,,Ano..." Ozval sa chalnský hlas.
,,Kto si? Kde je kurva Sasha?!" Vytrhol som Elle mobil z ruky.
,,Styles" Uchechtol sa.
,,Kurva kde je Sasha?!" Zreval som na neho.
,,Kľud. Je v poriadku" Ella si vydýchla.
,,Do piče! kde? Je?!" Chytal som nervy. Mobil som pevne zvieral v ruke.
,,Čo je ťa do toho? Neznášaš ju" bol som ticho.
,,Heh. Myslel som si" Uchechtol sa do mobilu. Na rameni mi pristála niečia ruka. Bol to Niall.
,,Kde je Sasha." Zopakoval som s kľudom.
,,V Londýne, so mnou" Povedal veselo.
,,Prečo máš jej mobil?"
,,Pretože ešte spí." v pozadí som počul ako niekto kričí. Iste mal zalepené ústa. Ale bolo to skôr dievča.
,,Utíš ich" Počul som šepnúť Aďa. Bolo počuť výkrik a potom pád niečoho na zem.
,,Bola to Sasha?" povedal som roztraseno.
,,Nie. Jej naivná kamarátka a Sasha" Zasmial sa a zložil. Ella na mňa hľadela. Triasli sa mi ruky. Hodilo ma do zadu, no chalani ma stihli chytiť.
,,Zdochne! Zabijem ho! Zabijem!" Otočil som sa a bežal som k autu.
,,Harry stoj!" Kričala mi Ella no už som dávno štartoval.
,,Vedel som že je zlý! Do riti!" Hovoril som si po ceste.
Sasha
Bol tu aj Aďo. Zazvonil mu... Môj mobil. Zdvyhol to. Obe sme mali zalepené ústa a ja som počula Harryho naštvaný hlas ako kričal po Aďovi. Najradšej by som bola keby je Harry teraz pri mne. Cítim sa s ním tak... V bezpečí. Kričali sme aby nás bolo počuť.
,,Utíš ich" Povedal Aďo. Ten druhý týpek vytiahol dve injekcie. Pichol ich do nás. Obe sme zvreskli a zosypali sme sa na zem.
\\\
,,Prepáč ale naozaj musím" Vzala som si kufor s vecami.,,Sasha nie" Aďo ma zastavil.
,,Chýbajú mi. A Kika je s Luckou..." Po tvári mi stiekla slza.
,,Prepáč" stratila som sa medzi ľuďmi na letisku. Nasadla som do lietadla a sledovala som cestu.
Dorazila som do L.A. bolo 1. Februára. Čiže celkom zima. Ubehla hrozne dlhá doba, čo som bola s Aďom v Lomdýne. A viete prečo som sa rozhodla vrátiť? Harry má dnes narodeniny. A hrozne rada by som ho prekvapila. To že sa vrátim vie len Ella. Zavolala som Henrymu a ten po mňa prišiel. Dorazili sme domov. Ella sa rozbehla ku mne a objala ma.
,,Kde sú?" Povedala som keď sme sa odtiahli.
,,V kinosále" usmiala som sa. Chcela som ísť do kinosály no Harry odtiaľ vyšiel. Mrmlal si niečo. V ruke držal sklenenú misku. Zdvyhol hlavu a pohľad uprel na mňa. Miska mu skoro vypadla. Položil ju a rozbehol sa ku mne a ja k nemu. Vrazili sme do seba a on ma pevne objal.
,,Všetko najlepšie, Harry" povedala som priškrtene.
,,Sasha!" Ozvalo sa za Harrym. Harry sa odtiahol. Nie úplne. Hľadel mi do tváre. Usmieval sa a v očiach mal slzy.
,,Harry ty súkromník" Ozval sa Niall.
,,Chalani všetcia ste mi chýbali" Objali ma. Je naozaj príjemne byť v ich objatí. Harry ma potiahol k nemu. Naše tváre boli opäť blízko seba. Zohol sa a obtrel jeho pery o tie moje. Zatvorila som oči.
///
CZYTASZ
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...