obočie mal dosť smutno. Takto som ho nikdy nevidela.
,,Harry?" Jemne som mu pichla prstom do ruky. On akoby sa prebral z tranzu. Nahodil jeho výraz a ďalej mlčky sledoval cestu.
•••
Vyvalila som sa na posteľ. Ostatok cesty s Harrym bola tichá. Akoby som povedala niečo zlé. Niečo čo som nemala. Vytiahla som si domácu úlohu na zajtra. Napísať úvahu o umení. Naozaj sa mi do toho nechce. Ella vošla do izby. Položila vedľa mňa cookies.
,,Ďakujem" Usmiala som sa. Pozrela mi do zošitov.
,,No... Veľa šťastia" Zasmiala sa a odišla. Debilná škola. Prvý deň a hneď sme dostali úlohu. Zabiť sa je málo. Radšej som to odložila a išla som do sprchy. Pozrela som na svoje predlaktie. Z čoho tam mám do riti zas modriny. Ah, jasné. Daniel ma ťahal. Vyšla som zo sprchy. Omotala som okolo seba osušku. Chvíľu som na seba hľadela do zrkadla. Niečo ma napadlo. Bežala som do izby po fixku a nalepovacie papieriky. Napísala som na ne rôzne veci čo si o sebe myslím a nalepila som ich na zrkadlo. Všetky boli žlté až na jeden. Bol rúžový a najviac ma vystihoval. Naivná. Pridala som ešte jeden rúžový. Malá. A ďalší. Nešikovná. A ďalší. Škaredá. Nevie sa obliekať. Nepodarok. Detská. Rúžových papierikov bolo čoraz viac. Moje slzy na tom boli rovnako. Bolo ich čoraz viac. Nalepila som posledný. Nikoho si nezaslúži. Toto som chcela spraviť už dávno. No to som ešte nestretla Harryho, Adriana a ďalších. Keby som ich nespoznala, tak tých papierikov by bolo asi päť. Teraz ich je asi tridsať.
,,Sasha všetko v poriadku?" Zakričala na mňa Ella z dola.
,,Áno!" Odkričala som jej späť. Vzala som si kefu a očesala som si vlasy. K čomu je to dobré. Aj tak sa nikomu nepáčim. Kefu som odložila a išla som do izby. Otvorila som šatník. Kašlem na výzor. Vzala som si tepláky a volnú mikinu. Samozrejme aj spodné prádlo. Sadla som si na posteľ a začala som si robiť úlohu. Zdola sa ozval zvonček.
,,Sasha choď otvoriť" Okríkla ma Ella. Postavila som sa a šla som otvoriť. Bol to Harry. Jednoducho som otvorila a išla som späť do izby.
ESTÁS LEYENDO
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfic,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...