53. Part

1.9K 98 5
                                    

Sladká vôňa domova. Konečne sme dorazili domov. Bria šla k Niallovi. A ostatní k sebe domov.

,,L–" Nedopovedal som, pretože sa domom rozoznel zvuk zvončeka. Pozrel som na Sashu. Len mykla pleciami.

Šiel som teda otvoriť. Medzi dvermi stál Damian.

,,Kurva." Bolo prvé, čo povedal.

,,Damian?" Ozvala sa Sasha z pozadia. Damian sa len chabo usmial. Odstúpil som od dverí a Sasha sa rozbehla za ním a doslova sa naňho hodila.

Stál som pri dverách so sklonenou hlavou. Dúfam, že jej Damian nič nepovie.

,,Harry, všetko ti musíme povedať!" Zajasala Sasha a ja som sa okamžite usmial. Obaja vošli dnu. Teda Sasha Damiana ťahala.

Sadli sme si do kuchyne a Sasha začala robiť čaj.

,,Takže..." Začala Sasha. Damian na mňa chvíľkami pozeral. ,,Keď sme boli v Paríži, písala som si s Damianom." Dala variť vodu.

,,A zistilo sa, že môj otec mal tiež sestru." Položila pred nás čaj a posadila sa tiež.

,,A Damian je môj bratranec." Zajasala. Trhlo mnou a trochu čaju sa vylialo na stôl.

,,Všetko v poriadku?" Chytila ma Sasha za ruku.

,,Je to.... Skvelé!" Falošne som zajasal. Šiel som po vreckovky a začal som utierať stôl.

Nechcem aby zistila, že som udrel jej bratranca a nechal som ho tam. S epileptickým záchvatom.

Utrel som čaj a vyhodil som vreckovky.

,,Harry?" Spýtala sa ma Sasha, keď som si sadol späť. ,,Mohol by tu zostať?" Rozšírili sa mi zreničky.

,,J-ja... Ja neviem. Je to tvoj... Ehm. Je to tvoj dom." Musel som odísť. Šiel som do našej izby.

Hodil som sa na posteľ. Toto je hrozné. Karta sa začína obraciať a môj život je na piču. Ja som zničil život Sashi. A teraz sa mi to vráti. Teraz ona zničí život mne, bez toho aby o tom vedela.

,,Harry? Všetko v poriadku?" Prisadla si ku mne Sasha.

,,Nie." Zamrmlal som do paplónu.

,,Vadí ti tu Damian?" Zarazila sa.

,,Nie, nie. Ja len... Niečo som ti nepovedal." Posadil som sa. Sasha na mňa pozerala jej zelenými očami. Milujem jej oči.

,,Prosím len... Len sa ma mňa nehnevaj." Pozrel som na zem.

,,Čo si spravil." Zamračila sa. A je to tu.

Dnes spíš asi na gauči.

Zmlkni. Nikto na gauči spať nebude.

,,No... Asi pred rokom som bol v parku. A Damian ukradol kabelku jednej pani. Tak som zakročil. Damian bol asi pod práškami. Ja neviem. Proste.... Vrazil som mu. Spadol na zem. Vrátil som kabelku. A potom sa Damian začal klepať. Mal epileptický záchvat. Nevedel som, čo spraviť. Jednoducho som utiekol a nechal som ho tam." Dokončil som svoj prehovor. Sasha vstala. Odišla. Je už celkom neskoro. Však cesta trvá desa hodín a odišli sme o desiatej. Ešte sme čakali na lietadlo, lebo malo oneskorenie. Je síce osem večer. Ale let celkom unavil.

Vyšiel som z izby a započul som Sashin a Damianov rozhovor.

,,Bol som na práškoch. No trpím epilepsiou." Povedal Damian.

,,A máš na to lieky?" Spýtala sa ho Sasha.

,,Áno mám." Niečo zašušťalo a potom bolo počuť zvuk, hrkotania liekov v plastovej fľaštičke.

Mr. Bad- h.s [SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora