43. Part

1.9K 91 17
                                    

Zobudil som sa vo svojej posteli. Čo mi vôbec nedáva zmysel. Zaspal som predsa u Sashi. Či nie? Šiel som do zrkadla. Nič. Žiadne rany. Prosím, že to nebol len sen. Nechcem aby to bol len sen.

,,Harry? Zlatko si hore?" Okríkla ma Cathrine. Nie. On to bol len sen. Však ja som žiadny list nepísal. Prečo... Prečo tie najkrajšie veci sú sny.

,,Som hore!" Okríkol som jej späť. Šiel som dole, kde to rozvoniavalo. Cathrine je dobrá aj vo varení. Bohužial sa budem musieť zmieriť s tým, že to bol len sen a ja musím žiť so Satanom. Sadol som si k baru.

,,Budeš jesť?" S úsmevom sa na mňa otočila.

,,Asi nie. Na čo by som si sem sadal" Prekrútil som očami. Nechápavo na mňa pozerala.

Tá je sprostejšia ako ty. A to už je čo povedať.

Ha. Ha. Smejem sa.

,,Ella ma pozvala na obed. Takže nie" Samozrejme som si to vymyslel.

,,Ella? Oh. To je teta tej čupky" Namyslene sa ozvala Cathrine. Jediná čupka si tu ty. Pomyslel som si.

,,Pôjdem radšej hneď" Vstal som a šiel som sa obliecť, vzhľadom na to, že som len v boxerkách. Dal som si čierne tričko a mikinu a jeansy. Vzal som si mobil a zišiel som dole.

,,Láska, dnes príď skôr. Prídu moji rodičia na večeru" Pobozkala ma a ja som myslel, že sa povraciam.

,,Fajn, fajn. Ahoj" Odišiel som. Bože, dúfam, že nebudem rušiť. Nastúpil som do auta a zaviezol som sa k Elle. Vystúpil som a vošiel som na pozemok. Vybehla na mňa Lady. Začala po mne šialene štekať.

,,Lady!" Z domu vyšla Sasha len v pyžame. Nemo na mňa hľadela.

,,Ahoj, je Ella doma?" Spýtal som sa pokojne. Lady vbehla dnu.

,,O-Ona..." Za ňou sa objavil Niall.

,,Potrebuješ niečo?" Spýtal sa prísne.

,,Nič. Len som chcel hovoriť s Ellou." Chcel som odísť, no hneď ako som sa otočil som vrazil do Elli, ktorá na moje nešťastie držala tortu, ktorá pristála na mojej tvári.

,,Kriste!" Skrískla.

,,Som Harry, ale nevadí" Prstom som si zotrel polevu z očí.

,,Čo tu robíš?" Podala mi vreckovku.

,,Chcel som s tebou len hovoriť" Utieral som si tvár. Ella mikla hlavou smerom k dverám. Niall a Sasha zašli dnu.

,,Ten pes ma neznáša" Povzdychol som si.

,,Čo už" Zasmiala sa Ella. Pokrútil som hlavou a zašli sme dnu.

,,No čo si potreboval?" Pozrela na mňa a podala mi celý balík vreckoviek.

,,Nevydržím to tam s ňou." Zotieral som si polevu.

,,Tak sa s ňou rozíď" Sadla si na barovú stoličku.

,,Vieš... Ono to nejde" Vyhodil som vreckovky a umyl som si tvár v umývadle. ,,Udali by ma."

,,Kúp jej nové auto" Navrhla a začala jesť ten zvyšok torty.

,,Naozaj? Pred chvíľou som to mal na ksichte" Nadvihol som obočie.

,,S príchuťou Harryho. Vieš aké to je vzácne" Zasmiala sa.

,,Samozrejme, že som jej kúpil nové auto. Lenže to jej nestačilo a ona chcela svadbu" Sadol som si k Elle.

,,Daj udať jej rodičov, za obťažovanie." Navrhla. Vlastne... Ono to nie je zlý nápad.

Mr. Bad- h.s [SK]Where stories live. Discover now