5. Part

4.2K 160 5
                                    

Harry

Už dobrých päť hodín pozerám telku. Nechápem ako ma Ella mohla vyhodiť. Fajn, kričal som, ale ona vie aký som, tak čo má kurva za problém. Počul som hlasný smiech, čo znamenalo že chalani sú doma, na sto pro sa muselo skvelo zabávať. Bezo mňa.

,,Harry žiješ?" Prišiel za mnou vysmiaty Liam. Zazrel som na neho a odišiel som do izby. Čo im na mne kurva vadí. Za to že nie som ako oni? Lebo sa nesmejem na každej pičovine a snažím sa brať veci vážne? Asi... Hodil som sa na posteľ.

,,Harry si v pohode?" dvere sa otvorili a stál tam Niall.

,,Vyzerám tak?!" Posadil som sa.

,,Ella ťa nechcela vyhodiť, len proste ťa tam dnes nechce." Sadol si ku mne. Jasné, jemu Ella povie to a mňa pri tom vyhodí z domu, že ma tam nechce vidieť. Ja si snáď nezaslúžim vedieť tú skurvenú pravdu?!

,,Je Sasha doma?" Otočil som sa na Nialla.

,,Pohádala sa s mamou, nebude mať na nič náladu." Pousmial sa. Hodil som sa späť do postele.

,,Harry skús aspoň raz zabudnúť na povinnosti a užívaj si. Sasha sa s nami normálne baví a dokonca sme ju dostali do bazénu" No to si robíš prdel.

,,Na vás nie je na-" Prerušil ma.

,,Nie je na teba naštvaná, má z teba strach" Prudko som sa posadil. Zo mňa?

,,Čuduješ sa? Kričíš, si prísny a stále s niečim, alebo do niečoho trieskaš" Zasmial sa. Neviem čo mu je smiešne.

,,Pôjdeš so mnou za Sashou!" Zvýšil som na neho hlas.

,,Zbláznil si sa?! Ella ťa zabije ak ťa tam dnes uvidí!" Na oplátku po mne zvýšil hlas on.

,,Sasha sa ma nebude báť a koniec!" Vzal som ho za zápästie. Chytil sa dverí, preto že som ho ťahal.

,,Harry zabudni!" Zvieral kľúčku.

,,Niall prosím" Naozaj nechcem aby zo mňa Sasha a.k.a Sushi mala strach.

,,Nie Harry" Povedal kludnejšie.

,,Kurva!" Pustil som ho a rozbehol som sa k autu.

,,Harry stoj!" Bežal sa mnou, potom sa za mnou rozbehli aj chalani. Nasadol som do auta, celkom sa mi od nervov triasli ruky, no naštartoval som. Pridal som do plynu až zapískali pneumatiky a rýchlo som sq snažil dostať preč. Liam ma nasledoval. Do piče to mi nemôžu dať pokoj! Chcem byť sám. Prudko som zastal a Liam svojim auto narazil do môjho.

,,Harry tebe už načisto preskakuje!" Vystúpil z auta a smeroval si to ku mne. Hlavu som hodil na volant, ktorý spôsobil to že auto začalo hlasno a dlho trúbiť.

,,Harry nepraj si..." Zastal pri okníčku. "Ma..." Dopovedal. Po tvári mi stiekla jedna slza.

,,Môžete prestať trúbiť?!" Z domu vyšla naštvaná Taylor Swift. Naštartoval som a odišiel som. Jeden deň. Jeden skurvený deň chcem mať normálny. Nechcem vidieť to skurvené auto zo zadu. Najradšej by som niekde havaroval a zomrel. Ale to by som chalanom neurobil.

Sasha

Zapla som si telku, zostala som na MTV.

,,Dnes mal Harry Styles očividne veľmi zlý deň, pohádal sa so skupinou a keď sa ho Liam Payne pokúšal zastaviť, tým že ho následovať tak Harry Styles prudko zabrzdil čím spôsobil menšiu haváriu, ďalej už záznamy nemám"

Tak robí si srandu?! Toto nie je normálne, zavolám Liamovi.

,,Liam?"

,,Sasha Harry..."

Mr. Bad- h.s [SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora