17. Part

2.7K 106 12
                                    

,,Niečo o Stylesovi?" sadol si ku mne.

,,Niečo o Stylesovi." Pozrela som do kakaa. ,,Niečo, čo by mu dokázalo zničiť život" Zamračila som sa.

,,Chceš mu zničiť život?" Pozrel na mňa.

,,Chcem mu oplatiť to čo spôsobil a spôsobuje on mne" Napila som sa.

,,Lenže on je celebrita." Aďo sa ku mne pritúlil.

,,Nech je aj bezdomovec. Mne je to jedno!" Prudko som sa postavila.

,,Sasha kľud" Aďo položil svoju šialku na stôl a pomaly prešiel ku mne. Vzal mi šialku a položil ju na linku.

,,Láska ja viem že ti ubližuje, ale on to bude mať horšie." Chytil ma za tvár. ,,Ty nie si zlá" Utrel mi slzu, ktorá sa mi skotúlala po tvári.

Harry

Tá malá šľapka niekam zdrhla a ja teraz musím počúva Elline reči.

,,Je to tvoja vina!" Toto už počujem asi desiaty raz.

,,Kriste idem ju nájsť" Postavil som sa od stolu, hodil som do seba posledný pohárik a odišiel som.

,,Zasraná neter modelky" Brblal som si pod nos. ,,Musela sa srať do L.A" Ruky som si dal do vreciek na nohaviciach. ,,Och ja som Sashka a som taaak milá a naivná" Prekrútil som očami. Zas išla na hotel za tým namysleným zemiakom. Si myslí aký je frajer, no to sa ešte nestretol s mojimi päsťami. Lange si nevzala ani mobil. Však na čo. Slečna je múdra a ak sa niečo stane, tak zavolá pomoc svojim tlstým zadkom.

Konečne som sa dotrepal pred ten sprostý hotel. Išiel som cez park, kde je tma jak v riti. Vybehol som schody a hladal som izbu 107b. Jasné že viem akú má izbu no neviem na akom poschodí. Ah konečne. Bolo ticho. Zaklopal som. Dvere sa otvorili a stál tam ten.... Uh.... Chuan. Dajme tomu Chuan.

,,Kde je Sasha?!" Chcel zatvoriť no dal som tam nohu.

,,Chyba" Vrazil som mu. Sotilo ho do zadu no nespadol.

,,Harry!" vykríkla Sasha.

,,Vysrala ťa krava či čo?" Make up všade, vlady polepené na tvári od plakania a roztrhnuté šaty.

,,Nechaj Sashu na pokoji" Vrazil mi. Sotil som do neho a on vrazil chrbtom do klúčky.

,,Aďo..." Sasha prišla k nemu.

,,Ideme!" Vzal som ju za ruku. Ona ma kopla do rozkroku. Štoklami.

,,Ty štetka!" Sykol som od bolesti.

,,Choď do riti!" Hodila po mnr jednu topánku. Trafila ma do hlavy a rozrazila mi čelo.

,,Ella ťa chce!" Uhol som sa druhej letiacej topánke. Zastala. Prešiel som si rukou cez čelo. Krv, no jasné.

,,Vráti sa zajtra." Povedal Chuan a vstal. ,,Vypadni Styles" Postavil sa pred Sashu. Hodil som im späť Sashine topánky.

,,Naserte si" ukázal som im prostredný prst a odišiel som. Počul som len buchnutie dverí. No jasné. Chuan si ju bude utešovať. Zavolám Elle.

,,Našiel si ju?" povedala bojazlivo.

,,Nejde domov, je u... U toho...." Do riti aj s menom.

,,U Adriana?"

,,Presne u toho"

,,Zajtra sa vraj vráti. A už po mne nechci aby som chodil po ňu"

,,Prečo?"

,,Rozrazila mi čelo štoklou a dostal som do vajec"

,,Poď ku mne"

•••

Mr. Bad- h.s [SK]Where stories live. Discover now